Značka Botanica Slavica získala ocenenie GREEN BRANDS za udržateľné a inovatívne produkty

Slovenský výrobca ekologickej kozmetiky Botanica Slavica získal ocenenie pre udržateľné a inovatívne produkty. Značka bude môcť po prísnom validačnom procese a rozhodnutí odbornej poroty používať ocenenie kvality GREEN BRANDS Slovakia pre roky 2022/2023. Značka Botanica Slavica vznikla ako rodinná firma na odkaze a skúsenostiach prababičky súčasných majiteľov, ktorí umne využili bohaté vedomosti o bylinkách a výrobe kozmetiky. Poznatky svojej prababičky pretavili do modernej značky, ktorá dbá na využívanie lokálnych zdrojov a ekologickú stránku výroby a životného cyklu produktov. „Všetky produkty vyrábame ručne a tak za ne a ich výnimočnú kvalitu ochotne dávame ruku do ohňa. Našou víziou a veľkým prianím je prinášať lokálne výrobky vysokej kvality a pritom podporiť náš región, naše krásne Slovensko. Cieľom značky Botanica Slavica je v prvom rade sprostredkovať unikátny zážitok z poctivej lokálnej kozmetiky každému, kto túži po udržateľnej starostlivosti o svoj zovňajšok“, povedala Bianca Bodnárová zo spoločnosti Botanica Slavica. Základom stratégie spoločnosti je veľký dôraz a systematické plánovanie aktivít a procesov, ktoré majú na zreteli celý životný cyklus produktu. Od vývoja, cez výrobu až po distribúciu a recykláciu. Pri výbere surovín využíva Botanica Slavica čo najviac lokálnych dodávateľov, ktorí zdieľajú spoločné hodnoty a ich suroviny disponujú certifikátom alebo iným vhodným dokladom deklarujúcim, že surovina pochádza z trvalo udržateľného hospodárstva, je dopestovaná fair trade spôsobom a suroviny nie sú testované na zvieratách. Veľký dôraz je kladený aj na ekologické materiály pri balení výrobkov. Uprednostňované sú najmä recyklované, recyklovateľné a nezávadné materiály ako sklo. Viac ako ¾ produktov už nie sú ďalej balené do krabičiek a zvyšné sú balené výhradne do papierových obalov. Presvedčením značky je, že kozmetika by nemala byť testovaná na zvieratách. V tejto oblasti preto vyvíjajú aktivity aj nad rámec legislatívnych požiadaviek. Všetky produkty značky sú schválené medzinárodným programom Leaping Bunny, ktorý potvrdzuje dodržiavanie všetkých štandardov kozmetiky bez krutosti a tiež organizáciou Cruelty Free International. „Veľmi nás teší, že ocenenie GREEN BRANDS Slovakia získala práve značka Botanica Slavica, pretože je to slovenská rodinná firma s vysokými štandardami kvality, udržateľnosti a etického podnikania. Zároveň sa jedná o „love brand“, ktorý si získal veľkú obľubu medzi slovenskými zákazníkmi aj vďaka silnému príbehu a veľkému dôrazu na udržateľnosť“, povedal András Wiszkidenszky, regionálny riaditeľ GREEN BRANDS Slovakia. Der Beitrag Značka Botanica Slavica získala ocenenie GREEN BRANDS za udržateľné a inovatívne produkty erschien zuerst auf GREEN BRANDS.

prejsť na článok

Značky alverde NATURKOSMETIK, dmBio a Pro Climate získali ocenenie GREEN BRANDS za inovatívny produkt

Medzinárodná sieť drogérií dm drogerie markt získala ocenenie pre udržateľné a inovatívne produkty až pre tri zo svojich vlastných značiek. Značky alverde NATURKOSMETIK, dmBio a Pro Climate budú môcť po prísnom validačnom procese a rozhodnutí odbornej por

prejsť na článok

Udržateľné značky zo Slovenska, Česka a Maďarska získali v Budapešti ocenenie GREEN BRANDS

Medzinárodná organizácia GREEN BRANDS odovzdala počas slávnostného galavečera ocenenia značkám z troch krajín, ktoré splnili náročné podmienky hodnotiaceho procesu. Na podujatí sa stretli zástupcovia ocenených značiek zo Slovenska, Českej republiky a Maďa

prejsť na článok

Spoločnosť ENVI  PAK získala ocenenie GREEN BRANDS za udržateľné aktivity v oblasti spracovania odpadov

OZV ENVI  PAK získala ocenenie za neustále zlepšovanie a zefektívňovanie systému triedeného zberu, ktorým zvyšuje úroveň zhodnocovania a recyklovania odpadu. Organizáciu zodpovednosti výrobcov ENVI  PAK založili v roku 2003 veľké medzinárodné a slovenské

prejsť na článok

FASHION NEWS n.6

Jacquemus 24/24 Pop-up prichádza do Milána Zakladateľ značky Jacquemus, Simon Porte Jacquemus, tento krát prináša svoj formát pop up storu 24/24 do Milána, počas fashion weeku. Po rovnakom, ružovom pop up store v Paríži, otvorí tento krát Jacquemus obc

prejsť na článok

Ako môže stratégia udržateľnosti pomôcť vašej firme časť 2.

Stále viac veľkých medzinárodných i menších lokálnych značiek začleňuje udržateľnosť a etické podnikanie do svojej stratégie. Ak je totiž takýto prístup účinne zakotvený do spôsobu fungovania podniku a je budovaný s jasnou a dlhodobou víziou, môže prinies

prejsť na článok