Idelo s.r.o. - Len dobré nápady nás posúvajú vpred

Idelo s.r.o. marketingová agentúra z Oravy. Dôraz kladieme na výkon a výsledky, lebo len dobré nápady nás posúvajú vpred.

prejsť na web

Čo je Cross-Network v Google Analytics 4? 

Ak sa zaoberáte sledovaním výkonu vašich online aktivít a chcete získať komplexnejší prehľad o tom, ako vaše webové stránky a mobilné aplikácie fungujú na rôznych platformách, potom je jedna z najnovších funkcií Google Analytics 4 (GA4) Cross-Network pre

prejsť na článok

Formy online marketingu

V tomto článku sa budeme zaoberať témou online reklamy. V dnešnej dobe, keď internet ovláda všetky oblasti našich životov, je pre podniky dôležité využívať rôzne formy online reklamy, aby oslovovali svojich potenciálnych zákazníkov. V článku sa budeme ven

prejsť na článok

UI a UX: Ako sa líšia a prečo sú oba kľúčové pre úspech digitálnych produktov?

Vo svete digitálneho dizajnu sa bežne používajú dva pojmy: Návrh UI a UX. Tieto pojmy sa častonavzájom používajú, ale to nie je to isté. Návrh UI aj UX sú základnými zložkami celkového procesunavrhovania, ale slúžia na rôzne účely. Čo je to UI?

prejsť na článok

História Google Ads

Google reklamy, alebo Google Ads, sú dnes jedným z najefektívnejších a najpopulárnejších spôsobov online reklamy. Ale ako sa to všetko začalo? V tomto článku sa pozrieme na históriu Google Ads. Google Ads bol prvýkrát spustená v roku 2000 pod názvom Go

prejsť na článok

Ako udeliť prístup do Google Analytics 4?

Zber dát o návštevnosti stránky je základom pri vyhodnocovaní efektivity reklamných kampaní. Čo nemeriame nevieme vyhodnotiť. Na meranie návštevnosti stránky, počtu odoslaných formulárov, údajov o nákupoch a ďalších udalosti nám poslúži Google Analytics.

prejsť na článok

Ako udeliť prístup do Google Ads

Ak sa rozhodnete s nami spolupracovať a chcete aby sme spravovali váš google ads účet, je potrebné udeliť nám prístupy k vášmu účtu. Len tak budeme môcť vytvárať a optimalizovať kampane s cieľom splniť spoločné ciele. V tomto jednoduchom návode sa dozv

prejsť na článok