Pumpujeme do tvojich textov šťavu a drive - CoolWriters

Za jednu cenu dostaneš coolové texty, skvelú komunikáciu a istotu, že sa môžeš vždy spoľahnúť. Radi hľadáme nové riešenia a nápady. Sme jednoducho cool.

prejsť na web

Ako by (ne)mal vyzerať článok na firemnom blogu?

/*! elementor - v3.12.1 - 02-04-2023 */ .elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;bo

prejsť na článok

Perex: Druhá najdôležitejšia časť v článku – Ako ju správne písať + príklady

V športe sa počíta len prvé miesto. Zvyšné sú do počtu, aby sa víťaz na stupienku necítil osamelý. Vo svete copywritingu to neplatí. Reč je, samozrejme, o perexe, ktorý je druhým najdôležitejším prvkom skvelého článku na firemnom blogu. Rozhoduje o tom, č

prejsť na článok

Nauč sa písať nadpisy, ktoré zaručene predajú tvoj článok [Návod]

Napísal si skvelý článok nabitý informáciami, no aj týždeň po publikovaní ho videla len tvoja mama, kolegovia z firmy a najlepší kamarát? S veľkou pravdepodobnosťou si urobil chybu, ktorej sa dopúšťajú mnohí, a to aj skúsení copywriteri. Vynikajúcemu člán

prejsť na článok

Ako nakopnúť výkon vášho webu k predajom šťavnatými textami

Na pozvanie Michala Kráľa natáčať podcast Pricemania Academy sa dá povedať iba „áno“. Keď ma oslovil, že by chcel diel, v ktorom sa budeme baviť o copywritingu, textoch pre e-shopy a ako to robíme, súhlasil som bez rozmýšľania. Ak ťa tento rozhovor zaujím

prejsť na článok

Čo je redakčný kalendár a ako ho vytvoriť pre firemný blog? [Návod]

Ak máš na svojom webe blog, redakčný kalendár je skvelým pomocníkom, ktorý ti celý proces dokáže uľahčiť. Pýtaš sa, čo to je, čo všetko musí obsahovať a ako ho vytvoriť, aby ti skutočne pomohol? Pripravili sme pre teba praktické tipy, ktoré ti pomôžu.

prejsť na článok

Ako postupovať pri tvorbe firemného blogu [Checklist]

Blog je perfektný nástroj online marketingu, ktorý dokáže pomôcť s internetovým predajom alebo sebapropagáciou v online svete. V spojení so SEO či inou reklamou môže byť významným prvkom, ktorý zvýši návštevnosť. Chceš sa v pár bodoch dozvedieť, ako začať

prejsť na článok

Ako CoolWriteri osobnostne vyrástli v roku 2022

Ani sme sa nenazdali a ďalší rok je za nami. Prichádza čas hodnotiť. Opäť som hľadal otázku, ktorá by bola prínosom pre teba – nášho budúceho klienta – a zrkadlom pre nás. Preto som sa niektorých kolegov spýtal: „Ako si sa posunul/a vpred v roku 2022?“

prejsť na článok

4 otázky, ktoré si polož pred spustením firemného blogu

Blog predstavuje pre firmy úžasný nástroj. Môže im pomôcť získať zákazky, klientov a v konečnom dôsledku aj peniaze na ďalší rozvoj. Kým však spustíš firemný blog, odpovedz si na tieto otázky.

prejsť na článok

Predávaj ako IKEA

466 predajní v 63 krajinách sveta. Predaje v hodnote takmer 42 miliárd dolárov. 775 miliónov zákazníkov v predajniach a viac ako 5 miliárd návštevníkov na webe. Tieto čísla sú pre mnohé firmy iba vytúženým cieľom, no pre spoločnosť IKEA ide o súhrn finanč

prejsť na článok

Ako využiť copywriting vo svoj prospech [Podcast]

Michal Mohl, majiteľ martinskej agentúry Laverde, mi medzi rečou spomenul, že mnoho ľudí netuší, čo copywriter robí. Nie sú to ale iba ľudia. Sú to aj firmy a dokonca aj agentúry, ktoré ešte nespolupracovali s profesionálnym copywriterom. Preto ma pozval

prejsť na článok