[Rozhovor] Ako vManutane riešime atypické objednávky

Potrebujete stôl špeciálneho tvaru a nedarí sa vám ho zohnať? Zavolajte na zákaznícku linku Manutanu, tam vám poradia. Čítajte o atypických objednávkach so Zuzanou Kašingovou – referentkou starostlivosti o zákazníkov. Source

prejsť na článok

[Rozhovor s riaditeľom] Tomáš Střelský onovinkách vManutane: udržateľné produkty, druhá šanca vyradeným výrobkom alebo PayPal

Počas nasledujúceho štvrťroka sa Manutan zameria na rozšírenie ponuky produktov, ľahšie vyhľadávanie v e-shope a zavedenie novej platobnej metódy. Opýtali sme sa tiež na súčasný trend v oblasti céčkových nákupov. Source

prejsť na článok

Nový rozhovor pre portál EMEFKA je online

Nový rozhovor o mojej coaching ceste, o MMA. a ako minulost  vplýva na súčasnosť . EMEFKA rozhovor Príspevok Nový rozhovor pre portál EMEFKA je online zobrazený najskôr MentalCoach Ing. Radek Šefčík.

prejsť na článok

Ako prebieha reklamácia vManutane: rýchlo abez vytáčania

Keď sa votrie chybička a tovar dorazí v nesprávnom množstve alebo poškodený, zariadime, aby proces jeho vrátenia alebo reklamácie bol čo najrýchlejší a jednoduchý. Aby sme vám urobili v celom procese jasno, spísali sme všetko, čo by vás mohlo zaujímať. Čí

prejsť na článok

Ako vManutane robíme CSR acirkulárnu ekonomiku pre väčšiu udržateľnosť

V Manutane nám príroda nie je ľahostajná. Po vzore európskej dohody Green Deal sme sa zaviazali k opatreniam, ktoré zmierňujú produkciu emisií a šetria zdroje, napríklad papier. Ponuku neustále rozširujeme o recyklované aj recyklovateľné produkty. Vrátený

prejsť na článok

Nový rozhovor pre MMA portál kaocko.cz

Nový rozhovor je tu Príspevok Nový rozhovor pre MMA portál kaocko.cz zobrazený najskôr MentalCoach Ing. Radek Šefčík.

prejsť na článok