V budove EcoPoint je nižšie riziko šírenia COVID-19. Prečo je to tak?

Akým spôsobom môže technický štandard budovy prispieť k zníženiu šírenia infekcie? Odpovede na otázky ohľadom používania VETRANIA a KLIMATIZÁCIE. Popis základných opatrení, ktoré umožnia bezpečný návrat zamestnancov do kancelárií. Vážení nájomníci, zdravie vašich zamestnancov je pre nás na prvom mieste. Väčšina z vás má presne stanovené interné pravidlá, akým spôsobom predchádzať ochoreniu COVID-19 vo vašich spoločnostiach. Okrem uprednostňovania práce z domu, je však potrebné sa zamyslieť aj nad tým, či sú splnené podmienky na bezpečný návrat zamestnancov do kancelárií. Medzi základné štandardy, ktoré sa musia dodržiavať v kanceláriách patrí: nosenie rúšok, odstupy, čistota rúk, dezinfekcia povrchov, stanovenie maximálneho počtu ľudí v miestností, minimalizácia stretávania sa v spoločných priestoroch, bezdotykový prístup, atď. Akým spôsobom však môže technický štandard budovy prispieť k zníženiu šírenia infekcie? VETRANIE Prívod čerstvého vzduchu a znižovanie koncentrácie prípadných vírusov v kanceláriách je podľa odborníkov najdôležitejším faktorom na obmedzovanie šírenia vírusu. Množstvo kancelárskych budov nemá možnosť vetrať oknami, alebo má zastaranú vzduchotechniku, v ktorej dochádza k premiešavaniu odvádzaného vzduchu s privádzaným. Toto predstavuje obrovské riziko pre šírenie vírusu. Naša budova má jeden z najkvalitnejších systémov vzduchotechniky na Slovensku. Privádzaný vzduch je 100% vonkajší  čerstvý vzduch, ktorý prechádza cez súbor filtrov a je tepelne upravovaný na teplotu v miestnosti. Tento vzduch sa nemieša so vzduchom, ktorý je odvádzaný z miestností, teda necirkuluje. Privádzané množstvo čerstvého vzduchu je dokonca dvojnásobné oproti odporúčaným hygienickým normám. Týmto spôsobom sa znižuje možnosť šírenia infekcie. KLIMATIZÁCIA Podľa odporúčaní odborníkov, by mala byť klimatizácia v obdobiach epidémií vypnutá. V klimatizáciách totiž dochádza k rozmnožovaniu plesní, baktérií a vírusov. Ako však zabezpečiť tepelný komfort v kanceláriách bez klimatizácie? Budova EcoPoint nemá klasické klimatizácie, ale chladí a vykuruje pomocou najnovších technológií -aktívnych stropov. Nedochádza k tvorbe kondenzu a teda ani k šíreniu vírusov. Tento systém chladenia a kúrenia je 100% zdravotne bezpečný. BEZKONTAKTNÉ OVLÁDANIE Pohybové senzory na zapínanie svietidiel, automatické dvere na vstupe do budovy, diaľkové ovládanie teplôt sú štandardom budovy EcoPoint. ZVÝŠENÁ DEZINFEKCIA BUDOVY Dezinfekcia kľučiek a spoločných priestorov, pravidelná výmena filtrov, dezinfekcia výťahov a potrubia vzduchotechniky ozónom sú naše prevádzkové štandardy boja proti šíreniu COVID-19. ROZČLENENIE PRIESTOROV Flexibilné dispozície priestorov v EcoPointe umožňujú dodatočne rozčleniť väčšie kancelárie a priestory na menšie celky tak, aby nedochádzalo ku koncentrácií väčšieho počtu ľudí na jednom mieste. V prípade záujmu, vám radi poradíme, akým spôsobom je možné stavebne rozčleniť priestory. Vážení nájomníci, budova EcoPoint patrí na Slovensku medzi budovy s najvyšším hodnotením kvality vnútorného prostredia. O budovu sa stará nadnárodná spoločnosť ENGIE. Jej zamestnanci v Košiciach majú nastavené systémy riadenia a správy budov na európskej úrovni. Majú tie najnovšie znalosti o tom, ako minimalizovať šírenie COVID-19 aj v našich priestoroch. Sme pripravení urobiť všetko pre zdravie vašich zamestnancov. V prípade otázok a požiadaviek sme tu pre vás. S úctou EcoPoint, s.r.o. The post V budove EcoPoint je nižšie riziko šírenia COVID-19. Prečo je to tak? appeared first on EcoPoint.

prejsť na článok

EcoPoint bol prezentovaný na SLOVAKIATECH 2019

Inteligentné budovy a ich vplyv na nás bola jednou z tém 2. ročníka technologického podujatia SLOVAKIATECH 2019, ktoré sa uskutočnilo v októbri 2019 v košickom Kulturparku. Počas 3 dní sa na 3 pódiách vystriedalo vyše 100 domácich a zahraničných spíkrov

prejsť na článok

Kolaudácia druhej budovy

Dňa 3. 7. 2018 bola právoplatne skolaudovaná druhá budova EcoPoint Office Center v Košiciach. Prví nájomníci sa už sťahujú do svojich nových kancelárskych priestorov. K dispozícii je na prenájom ešte niekoľko voľných moderných kancelárskych plôch. EcoPoin

prejsť na článok

Slávnostné položenie základného kameňa

Dňa 7.6.2017 sa na terase EcoPoint Office Centra uskutočnilo slávnostné položenie základného kameňa druhej etapy tohto jedinečného projektu. Na podujatí sa zúčastnili významní predstavitelia mesta Košice, obchodní partneri z regiónu ako aj zástupcovia fir

prejsť na článok

Reštaurácia CHEFZONE v EcoPointe

Samoobslužná reštaurácia CHEFZONE otvorila svoju pobočku na prízemí kancelárskej budovy EcoPoint2. Okrem chutnej kávy a celodenných snackov ponúka každý pracovný deň i chutné obedové menu v štýle svetovej a veggie kuchyne. V CHEFZONE nenájdete žiadne polo

prejsť na článok

Slávnostné otvorenie budovy EcoPoint2

Dňa 5. septembra 2018 sme slávnostne pokrstili našu druhú budovu v EcoPoint Office Center v Košiciach. Okrem rakúskeho veľvyslanca v Slovenskej republike Mag. Helfrieda Carla, ktorý sa stal krstným otcom EcoPoint2, sa na slávnostnom otvorení zúčastnili aj

prejsť na článok