Ako prebieha reklamácia vManutane: rýchlo abez vytáčania

Keď sa votrie chybička a tovar dorazí v nesprávnom množstve alebo poškodený, zariadime, aby proces jeho vrátenia alebo reklamácie bol čo najrýchlejší a jednoduchý. Aby sme vám urobili v celom procese jasno, spísali sme všetko, čo by vás mohlo zaujímať. Čítajte, v akých prípadoch reklamáciu neuznáme alebo koľko dní v priemere trvá. Source

prejsť na článok

[Rozhovor] Ako vManutane riešime atypické objednávky

Potrebujete stôl špeciálneho tvaru a nedarí sa vám ho zohnať? Zavolajte na zákaznícku linku Manutanu, tam vám poradia. Čítajte o atypických objednávkach so Zuzanou Kašingovou – referentkou starostlivosti o zákazníkov. Source

prejsť na článok

[Rozhovor s riaditeľom] Tomáš Střelský onovinkách vManutane: udržateľné produkty, druhá šanca vyradeným výrobkom alebo PayPal

Počas nasledujúceho štvrťroka sa Manutan zameria na rozšírenie ponuky produktov, ľahšie vyhľadávanie v e-shope a zavedenie novej platobnej metódy. Opýtali sme sa tiež na súčasný trend v oblasti céčkových nákupov. Source

prejsť na článok

Ako vManutane robíme CSR acirkulárnu ekonomiku pre väčšiu udržateľnosť

V Manutane nám príroda nie je ľahostajná. Po vzore európskej dohody Green Deal sme sa zaviazali k opatreniam, ktoré zmierňujú produkciu emisií a šetria zdroje, napríklad papier. Ponuku neustále rozširujeme o recyklované aj recyklovateľné produkty. Vrátený

prejsť na článok

Reklamácia fotoaparátu

Príde blondínka do obchodu reklamovať fotoaparát. Predavač sa pýta, čo mu je a ona odpovedá: - Na všetkých fotkách mám odfotené pravé oko!

prejsť na článok

Reklamácia prezervatívov

Mladý muž píše v drogérii zápis do knihy prianí a sťažností: - Kúpil som si u vás desať prezervatívov - tri praskli už pri naťahovaní, šesť pri produkcii. Starý dedko sa mu pozerá cez rameno a poznamená: - Len im dajte, podvodníkom! A pripíšte tam ešte, ž

prejsť na článok