GREEN BRANDS ist eine internationale, unabhängige und selbständige Markenbewertungs-Organisation, die ökologisch nachhaltige Marken auszeichnet.
Udržateľné podnikateľské modely už nie sú len hudbou budúcnosti, ale využíva ich čoraz viac úspešných značiek. Životný cyklus produktov totiž nemui končiť len kúpou, ale v ideálnom prípade sa rozvíja a pokračuje ďalej. V druhej časti nášho článku vám pred
Životný cyklus produktov už dávno nekončí len v bode, keď si ich zákazník zakúpi. Moderná cirkulárna filozofia totiž ponúka výrobcom a poskytovateľom služieb mnohé účinné riešenia, ako na jej základe vytvoriť silnú značku, udržateľné výrobky a trvalú hodn
Stále viac veľkých medzinárodných i menších lokálnych značiek začleňuje udržateľnosť a etické podnikanie do svojej stratégie. Ak je totiž takýto prístup účinne zakotvený do spôsobu fungovania podniku a je budovaný s jasnou a dlhodobou víziou, môže prinies
Medzinárodná organizácia GREEN BRANDS odovzdala počas slávnostného galavečera ocenenia značkám z troch krajín, ktoré splnili náročné podmienky hodnotiaceho procesu. Na podujatí sa stretli zástupcovia ocenených značiek zo Slovenska, Českej republiky a Maďa
OZV ENVI PAK získala ocenenie za neustále zlepšovanie a zefektívňovanie systému triedeného zberu, ktorým zvyšuje úroveň zhodnocovania a recyklovania odpadu. Organizáciu zodpovednosti výrobcov ENVI PAK založili v roku 2003 veľké medzinárodné a slovenské
Slovenský výrobca ekologickej kozmetiky Botanica Slavica získal ocenenie pre udržateľné a inovatívne produkty. Značka bude môcť po prísnom validačnom procese a rozhodnutí odbornej poroty používať ocenenie kvality GREEN BRANDS Slovakia pre roky 2022/2023.
Udržateľnosť už nie je v marketingu len módna záležitosť. Keď sa kampaň s témou udržateľnosti urobí dobre, môže pomôcť zlepšiť životné prostredie, zvýšiť povedomie o environmentálnych otázkach a zároveň priniesť značke nových fanúšikov. Pozrite si s nami
Čoraz viac veľkých medzinárodných a menších miestnych značiek začleňuje udržateľnosť a etické podnikanie do svojej stratégie. Ak je totiž takýto prístup účinne zakotvený v spôsobe fungovania podniku a vybudovaný s jasnou a dlhodobou víziou, môže priniesť
Medzinárodná sieť drogérií dm drogerie markt získala ocenenie pre udržateľné a inovatívne produkty až pre tri zo svojich vlastných značiek. Značky alverde NATURKOSMETIK, dmBio a Pro Climate budú môcť po prísnom validačnom procese a rozhodnutí odbornej por
Pečať GREEN BRAND je od 27. novembra 2019 chránená ako európska záručná značka pre ekologicky udržateľné spoločnosti a výrobky. Možnosť získať záručnú značku existuje v Európskej únii až od 1. októbra 2017. Pre vnútorný trh bolo potrebné vytvoriť objektív