Zvýšiť objem predaja a získať nových zákazníkov reklama google

Ako zvýšiť objem predaja ? Ako zvýšiť objem predaja a získať nových zákazníkov na online web trhu a nie len tam? Medzi najbežnejšie ciele majiteľov firiem patrí zvýšenie objemu predaja a počtu potenciálnych zákazníkov. Často to znamená spravovať kampane s priamou odozvou, ktoré zákazníkov podporujú vo vykonaní určitej akcie, napríklad v zakúpení produktu alebo registrácii na príjem bulletinu. Takéto kampane sa tiež nazývajú kampane na zvyšovanie návštevnosti alebo kampane na generovanie potenciálnych zákazníkov. Pri ich vytváraní v službe Google Ads sa oplatí nezabúdať na niektoré osvedčené postupy. Ciele kampaní na zvyšovanie návštevnosti a generovanie potenciálnych zákazníkov Podporiť zákazníkov, aby dokončili nákup. Generovať potenciálnych zákazníkov zhromažďovaním kontaktných údajov prostredníctvom stránky registrácie. Zvýšiť návštevnosť vašich webových stránok, aby ste mohli distribuovať informácie. Kde by ste mali prevádzkovať svoje kampane Navrhujeme, aby ste použili kombináciu kampaní zacielených na kľúčové slová vo Vyhľadávacej sieti Google a v Obsahovej sieti Google. Nižšie uvádzame prečo: Vyhľadávacia sieť Google Pri inzercii vo Vyhľadávacej sieti Google sa vaše reklamy môžu zobraziť na stránke s výsledkami vyhľadávania Google. Vyberiete si kľúčové slová, ktoré súvisia s vašou firmou, a nastavíte cenové ponuky. Keď používatelia budú hľadať kľúčové slovo, ktoré ste zvolili, môže sa zobraziť vaša reklama. Partneri vo Vyhľadávacej sieti Služba Google Ads vám umožňuje zobrazovať reklamy aj na iných vyhľadávacích stránkach, nie iba v sieti Google. Tieto webové stránky môžu vašej firme sprostredkovať ďalšiu kvalitnú návštevnosť a prispieť tak ku generovaniu potenciálnych zákazníkov. Vaše reklamy sa môžu zobraziť vedľa výsledkov vyhľadávania v rámci vlastníctiev partnerov vo Vyhľadávacej sieti. Obsahová sieť Google V Obsahovej sieti Google môžete použiť kontextové zacielenie a zamerať tak svoju reklamnú kampaň na konkrétne stránky, ktorých téma je relevantná vzhľadom na obsah vašej reklamy. Pomocou kontextového zacielenia porovnávame vaše konkrétne kľúčové slová s relevantnými stránkami na internete. Tento spôsob nám umožňuje sprostredkovať vaše posolstvo zákazníkom, ktorí si čítajú alebo prehliadajú súvisiaci obsah a s väčšou pravdepodobnosťou sa budú zaujímať o vaše produkty alebo služby. Čo treba vedieť o zacielení na umiestnenie, formátoch reklamy a ponúkaní cien Zacielenie na umiestnenie Táto forma inzercie umožňuje vybrať umiestnenia, konkrétne webové stránky alebo sekcie webu v rámci Obsahovej siete Google, na ktorých môžete prevádzkovať svoje reklamy. Môžete vybrať webové stránky založené na určitých témach alebo cieľové publikum, ktoré chcete osloviť, prípadne môžete zacieliť na ľubovoľné webové stránky, ktoré vyhovujú vašim kritériám pre budovanie značky. Ak chcete získať nápady, môžete vyskúšať Plánovač kampaní v Obsahovej sieti. Formáty reklamy Prostredníctvom kampaní na zvyšovanie návštevnosti a generovanie potenciálnych zákazníkov pravdepodobne chcete upútať cieľové publikum svojím hlavným produktom alebo službou. Odporúčame vám používať textové reklamy s jasnými a účinnými výzvami na akciu, ako aj multimediálne formáty reklamy (ako obrázkové reklamy a videoreklamy), ktoré vám pomôžu sprostredkovať vaše posolstvo zaujímavejším spôsobom, ako je jednoduchý text. Stratégia ponúkania cien Keďže hlavným cieľom kampane na zvýšenie návštevnosti a generovanie potenciálnych zákazníkov je zvýšenie návratnosti investícií prostredníctvom konverzií alebo návštevnosti vášho webu, odporúčame vám použiť ponúkanie ceny za kliknutie pre kampane s kontextovým zacielením, ako aj so zacielením na umiestnenie. Ako môžete merať účinnosť Ak chcete zistiť, či je vaša kampaň úspešná, môžete zmerať pár vecí. Prvým krokom je začať sledovať konverzie pomocou bezplatného nástroja nazývaného Sledovanie konverzií. Keď nastavíte sledovanie konverzií, získate prehľad o niektorých dôležitých metrikách vrátane počtu konverzií, ceny za konverziu a miery konverzie, ako aj údaje o konverzii kľúčových slov a údaje o vstupných stránkach. Zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/1722135?hl=sk&ref_topic=3122883 The post Zvýšiť objem predaja a získať nových zákazníkov reklama google appeared first on lumas.sk.

prejsť na článok

Google Ads reklama (Adwords) ako získať kredit zadarmo

Zistite ako získať kupón na kredit až 120€ zadarmo a za akých okolností ho môžete uplatniť. The post Google Ads reklama (Adwords) ako získať kredit zadarmo appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

PPC reklama na Facebooku verzus PPC reklama na Google: V čom je ktorá lepšia a prečo sa oplatí využívať obe súčasne?

Pýtate sa, čo majú spoločné Google PPC a Facebook Ads reklamy? Dokopy predstavujú približne polovicu celosvetového príjmu z online marketingu. No a PPC reklama funguje lepšie, keď beží na oboch platformách. Nižšie si prezradíme, prečo je tomu tak.

prejsť na článok

Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?

Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctiv

prejsť na článok

Profil Moja Firma na Googli: takto ho jednoducho využijete pre lokálny marketing

Hľadáte jednoduchý nástroj, ktorý vám pomôže podporiť lokálny marketing? Vytvorte si profil na Google My Business. Moja Firma v Google Maps premieňa používateľov na nových zákazníkov. Prostredníctvom neho tiež informujete tých existujúcich o aktualitách a

prejsť na článok

AKO ZÍSKAŤ ZÁKAZNÍKOV POMOCOU VIDEO REKLAMY?

Príbeh, fotografia a text. Facebook a Instagram. Reklama. To všetko tu už bolo Ačo tak video? Dá sa s jeho pomocou tvoriť vzťah sbudúcim zákazníkom? KOMUNIKOVAŤ POMOCOU VIDEA? ÁNO! V platených kampaniach funguje výborne. A čo naviac, Google ho m

prejsť na článok