Prečo určite potrebujete profil Google moja firma?

Prečo určite potrebujete profil Google moja firma? Fakty nielen o Google vyhľadávaní V EU vzrástlo používanie mobilného internetu z 36% v roku 2012 na 65% v roku 2017.[1] Dnes je to ešte viac. Na Slovensku teda skoro 70% ľudí používa mobilný internet denne! čo to znamená pre váš biznis, ak ste na google moja firma? Každý deň na Google prebehne 3,5 miliardy vyhľadávaní.[2] 90% všetkých vyhľadávaní na desktope sa deje cez Google.[3] 60% všetkých Google vyhľadávaní sa zadáva na mobilných telefónoch.[4] 88% vyhľadávaní miestnej pobočky na mobile nakoniec vyústilo v telefonát alebo návštevu obchodu do 24 hodín.[5] 42% tzv. interakcií so značkou vzniká na mobiliných zariadeniach a sú spojené s Google vyhľadávaním [6] Dôvod, prečo by ste mali chcieť profil Google moja firma je zrejmý. Nájde vás tak viac budúcich klientov / zákazníkov. Ak ste čítali článok o tom, prečo potrebujete vlastnú webstránku, tak určite viete, že ak to myslíte so svojim projektom vážne, webstránka je nevyhnutnosť. Profil na Google moja firma je však silným nástrojom na to, aby vás vôbec klienti vedeli ľahko a jednoducho nájsť, ak vyhľadávajú niečo, čo ponúkate. Je to odrazový mostík k vašej webstránke. Čo vlastne je profil google moja firma? V prvom rade je to možno to najdôležitejšie zobrazenie, ktoré vaša spoločnosť, alebo váš projekt potrebuje. (Ešte dôležitejší ako facebook či instagram profil? Áno, vo väčšine prípadov áno!) Profil na google moja firma je akousi vizitkou, ktorá sa zobrazí užívateľom vo vyhľadávaní. Umožňuje vám sprístupniť užívateľom google vyhľadávania (a že ich je naozaj dosť) nájsť a zobrať všetky potrebné informácie o vás, v rôznych vyhľadávaniach a zobrazeniach. Čo profil google moja firma obsahuje? Vo všeobecnosti (aj keď zobrazenia sa od seba mierne lýšia) obsahuje táto vizitka: hodnotenia od iných užívateľov, oblasť, v ktorej ponúkate svoje služby (napr. reštaurácia, webdizajnér a pod.) otváraciu dobu (dôležité pri prevádzkach) fotky (interiér, exteriér, produkty), ktoré môžu byť od vás alebo od vašich klientov adresu telefón možnosť položiť otázku možnosť napísať recenziu možnosť navigovať ku Zobrazenie na mape Ak práve používate google maps a hľadáte nejaké služby alebo produkt na konkrétnej adrese, zobrazia sa vám všetky súvisiace firmy v okolí, napríklad ako tu: Zobrazenie vo vyhľadávaní Ak budúci klient hľadá priamo v google vyhľadávači, zobrazí sa to takto: Zobrazenie v sidebare Niekedy sa vaša firma môže zobraziť priamo na boku vyhľadávania takto: Všetky prípady, ktoré sme zatiaľ spomínali sú zobrazenia na počítači (desktop). Ak si vezmeme do úvahy, že 9 z 10 ľudí vyhľadáva čokoľvek cez google, nebolo by skvelé mať tam takýto záznam? Čo to môže znamenať pre vašu návštevnosť a dôveryhodnosť ak tento záznam máte, resp. nemáte? Zobrazenie na mobile Pre reštaurácie, prevádzky, hotely a zariadenia, ktoré ponúkajú služby, ktoré vybavíte do niekoľkých minút / hodín, je tento záznam ešte dôležitejší. Ako sme hovorili, ak vás niekto vyhľadáva na mobile a je vo vašom okolí, na 88% vás navštívi, ak ho svojim profilom Google moja firma neodradíte ? (ale o tom trocha nižšie). Na mobile sa váš záznam môže tiež zobraziť vo vyhľadávaní takto: Zobrazenie na mobile v mapách Oveľa zaujímavejšie je ale zobrazenie v mapách. Predstavte si, že sa práve prechádzate po námestí, povedzme v Prešove, a hľadáte, kde si dáte niečo dobré pod zub. Vytiahnete google maps, kliknete si vyhľadať reštaurácie a vyhodí vám zoznam reštaurácií aj s trasou, menu ponukou, cenovými reláciami, fotkami, recenziami. Vyzerá to takto: Mnohé podniky to pochopili a takéto záznamy už majú. Máte takýto záznam vy? Nemusíte byť reštauračné zariadenie, rovnakým spôsobom ľudia vyhľadávajú kaderníkov, barberov, zážitky, lekárne, atrakcie, hotely, športové centrá, wellness, kávu, umenie, hudbu, lekárov, právnikov, poradcov, psychológov, koučov, mediátorov, umelcov a čokoľvek vás napadne. Samozrejme, potrebujete mať profil Google moja firma správne vyplnený, aktuálny, sledovať recenzie a reagovať na ne. Radi vám s tým pomôžeme. Napíšte nám na messenger a všetko potrebné dohodneme. Aké dôležité sú recenzie? Iste ste už postrehli, že hviezdičky (recenzie) sú v profile google moja firma veľmi dôležité a zobrazujú sa hneď pod názvom vašej spoločnosti. Google vie, prečo to robí. Až 88% spotrebiteľov dôveruje online recenziám rovnako ako osobným odporúčaniam!Google na základe recenzií určuje tiež, či sa oplatí vás vôbec ukázať vo vyhľadávaní. Práve preto aj vy potrebujete mať tie najlepšie recenzie. Ak podceníte recenzie v profile google moja firma, mnoho zákazníkov (skoro 9 z 10) vám nedá druhú šancu.Ak je váš produkt, alebo služba online, znamená to, že sa pravdepodobne ani neprekliknú na vašu stránku.Ak ste kamenou predajňou alebo prevádzkou, obídu vás míľovými krokmi, alebo skončia u konkurencie.Recenzie sú dôležité. Veľmi dôležité. Naozaj. Čím viac a čím lepšie sú, tým väčšia je dôveryhodnosť vás a služieb, alebo produktov, ktoré ponúkate. (Možno si poviete, ja nechcem takýto profil. Ale ani to vám v dlhodobom meradle nepomôže. Stačí, že sa objaví konkurencia, ktorá tento profil bude mať a neodradí budúcich zákazníkov, a získa ich vďaka nemu oveľa viac, ako vy). Ako získať recenzie? Samozrejme. Najlepšie a najkrajšie recenzie sú tie, ktoré spokojní zákazníci napíšu sami od seba. Dobrý produkt/služba sa chváli sám/a. Avšak požiadať klientov o úprimný názor je prejavom toho, že vám na nich záleží, že ich názor je pre vás dôležitý, a že chcete neustále zlepšovať svoje služby k ich spokojnosti. Ak to nie sú len slová, ale skutočne to tak myslíte, potom vám ľudia budú nechávať recenzie s radosťou. (Mimochodom, na to, aby vám niekto mohol nechať recenziu na google moja firma, potrebuje mať google účet. Len aby sa nezabudlo.) Sú rôzne spôsoby získavania recenzií kreatívne ale aj úplne obyčajné. V každom prípade by mali spĺňať tieto dva predpoklady: správne načasovanie Žiadosť o recenziu by nemala prísť príliš skoro (v reštaurácii to je zrejmé, ale napr. ak predávate topánky, ktoré užívateľ nemal šancu ešte dostatočne dlho nosiť, tak sa síce môže podeliť o skúsenosti s nákupom, ale nie o skúsenosti s produktom. Niekedy je jednoducho dobré počkať nejaký čas a žiadať recenziu až v čase, kedy už samotný klient mohol získať na vec názor, zoznámiť sa s ňou a zažiť všetky jej plusy/mínusy.) Môže sa však stať aj opak, a žiadosť o recenziu príde neskoro (2 mesiace po dovolenke už svoje dojmy nezachytíte tak, ako v jej posledný deň). jednoduchosť Dať vám recenziu by nemalo byť zložité ani pre technicky menej zdatných ľudí. Nie každý sa narodil s mobilom v ruke, takže niekedy sa môže stať, že recenziu nedostanete jednoducho preto, lebo sa to klientovi nepodarilo vyklikať správne. Urobte tento proces čo najjednoduchší, pošlite mu link, kde nebude musieť robiť nič iné, len napísať recenziu a stlačiť tlačidlo uverejniť. Reakcia na recenziu Každá recenzia si vyžaduje reakciu. Ak vám už ľudia nechali pozitívnu recenziu, ukážte svoj záujem a poďakujte za ňu. Niekedy nie je treba veľa slov, ale vždy je to lepšie, ako keď nenapíšete vôbec nič. Je dobré si kontrolovať recenzie pravidelne. Niekedy sa totiž môže stať, že nedostanete len pozitívnu, ale aj negatívnu odozvu. Negatívna recenzia je problém, ale nie je to tragédia. Sme ľudia, robíme chyby a tie sú na to, aby sme sa z nich poučili. Aj negatívna recenzia sa dá otočiť vo váš prospech, ak na ňu: reagujete dostatočne rýchlo, ste emaptický, priznáte si chybu a ospravedlníte sa, ponúknete náhradu, alebo zľavu, prípadne kupón pri budúcej návšteve. Ak ľudia vidia, že vám na nich záleží, aj z negatívna recenzia vám v konečnom dôsledku môže prilákať zákazníkov. Appka Google moja firma Mobilmi sme začali a mobilmi aj skončíme. Profil google moja firma môžete mať a spravovať jednoducho vo svojom telefóne. Ak sa chcete venovať iným veciam, správu vášho profilu môžete prenechať aj nám. Stačí ak sa nám ozvete. Appku si môžete stiahnuť priamo tu: Google moja firma pre Android Google moja firma pre iOS V appke okrem iného nájdete napr. štatistický prehľad zobrazení prípadne kliknutí na váš profil, môžete spravovať recenzie, upravovať svoj profil, pridávať fotky, príspevky či špeciálne ponuky. Páčil sa vám tento článok? Ohodnoťte ho: 5/5 - (3 votes) Ak potrebujete pomôcť s vytvorením alebo správou profilu google moja firma, sme tu pre vás a radi vám pomôžeme. Potrebujem pomôcť s google moja firma Odkazy: [1]Digital_economy_and_society_statistics_-_households_and_individuals EUROSTAT [2]Google search statistics InternetLiveStats [3]Worldwide market share of search engines Statista.com [4]Mobile share of organic search engine visits Statista.com [5]Local SEO stats Hubspot.com [6]Mobile marketing statistics Bluecorona.com Ďalšie blogy Prečo určite potrebujete profil Google moja firma? sep 7, 2019V EU vzrástlo používanie mobilného internetu z 36% v roku 2012 na 65% v roku 2017. Dnes je to ešte viac. Na Slovensku skoro 70% ľudí používa mobilný internet denne. Čo to znamená pre váš biznis, ak (ne)máte profil na google moja firma? Potrebuje váš event webstránku? sep 2, 2019Pripravujete akciu a hľadáte to najlacnejšie riešenie, ako ju spropagovať. Nemôžete si dovoliť eventovú agentúru. Potrebujete plagát, citylight, billboard. Nezabudli ste na online svet? Ako si vybrať najlepší názov webstránky a prečo je to dôležité? júl 5, 2019Dobrý názov ovplyvňuje prvý dojem, pozíciu vo vyhľadávačoch ale definuje aj vašu značku. Môže byť kľúčom k úspechu ale aj kameňom úrazu vášho podnikania. Staršie záznamy Kontaktujte nás Dajte nám o svojom projekte čo najviac informácií a my vám napíšeme späť aj s konkrétnou nezáväznou ponukou. Meno Váš email Vaša správa 2 + 11 = Odoslať +421 902 058 464 [email protected] facebook messenger Kontaktujte nás! Prevedieme vaše predstavy do novej online reality. SledovaSledovaSledova Pozrite si nami realizované projekty The post Prečo určite potrebujete profil Google moja firma? appeared first on MEdesign.sk.

prejsť na článok

Profil Moja Firma na Googli: takto ho jednoducho využijete pre lokálny marketing

Hľadáte jednoduchý nástroj, ktorý vám pomôže podporiť lokálny marketing? Vytvorte si profil na Google My Business. Moja Firma v Google Maps premieňa používateľov na nových zákazníkov. Prostredníctvom neho tiež informujete tých existujúcich o aktualitách a

prejsť na článok

Čo je Google partner a prečo stojí zato spolupracovať s partnerom?

Vyberte si správneho Google partnera pre vašu online reklamu a prácu v Google Cloude. The post Čo je Google partner a prečo stojí zato spolupracovať s partnerom? appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

Ako si vybrať najlepší názov webstránky a prečo je to dôležité?

Ako si vybrať najlepší názov webstránky a prečo je to dôležité? Prečo vôbec premýšľať nad názvom domény (rozumej názov webstránky, resp. toho, čo zadávate do prehliadač

prejsť na článok

Ako rozšíriť sledovanie dát na webe z Google Analytics Universal na Google Analytics 4

Spoločnosť Google v októbri 2020 oficiálne nastavila službu Google Analytics 4 (GA4) ako predvolené prostredie pre nové vlastníctva Analytics. GA4 prichádza s niekoľkými novinkami, ako je napríklad lepšia manipulácia so súkromím a zabudované strojové učen

prejsť na článok

PPC reklama na Facebooku verzus PPC reklama na Google: V čom je ktorá lepšia a prečo sa oplatí využívať obe súčasne?

Pýtate sa, čo majú spoločné Google PPC a Facebook Ads reklamy? Dokopy predstavujú približne polovicu celosvetového príjmu z online marketingu. No a PPC reklama funguje lepšie, keď beží na oboch platformách. Nižšie si prezradíme, prečo je tomu tak.

prejsť na článok