Pro koho je lepší vana a pro koho sprchový kout?

Naše zkušenost říká, že lidé do 40 let anebo rodiny s dětmi obecně dávají přednost spíše vanám. Po 40 roce života zákazníci sami uznávají, že v domácnosti je rozumnější spíše sprcha.

prejsť na článok

Co se víc vyplatí: vana nebo sprchový kout?

Vanu je levnější pořídit, ale dražší používat. U sprchového koutu je to přesně naopak. Investice do něj se vám po čase vrátí. Při koupání spotřebujete v průměru 200 l teplé vody, kdežto ke sprchování vám stačí 30 – 45 l. Náklady na teplou vodu po určitém

prejsť na článok

Rezidence

Exkluzivita a jedinečnosť sú slová, ktorými krásu našich drevených produktov vystihli aj v magazíne o bývaní Rezidence. Chcete mať doma jedinečný prvok a skutočný unikát? Stačí si vybrať z ponuky drevených vaní a tie vám zaručia skutočnú exkluzivitu a lux

prejsť na článok

Prečo si vybrať vaňu a nie sprchový kút?

Deti milujú vane a bublinky vo víriacej sa vode. Starším ľuďom sa zase v teplej vode uľaví s liečivými či vonnými soľami. Kúpeľ je relax, oddych po náročnom pracovnom dni, lepšie po ňom zaspíte a odpočiniete si. To sú nesporné prednosti vane pred sprchový

prejsť na článok

Kto napíše články pre firemný blog?

O tom, aký je textový obsah v dnešnej dobe dôležitý sme písali už v predchádzajúcom článku. Dnes si predstavíme službu spoločnosti ContentPress ale aj to, kto napíše články pre firemný blog najlepšie a na koho túto tvorivú činnosť delegovať. Firemný blog

prejsť na článok

Ako by mal vyzerať kvalitný PR článok

Potrebujete PR článok? Potrebujete PR článok? Určite by sme si ešte pred jeho napísaním mali zodpovedať zopár dôležitých otázok: Kto je moja cieľová skupina? Koho chcem PR článkom osloviť? Obsah PR článku totiž musím prispôsobiť cieľovej skupine. Kde bude

prejsť na článok