Toto je najnovší článok

Sem napíšem ľubovoľný text. Rovnako na tento účel môžem pohodlne použiť aj Divi Builder. Je len na mne, či použijem tento obyčajný editor na písanie obyčajného textu, pridávanie obrázkov a nadpisov alebo použijem Divi Builder. Divi Builder má viac možností ako tento obyčajný editor. Vstavaný editor vo WordPresse je každopádne jednoduchší

prejsť na článok

Toto je najnovší článok na blogu

Lorem Ipsum je fikt vny text, použ van pri n vrhu tlačov n a typografie. Lorem Ipsum je tandardn m v plňov m textom už od 16. storočia, keď nezn my tlačiar zobral sadzobnicu pln tlačov ch znakov a pomie al ich, aby tak vytvoril vzorkov knihu. Prežil n

prejsť na článok

Ako napísať kvalitný PR článok?

Chcete vedieť, ako napísať kvalitný PR článok? V predchádzajúcich dvoch článkoch sme opisovali to, ako by mal kvalitný PR článok vyzerať a kde publikovať PR článok. Dnes si povieme zopár základov o tom, ako takýto PR článok napísať. V prvom rade sa zamera

prejsť na článok

Kde publikovať PR článok

Potrebujete Publikovať PR článok? Rýchlo, lacno ale hlavne aby mal a priniesol takýto článok efetk? Marketingová agentúra ContentPress spravuje široké portfólio online magazínov a blogov, kde možné publikovať vami dodané PR články. Potrebujete napísať člá

prejsť na článok

Ako napísať hodnotný PR článok, ktorý zaujme a podporí predaj?

V tomto článku sa dozviete, čo je to PR článok, ako by mal vyzerať, čomu sa vyvarovať a ako napísať hodnotný PR článok. Pre stručné vysvetlenie, PR článok predstavuje reklamný článok, ktorý sa publikuje na externý web, magazín alebo blog. Jeho cieľom je č

prejsť na článok

NÁVOD: Ako by mal vyzerať PR článok, ktorý bude magnetom pre čitateľov

PR článok alebo SEO článok by nemal byť len suchým a nudným článkom v rozsahu 1 normostrany a plný kľúčových slov. Dnes by mal skutočne kvalitný PR článok nemal vzniknúť len z dôvodu zaujať vyhľadávať Google ale tiež  by mal mať pridanú hodnotu pre samotn

prejsť na článok