YouTube ako lacný a efektívny nástroj na udržanie kontaktu so zákazníkmi

Ako docielim za málo peňazí veľa muziky? Alebo za malú investíciu čo možno najefektívnejšie dosah? A ako nestratiť kontakt so zákazníkom? Ako si nenechať konkurenciou prevziať zákazníkov? Hlavné je predovšetkým udržať si kontakt! Vyskúšajte inzerciu v YouTube, ktorá práve taký účel spĺňa. Prečo zrovna teraz a prečo práve YouTube? Čas, ktorý na YouTube trávime, rastie každým rokom. A konzumácia videí na YouTube v aktuálnej situácii rastie priamo raketovou rýchlosťou. 5,9 mil. užívateľov navštívi YouTube za mesiac viac ako 2 mld. prehratí videí za mesiac 291 min je priemerný čas strávený na YouTube Ako správne zacieliť? Ako prvé by sme osloviť existujúcich zákazníkov cez tzv. Remarketing (teda tých, ktorí už boli na vašich stránkach, alebo na nich vykonali nejakú akciu). Ďalšie krok by mohol byť aj na databázu vašich kontaktov (ak máte väčšie množstvo e-mailov vašich klientov - v rádoch tisícov, môžete reklamu zobrazovať aj im). Potom sa môžete zamerať aj na budúce ciele - teda oslovovanie nových zákazníkov. Tu by bolo dobré sa zamerať na "výkonnostnějšie" zacielenia. Tým je tzv. zacielenie "custom intent", ktoré funguje na základe toho, čo používatelia vyhľadávajú vo vyhľadávacej sieti za cca posledných 7 dní. Teda ak napríklad hľadali vybavenie na lyže, zahrnieme tieto kľúčové slová v zacielení a týmto užívateľom sa bude zobrazovať reklama na YouTube. A aký formát zvoliť, aby to pokiaľ možno generovalo aj tržby? Jednoznačne formát YouTube 4Action. Kde je vhodné začať s maximalizáciou konverziou a ak kampaň prináša dostatok konverzií, teda aspoň 35-50 konverzií týždenne, môžete skúsiť pustiť experiment na cielenie CPA. Napadá vás niekoľko 'ALE'? "YouTube ma teraz nezachráni, potrebujem hlavne tržby." Je pravda, že YouTube nebýval primárny kanál, ktorý nosí tržby - aj keď už to dnes nie je úplne tak pravda. Keďže dnes už máme na výber z viacerých formátov a niektoré sú aj výkonnostné. Avšak teraz chceme predovšetkým zachrániť situáciu a nestratiť kontakt s trhom. Koľko je potrebné investovať, aby to malo zmysel? Môžete začať s málom a skúsiť napríklad osloviť práve existujúcich zákazníkov s rozpočtom len pár stoviek eir, s ktorým pri aktuálnej cene za vzhliadnutie dosiahnete aj desiatky tisíc vzhliadnutí. Prispôsobte video tak, aby bolo aj predajné, nielen brandové. Ponúknite svojim zákazníkom nejaké výhody, akciu, nové produkty a pod. Ako reagujú ostatní? Nie je teraz vysoká konkurencia, keď rastie konzumácia videí práve na YouTube? Práve naopak. Inzerenti väčšinou obmedzujú komunikáciu a často zabúdajú práve na udržanie kontaktu. Podľa našich výsledkov naprieč veľkou klientsku základňou môžeme pozorovať znižovanie cien za inzerciu, a to platí aj na iné kanály. Napríklad vo vyhľadávacej sieti klesla cena za klik v priemere o 9% - sú však veľké rozdiely medzi segmentmi. Napríklad pre oblasť spa klesli ceny o viac ako 20%. Nemáme YouTube kanál ani video Založenie YouTube kanálu nie je náročné a radi vám s tým pomôžeme. Ani video tvorba pre nás nie je problém. Radi by ste skúsili reklamu na Youtube? Zverte to do našich rúk. Viac informácií ,,nájdete tu alebo nás ,,kontaktujte tu.

prejsť na článok

Ako a kde kúpiť lacný sublimačný lis

Ako a kde kúpiť sublimačný lis za najlepšiu cenu Dnes vám prezradíme kde a ako si objednať lacný, sublimačný lis na potlač tričiek a potlač ďalších sublimačných predmetov. Samozrejme stroje, ktoré vám dnes budeme odporúčať nemajú prioritne slúžiť ako prod

prejsť na článok

Očami rozhodcu 4/2024

Foto : Ladislav SzibillaVS01: SBL_1306_INT-PD_240417 – Faul pri streľbeV článku 33.2 Oficiálnych pravidiel basketbalu je uvedené: Útočiaci hráč, nachádzajúci sa na podlahe alebo vo vzduchu pri výskoku, sa nesmie dotknúťbrániaceho hráča stojaceho v dovolen

prejsť na článok

Horúci politický september

Koalícia sľubovala udržanie charakteru sociálneho štátu, ale opak je pravdou. Čaká nás horúca politická jeseň, a v rámci nej sa... Zdroj

prejsť na článok

Čo najskôr potrebujeme novú, spoľahlivú a kompetentnú vládu

Snaha o udržanie sa pri MOCI čo najdlhšie a za každú cenu v podaní odvolanej vlády má ZÁSADNÉ A PRIAME... Zdroj

prejsť na článok

Plánovač dosahu v Google Ads ako ho využiť?

Plánovač dosahu je nástroj v rámci reklamného systému Google Ads, ktorý poskytuje presné údaje o tom, koľko ľudí vaša video kampaň osloví. Užitočný nástroj vtedy, ak chcete vedieť, koľko zobrazení vaša kampaň získa a cenu za tisíc zobrazení (CTZ) vašej ka

prejsť na článok