ebikeliptov.sk - Požičovňa elektrobicyklov

Zaži Veľkú Fatru v sedle ebajku a objavuj krásy Veľkej Fatry. Objav najkrajšie traily so skúseným sprievodcom.

prejsť na web

Cyklotrasa: Dotyk Liptova a Oravy

Cyklotrasa, kde sa stretávajú naše nádherné regióny Liptov a Orava. Trasa smeruje z Bešeňovej smer Vlašky-Bobrovník-Bukovina-Malatiná-Osádka-Lúčky naspäť do Bešeňovej. Vždy sa snažíme vybrať trasu s čo najmenšou automobilovou premávkou. Začíname v Bešeňov

Cyklotrasa: na Bielu Ľupču a ku kostolíku

Pekná cyklotrasa popod Nízke Tatry s krásnymi výhľadmi na Západné a Vysoké Tatry. Z Bešeňovej vyrazíme smer Partizánska Ľupča. Máme dve možnosti ako sa dostať do Ľupče. Po hlavnej ceste alebo cez polia ponad dedinu. Kedže je sucho, vyberáme si trasu cez p

Cyklotrasa: Dúbravská dolina

Pekná cyklotrasa cez liptovské obce Vlašky, Vlachy, Ľubela, Dúbrava až do Dúbravskej doliny. Začíname v Bešeňovej a vyberieme sa smer obec Potok. Tesne pred obcou odbočíme doprava a ponad nádrž Bešeňová smerujeme do Vlašiek. Pokračujeme stále po hlavnej c

prejsť na článok

Cyklotrasa: Kostolík (Liptovská Mara)

Cyklotrasa k ikonickému miestu Liptova a to k pozostatkom kostola Panny Márie na Liptovskej Mare tzv. „kostolíku“. Veža pôvodného kostola sa vyníma na brehu Liptovskej Mary a s panorámou vodnej nádrže v pozadí so Západnými a Vysokými Tatrami, vytvárajú do

Cyklotrasa: Turík Lúčky

Pekná trasa s výhľadom na majestátny Choč. Trochu náročnejšia cyklotrasa čo sa týka výšlapu, ktorá vedie po asfaltovej ceste z Bešeňovej do obce Turík a ďalej pokračuje rozbitejšou asfaltkou meniacou sa na štrkovú cestu hlbšie do Turíckej doliny. Prejdeme

Cyklotrasa: Bešeňová Železnô

Ideálna trasa pre rodiny s deťmi aj v cyklosedačke a s väčšími deťmi na vlastnom bicykli s cieľom v areáli bývalej klimatickej ozdravovne Železnô. Vyrážame z Bešeňovej a po asi 15 minútovom pedálovaní po rušnejšej hlavnej ceste prídeme do obce Partizáns

Cyklotrasa: Hrabovo Čutkovská dolina

Príjemná, ľahká a nenáročná cyklotrasa z Hrabovskej do Čutkovskej doliny tzv. Obrovou cestou. Povrch je z časti asfaltový, z časti štrkový a zvážnica. Neodporúčame pre bicykle s detskou cyklosedačkou. (Pre výlet s deťmi v cyklosedačke prosím zvoľte presun

prejsť na článok

Cyklotrasa: Hrabovo Malinô Brdo (Májekova chata)

Cyklotrasa z Hrabovskej doliny na Malinô Brdo (Májekova chata). Po celý čas cyklotrasy je asfaltový povrch. Vhodné aj pre bicykle s detskou sedačkou. Od Hrabova cesta neustále stúpa až po Májekovu chatu, kde asfaltová cesta končí. Z Kalvárie sú pekné, otv

Cyklotrasa: Sedlo pod Vtáčnikom, Vlkolínec UNESCO.

Trasa neustále stúpa od Hrabova až po “Sedlo pod Vtáčnikom”. Z Kalvárie stúpame asfaltovou cestou priamo hore. Keď sa nám otvorí les a uvidíme smerovník s dreveným odpočívadlom odbočíme na šotolinovú odbočku vľavo, smer minifarma pod Sidorovom. Míňame far

prejsť na článok

Cyklotrasa: Smrekovica, hrebeňovka (pre skúsených).

Epická cyklotrasa s výdatným 8 kilometrovým asfaltovým výšlapom na Smrekovicu. Podľa mnohých, jedna z najkrajších cyklotrás na Slovensku. Začíname v Hrabovskej doline, smer “Kalvária”. Na Kalvárii si dáme do Google maps “Cyklokorytnička” a navygácia nas č