body.kc-css-system .kc-css-3852727 img{padding: 10px 10px 10px 10px;} Naozaj nádhernú akciu sme produkčne zaistili koncom októbra v jednom z najnavštevovanejších obchodných centier na Slovensku. Pre spoločnosť Wella sme realizovali víkendový promo event zameraný na produkty vlasovej kozmetiky značiek Wellaflex a Wellaton. Hneď pri vstupe do novej časti Eurovea 2 sa nachádzal vysvietený modul s vystavenými produktami – lakmi na vlasy, tužidlami, gélmi či suchými šampónmi a farbami na vlasy. Zákazníci tak mali možnosť prísť do stánku informovať sa o jednotlivých produktoch a možnostiach ich použitia. Zároveň na našom promo stánku bola aj odborníčka slečna kaderníčka, ktorá poskytla vlasové poradenstvo a odporučila produkty padnúce presne na mieru jednotlivým návštevníčkam. Naša vlasová odborníčka na mieste tiež poskytovala svoje služby a tak sa dámy mohli prísť zadarmo skrášliť a dať si vytvoriť jednoduchý zapletaný účes či efektné vlny, ktoré pri správnom výbere produktu vydržia celý deň. K nášmu promo stánku patrila aj netradičná a zároveň zábavná časť – a to maketa kabrioletu. V kabriolete sa zákazníci mohli vyfotiť aj s perfektnou atmosférou vďaka dizajnovej LED obrazovke ako pozadím. Veľa spokojných návštevníkov stánku odchádzalo s perfektnými fotkami spoza volantu aj s vetrom vo vlasoch. Naše krásne hostesky tiež záujemcov odfotili aj na instax, a teda veľa ľudí si odnieslo fotku aj fyzicky a tak im na túto značku a event zostáva krásna spomienka. V rámci celej promo akcie prebiehala zaujímavá súťaž o darčeky, pričom každý kto sa zapojil, vyhral aspoň drobnosť. Súťaž spočívala v jednoduchom zdieľaní fotky z nášho promo stánku, predovšetkým červeného kabrioletu, na sociálnej sieti a označenia firemného účtu Wella. Následne bol súťažiaci prizvaný ku kolesu šťastia, kde si mohol vytočiť darček hneď z troch kategórií. Najviac sa ľudia tešili z cestovného produktu značky Wellaflex – z cestovného laku na vlasy a z krásneho čierneho uteráku na vlasy. Celý promo víkend bol doplnený, mimo našu eventovú zónu, aj o podporu predaja v predajni DM drogéria, kde po zakúpení výrobkov Wella bola možnosť vyhrať darček u nás na stánku. Stačilo prísť s účtom a zatočiť si kolesom. O tejto akcii informovali nielen hostesky na stánku, no aj priamo v predajni DM, čím bola zaistená dostatočná informovanosť návštevníkov a zvýšená návštevnosť akcie. The post Promo na vlasovú kozmetiku first appeared on mymedia.sk.
Sme oceňovaní ako najinovatívnejšia poisťovňa na Slovensku. Náš recept na úspešnú inováciu = cit pre výber nápadu + perfektná realizácia + silné promo 1. CIT PRE VÝBER NÁPADU Ponuka je široká, nápadov spústa a konzultanti odporúčajú kadečo. Treba mať d
Už o pár dní je tu sviatok všetkých milovníkov zliav – Black Friday. Hneď po ňom prídu vianočné akcie a po nich novoročné výpredaje. Jednoducho obdobie, ktoré praje nielen kupujúcim, ale aj predávajúcim. Spôsobov, ako si z neho odniesť maximum je mnoho, v
prejsť na článokViete, že obsah potrebujete. Máte nápad, máte čas, máte prostriedky na to, aby ste ho vytvorili. A vytvorili ste ho. Na začiatok skvelá správa. Ale aj ten najlepší článok môže upadnúť do zabudnutia, pokiaľ sa nepostaráte o jeho efektívnu distribúciu. Od
prejsť na článokPočuli ste už o Home Stagingu? Prišiel k nám zo zahraničia, a ak to funguje v desiatkach krajín sveta, bolo by naivné si myslieť, že práve na Slovensku to fungovať nebude. Home Staging funguje aj tu! V čom spočíva Home Staging? Jeho podstatou je uro
prejsť na článokTlačová správa 22. 8. 2019Veľkolepá a emotívna, taká bola premiéra filmu Kto je ďalší?12-sálové multikino Cinemax v Bratislave hostilo viac ako tisíc premiérových hostí nového slovenského filmu Kto je ďalší?. Filmová udalosť roka ohromila prvých divákov.
prejsť na článok