Ako by mal vyzerať kvalitný PR článok

Potrebujete PR článok? Potrebujete PR článok? Určite by sme si ešte pred jeho napísaním mali zodpovedať zopár dôležitých otázok: Kto je moja cieľová skupina? Koho chcem PR článkom osloviť? Obsah PR článku totiž musím prispôsobiť cieľovej skupine. Kde bude PR článok uverejnený? Obsah PR článku je potrebné tematicky prispôsobiť aj blogu alebo webu, na ktorom bude Príspevok Ako by mal vyzerať kvalitný PR článok zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

Ako napísať kvalitný PR článok?

Chcete vedieť, ako napísať kvalitný PR článok? V predchádzajúcich dvoch článkoch sme opisovali to, ako by mal kvalitný PR článok vyzerať a kde publikovať PR článok. Dnes si povieme zopár základov o tom, ako takýto PR článok napísať. V prvom rade sa zamera

prejsť na článok

NÁVOD: Ako by mal vyzerať PR článok, ktorý bude magnetom pre čitateľov

PR článok alebo SEO článok by nemal byť len suchým a nudným článkom v rozsahu 1 normostrany a plný kľúčových slov. Dnes by mal skutočne kvalitný PR článok nemal vzniknúť len z dôvodu zaujať vyhľadávať Google ale tiež  by mal mať pridanú hodnotu pre samotn

prejsť na článok

Ako napísať hodnotný PR článok, ktorý zaujme a podporí predaj?

V tomto článku sa dozviete, čo je to PR článok, ako by mal vyzerať, čomu sa vyvarovať a ako napísať hodnotný PR článok. Pre stručné vysvetlenie, PR článok predstavuje reklamný článok, ktorý sa publikuje na externý web, magazín alebo blog. Jeho cieľom je č

prejsť na článok

Kde publikovať PR článok

Potrebujete Publikovať PR článok? Rýchlo, lacno ale hlavne aby mal a priniesol takýto článok efetk? Marketingová agentúra ContentPress spravuje široké portfólio online magazínov a blogov, kde možné publikovať vami dodané PR články. Potrebujete napísať člá

prejsť na článok

Ako získať viac pozretí na Instagram REELS

Ešte stále kašlete na Instagram REELS alebo vám to konečne došlo? Práve používaním reels môžete získať vysnívaný dosah aj engagement. Ako ich ešte viac znásobiť sa dočítate práve v tomto článku. 1. Držte sa svojej špecializácie Nemeňte témy ako ponožky. V

prejsť na článok