Za jednu cenu dostaneš coolové texty, skvelú komunikáciu a istotu, že sa môžeš vždy spoľahnúť. Radi hľadáme nové riešenia a nápady. Sme jednoducho cool.
/*! elementor - v3.12.1 - 02-04-2023 */ .elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;bo
V športe sa počíta len prvé miesto. Zvyšné sú do počtu, aby sa víťaz na stupienku necítil osamelý. Vo svete copywritingu to neplatí. Reč je, samozrejme, o perexe, ktorý je druhým najdôležitejším prvkom skvelého článku na firemnom blogu. Rozhoduje o tom, č
Napísal si skvelý článok nabitý informáciami, no aj týždeň po publikovaní ho videla len tvoja mama, kolegovia z firmy a najlepší kamarát? S veľkou pravdepodobnosťou si urobil chybu, ktorej sa dopúšťajú mnohí, a to aj skúsení copywriteri. Vynikajúcemu člán
Na pozvanie Michala Kráľa natáčať podcast Pricemania Academy sa dá povedať iba „áno“. Keď ma oslovil, že by chcel diel, v ktorom sa budeme baviť o copywritingu, textoch pre e-shopy a ako to robíme, súhlasil som bez rozmýšľania. Ak ťa tento rozhovor zaujím
Ak máš na svojom webe blog, redakčný kalendár je skvelým pomocníkom, ktorý ti celý proces dokáže uľahčiť. Pýtaš sa, čo to je, čo všetko musí obsahovať a ako ho vytvoriť, aby ti skutočne pomohol? Pripravili sme pre teba praktické tipy, ktoré ti pomôžu.
Blog je perfektný nástroj online marketingu, ktorý dokáže pomôcť s internetovým predajom alebo sebapropagáciou v online svete. V spojení so SEO či inou reklamou môže byť významným prvkom, ktorý zvýši návštevnosť. Chceš sa v pár bodoch dozvedieť, ako začať
Ani sme sa nenazdali a ďalší rok je za nami. Prichádza čas hodnotiť. Opäť som hľadal otázku, ktorá by bola prínosom pre teba – nášho budúceho klienta – a zrkadlom pre nás. Preto som sa niektorých kolegov spýtal: „Ako si sa posunul/a vpred v roku 2022?“
Blog predstavuje pre firmy úžasný nástroj. Môže im pomôcť získať zákazky, klientov a v konečnom dôsledku aj peniaze na ďalší rozvoj. Kým však spustíš firemný blog, odpovedz si na tieto otázky.
466 predajní v 63 krajinách sveta. Predaje v hodnote takmer 42 miliárd dolárov. 775 miliónov zákazníkov v predajniach a viac ako 5 miliárd návštevníkov na webe. Tieto čísla sú pre mnohé firmy iba vytúženým cieľom, no pre spoločnosť IKEA ide o súhrn finanč
Michal Mohl, majiteľ martinskej agentúry Laverde, mi medzi rečou spomenul, že mnoho ľudí netuší, čo copywriter robí. Nie sú to ale iba ľudia. Sú to aj firmy a dokonca aj agentúry, ktoré ešte nespolupracovali s profesionálnym copywriterom. Preto ma pozval