Slováci nakupujú v e-shopoch impulzívnejšie ako ostatní Európania

Slováci nakupujú v e-shopoch viac impulzívne a pre radosť ako ostatní obyvatelia európskych krajín. Najviac pritom podliehajú emóciám pravidelní zákazníci internetových obchodov. Podľa tradičného prieskumu kuriérskej spoločnosti DPD, nakupujeme bez hlbšieho zvažovania najmä hračky a módu. Slováci nakupujú v e-shopoch impulzívnejšie Až 41% spotrebiteľov označilo svoj posledný nákup ako „náhly impulz“, čo je o Príspevok Slováci nakupujú v e-shopoch impulzívnejšie ako ostatní Európania zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

Zákazníci internetových obchodov robia takmer každý šiesty nákup on-line

Slovenskí zákazníci internetových obchodov nakupujú na webe čoraz častejšie, on-line nákupy považujú za jednoduché a pohodlné. Väčšinu nákupov v slovenských internetových obchodoch pritom robí iba 44 percent najaktívnejších e-shopperov. Podľa tradičného p

prejsť na článok

Tlačová správa: Ukrajinskú kontaminovanú pšenicu z Mlyna Kollárovo nezlikvidovali!

Skonzumovali ju prevažne Slováci!V školských zariadeniach sa deťom údajne podávali kurčatá so salmonelou. Testy sa falšovali. Jedna kauza strieda druhú... Zdroj

prejsť na článok

Letná sezóna v top destináciách Slovenska

Letná sezóna sa vydarila sa v Tatrách a na Liptove vydarila. Najväčší podiel návštevníkov tvorili domáci Slováci ale po dočasnom výpadku sa vrátili Českí a aj Poľskí dovolenkári.

prejsť na článok

Budujte svoju značku, je to najlepšia marketingová stratégia. Ako na to?

Budujte svoju značku ako najcennejšie marketingové aktívum firmy ? Predstavte si rovnaký telefón predávaný v dvoch rôznych e-shopoch. Prvý je jeden z najznámejších e-shopov na Slovensku, Alza. Druhý je pomerne neznámy e-shop s telefónmi. Aj v prípade ni

prejsť na článok

Píše o nás časopis Trend

Jeden z najvýznamnejších slovenských týždenníkov o ekonomike a podnikaní o nás napísal článok. Týždenník TREND si každý týždeň prečíta skoro 150 000 čitateľov, ktorých zaujíma čo sa deje v biznise doma aj vo svete. Článok nájdete v najnovšom čísle 19/201

prejsť na článok