Firemné logo má byť čitateľné, charakteristické a reprezentujúce firmu alebo subjekt nositeľa. Ponúkame Vám profesionálnu tvorbu logotypu / loga, obchodnej značky alebo produktovej značky. Ako sme už načrtli, logo je identifikačným znakom, symbolom alebo iným charakteristickým objektom, textom či tvarom firmy. Firemné logo je nositeľom identity spoločnosti a jej komunikácii vo všetkých podobách. Pri tvorbe loga treba dbať na veľa faktorov ovplyvňujúcich konečný vzhľad a výpovednú hodnotu z...
Často sa stretávame s tým názorom, že načo nám to je? Okrádate sa o zisky, zobudte sa, konkurencia nespí... Príklad stavebnej firmy XY v Trnave: Na stretnutí sme sa rozprávali s konateľom o novučičkom logu a s tým spojenej grafickej identite celej firmy.
prejsť na článokMáte už Dizajn manuál? Myslíte si, že to je niečo, čo nepotrebujete? Ste presvedčený o tom, že Dizajn manuál je potrebný iba pre veľké firmy a korporácie? Nuž, radi by sme vás presvedčili o tom, že Dizajn manuál je dobrý naozaj pre každého – od živnostník
prejsť na článokMáte nepoužiteľné logo? Nie ste sním spokojný? Potrebujete inováciu? Je tu REDESIGN! Redesign loga sa spravidla tvorí vtedy, keď nie ste so súčasným logom spokojný po akejkoľvek stránke. Napríklad ste rozšírili pole podnikania a logo ho nijako nevystihuje
prejsť na článokLogo predstavuje identitu spoločnosti. Prvý dojem vytvára logo, ale vytvára dojem aj to, ak logo nemáte. Ak chcete zistiť aký je význam loga, musíte si položiť jednu otázku: Koľko veľkých, úspešných a známych spoločností nemá logo? Ak spoločnosť nemá svoj
prejsť na článokKeď sa povie rozpoznateľnosť značky, čo ti napadne ako prvé? Pravdepodobne logo. A hoci máš pravdu a logo je naozaj dôležitou súčasťou značky, budovanie silnej identity ho presahuje. Ide o vyrozprávanie príbehu. Vytvorenie vzťahu so zákazníkom. Zadefinova
prejsť na článok