Ako udeliť prístup do Google Analytics 4?

Zber dát o návštevnosti stránky je základom pri vyhodnocovaní efektivity reklamných kampaní. Čo nemeriame nevieme vyhodnotiť. Na meranie návštevnosti stránky, počtu odoslaných formulárov, údajov o nákupoch a ďalších udalosti nám poslúži Google Analytics. Aby sme sa k dátam dostali musíte nám udeliť prístup. Tento jednoduchý návod ako udeliť prístupy do Google analytics vás prevedie jednotlivými krokmi. 1. krok Prihláste sa do svojho účtu Google Analytics na stránke https://analytics.google.com/ . V ľavom dolnom rohu kliknite na ikonu ozubeného kolieska Správca. 2. krok V ľavom stĺpci Účet kliknite na Správa prístupu k účtu. 3. krok Otvorí sa vám okno, kde vpravo hore je modré tlačidlo +. Kliknite naň a vyberte Pridať používateľov. 4. krok Zadajte emailovú adresu [email protected] a vyberte rolu Správca. (Vďaka práva správcu budeme môcť naplno pracovať a využívať google analytics. ) Vpravo hore kliknite na Pridať. Hotovo Príspevok Ako udeliť prístup do Google Analytics 4? je zobrazený ako prvý na Idelo s.r.o..

prejsť na článok

Ako udeliť prístup do Google Ads

Ak sa rozhodnete s nami spolupracovať a chcete aby sme spravovali váš google ads účet, je potrebné udeliť nám prístupy k vášmu účtu. Len tak budeme môcť vytvárať a optimalizovať kampane s cieľom splniť spoločné ciele. V tomto jednoduchom návode sa dozv

prejsť na článok

Čo je Cross-Network v Google Analytics 4? 

Ak sa zaoberáte sledovaním výkonu vašich online aktivít a chcete získať komplexnejší prehľad o tom, ako vaše webové stránky a mobilné aplikácie fungujú na rôznych platformách, potom je jedna z najnovších funkcií Google Analytics 4 (GA4) Cross-Network pre

prejsť na článok

Zásady ochrany osobných údajov

Ochrana a spracovanie osobných údajov 1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje Kupujúceho výlučne za účelom, vzájomného kontaktovania (vybavenia žiadostí a dotazov), spracúvania Cookies (vrátane Google Analytics). 2. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že

prejsť na článok

Čo môžu obsahovať produktové obrázky v Google Nákupoch

Každá reklamná platforma má svoje pravidlá pre produktové fotografie. To, čo je povolené na jednej, môže byť v druhej zakázané. Viete, v akej podobe posielať obrázky na Google Nákupy? 

prejsť na článok

História Google Ads

Google reklamy, alebo Google Ads, sú dnes jedným z najefektívnejších a najpopulárnejších spôsobov online reklamy. Ale ako sa to všetko začalo? V tomto článku sa pozrieme na históriu Google Ads. Google Ads bol prvýkrát spustená v roku 2000 pod názvom Go

prejsť na článok