Cyklotrasa: Hrabovo Malinô Brdo (Májekova chata)

Cyklotrasa z Hrabovskej doliny na Malinô Brdo (Májekova chata). Po celý čas cyklotrasy je asfaltový povrch. Vhodné aj pre bicykle s detskou sedačkou. Od Hrabova cesta neustále stúpa až po Májekovu chatu, kde asfaltová cesta končí. Z Kalvárie sú pekné, otvorené vyhľady na Západné Tatry. Asi v polovičke cesty pri ostrej zakrute je pekná lúka so seníkom menom Orlovská lúčka. Keď cesta vychádza z lesa, je možné odbočiť doľava na štrkovú cestu k minifarme pod Sidorovom a tiež pokračovať cez sedlo do osady Vlkolínec. Na konci asfaltovej cesty je možné sa občerstviť na Hotely Malina, alebo na Májekovej chate, či v Apres ski bare, kďe sú aj zaujímavé detské drevené preliezky ako drevený ratrák. Pre našich ebajkerov odporúčame šlapať s asistenčným stupňom podpory 3 a pri strmších stúpaniach treba použiť aj stupeň 4 a 5. Samozrejme, použiť najľahšie prevody. Užite si jazdu a krásny, dlhý zjazd späť do doliny Hrabovo. Váš ebikeliptov.sk team.Vhodné pre jazdu s detskou sedačkou.Dĺžka trasy: 11,5 kmČasová náročnosť: 40 minút (náš čistý čas jazdy, bez prestávok)Priemerná rýchlosť: 17 km/h Príspevok Cyklotrasa: Hrabovo Malinô Brdo (Májekova chata) je zobrazený ako prvý na ebikeliptov.sk.

Cyklotrasa: Hrabovo Čutkovská dolina

Príjemná, ľahká a nenáročná cyklotrasa z Hrabovskej do Čutkovskej doliny tzv. Obrovou cestou. Povrch je z časti asfaltový, z časti štrkový a zvážnica. Neodporúčame pre bicykle s detskou cyklosedačkou. (Pre výlet s deťmi v cyklosedačke prosím zvoľte presun

Cyklotrasa: Sedlo pod Vtáčnikom, Vlkolínec UNESCO.

Trasa neustále stúpa od Hrabova až po “Sedlo pod Vtáčnikom”. Z Kalvárie stúpame asfaltovou cestou priamo hore. Keď sa nám otvorí les a uvidíme smerovník s dreveným odpočívadlom odbočíme na šotolinovú odbočku vľavo, smer minifarma pod Sidorovom. Míňame far

Cyklotrasa: Turík Lúčky

Pekná trasa s výhľadom na majestátny Choč. Trochu náročnejšia cyklotrasa čo sa týka výšlapu, ktorá vedie po asfaltovej ceste z Bešeňovej do obce Turík a ďalej pokračuje rozbitejšou asfaltkou meniacou sa na štrkovú cestu hlbšie do Turíckej doliny. Prejdeme

Cyklotrasa: Dúbravská dolina

Pekná cyklotrasa cez liptovské obce Vlašky, Vlachy, Ľubela, Dúbrava až do Dúbravskej doliny. Začíname v Bešeňovej a vyberieme sa smer obec Potok. Tesne pred obcou odbočíme doprava a ponad nádrž Bešeňová smerujeme do Vlašiek. Pokračujeme stále po hlavnej c

Cyklotrasa: na Bielu Ľupču a ku kostolíku

Pekná cyklotrasa popod Nízke Tatry s krásnymi výhľadmi na Západné a Vysoké Tatry. Z Bešeňovej vyrazíme smer Partizánska Ľupča. Máme dve možnosti ako sa dostať do Ľupče. Po hlavnej ceste alebo cez polia ponad dedinu. Kedže je sucho, vyberáme si trasu cez p