Ako napísať hodnotný PR článok, ktorý zaujme a podporí predaj?

V tomto článku sa dozviete, čo je to PR článok, ako by mal vyzerať, čomu sa vyvarovať a ako napísať hodnotný PR článok. Pre stručné vysvetlenie, PR článok predstavuje reklamný článok, ktorý sa publikuje na externý web, magazín alebo blog. Jeho cieľom je čitateľa zaujať a vyvolať u neho určitú akciu pre podporu predaja. Najčastejšie Príspevok Ako napísať hodnotný PR článok, ktorý zaujme a podporí predaj? zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

Ako napísať kvalitný PR článok?

Chcete vedieť, ako napísať kvalitný PR článok? V predchádzajúcich dvoch článkoch sme opisovali to, ako by mal kvalitný PR článok vyzerať a kde publikovať PR článok. Dnes si povieme zopár základov o tom, ako takýto PR článok napísať. V prvom rade sa zamera

prejsť na článok

Kde publikovať PR článok

Potrebujete Publikovať PR článok? Rýchlo, lacno ale hlavne aby mal a priniesol takýto článok efetk? Marketingová agentúra ContentPress spravuje široké portfólio online magazínov a blogov, kde možné publikovať vami dodané PR články. Potrebujete napísať člá

prejsť na článok

Tlačová správa: Ak sa kvôli referendu nezmení ústava, HLAS podporí ďalšie referendum

Ak sa parlamentu nezmení ústava tak, aby sa umožnilo konanie referenda o predčasných voľbách, HLAS – sociálna demokracia podporí ďalšie... Zdroj

prejsť na článok

NÁVOD: Ako by mal vyzerať PR článok, ktorý bude magnetom pre čitateľov

PR článok alebo SEO článok by nemal byť len suchým a nudným článkom v rozsahu 1 normostrany a plný kľúčových slov. Dnes by mal skutočne kvalitný PR článok nemal vzniknúť len z dôvodu zaujať vyhľadávať Google ale tiež  by mal mať pridanú hodnotu pre samotn

prejsť na článok

Predaj spoločnosti

Vieme zabezpečiť predaj Vašej fungujúcej, prípadne nepodnikajúcej spoločnosti Vlastníte fungujúcu spoločnosť alebo spoločnosť, ktorá ukončila svoju podnikateľskú činnosť a rozhodli ste sa ju predať? Nájsť vhodného kupca však nemusí byť až také jednoduché

prejsť na článok