Prečo je pozitívna firemná kultúra kľúčom k udržaniu zamestnancov

Hoci to nevidíte, vaša firemná kultúra je skutočná a hmatateľná vec. Pozrite sa na Uber, ktorý sa ocitol uprostred kontroverzie zahŕňajúcej šikanovanie, diskrimináciu a niekoľko súdnych sporov. Jeho generálny riaditeľ odvtedy vystúpil a uviedol svoj úmysel zmeniť kultúru tým, že „urobí správnu vec“ nielen zameraním sa na rast, ale aj na transparentnosť a partnerstvo. Kultúra sa buduje od počiatku firmy Keď je spoločnosť vo svojich raných štádiách, kultúra, ktorá je založená, bude kultúrou zakladateľov. Toto je proces, ktorý sa bude diať prirodzene a pravdepodobne bez toho, aby ste vedeli a nevyžadovali veľa úsilia. Majte na pamäti, že hodnoty zakladajúceho tímu budú pravdepodobne vyrovnané. Zatiaľ čo dobre financované a vysoko rastové začínajúce podniky môžu mať čas a zdroje na investovanie do svojej kultúry a zavedenie plánov na ich riadenie počas rastu, pre iných je dôležité mať na pamäti, ako meniace sa role etablovaných lídrov dlhodobo ovplyvňujú kultúru ako ich podnikové váhy. Jasne definujte svoje hodnoty a účel Ako spoločnosť rastie, musí existovať spoločné úsilie, aby sme si boli viac vedomí definujúcich hodnôt, pod ktorými pracujete. Ako prvý krok vezmite do úvahy, ako urobiť všetky aspekty vašej obchodnej časti zmysluplným poslaním. Existujú nejaké háčiky, ktoré sú v centre vašej organizácie, ktoré skutočne zapájajú vašich zamestnancov? Toto je jadro vašich hodnôt. V podstate, aby organizácia úspešne vytvárala a udržiavala pozitívnu firemnú kultúru, musia byť lídri jasne informovaní o tom, čo chcú od svojich ľudí. Zakladatelia musia tento dokument zdokumentovať a zdieľať so všetkými novými zamestnancami. Transparentnosť je dôležitá Polovica ľudí nedôveruje svojim obchodným lídrom kvôli nedostatku transparentnosti. Na zmiernenie tohto stavu je kľúčová viditeľnosť. To môže byť vyriešené zabezpečením včasného oznamovania informácií, ktoré ovplyvňujú obchod ako celok. Často sú to tie menšie veci, ktoré znamenajú najviac pre tých, ktorí pre vás pracujú. Článek Prečo je pozitívna firemná kultúra kľúčom k udržaniu zamestnancov se nejdříve objevil na Dilhof.

prejsť na článok

A MAGYAR KULTÚRA NAPJA

A MAGYAR KULTÚRA NAPJA január 22. 1989 óta január 22-én ünnepeljük a magyar kultúra napját annak emlékére, hogy a kézirat tanúsága szerint Kölcsey Ferenc 1823-ban ezen a napon tisztázta le a Himnusz kéziratát. Legnemesebb feladataink egyike, hogy

prejsť na článok

Zástupcovia zamestnancov

Zástupcovia zamestnancov Pod pojmom „zástupcovia zamestnancov“ rozumieme podľa Zákonníka práce určité osoby alebo organizácie, ktoré majú právo zastupovať zamestnancov v pracovnoprávnych vzťahoch a ktoré majú odlišný rozsah kompetencií a záujmov. Pojem zá

prejsť na článok

Sú náklady na testovanie COVID-19 u zamestnancov daňovým výdavkom ?

Zákon o BOZP ani žiadne z doterajších opatrení nariadených orgánmi štátnej správy neustanovili zamestnávateľovi povinnosť testovať zamestnancov na ochorenie COVID-19. Napriek tomu, výdavky (náklady) vynaložené na testovanie zamestnancov si môže zamestnáva

prejsť na článok

Školenie zamestnancov

8. 11. 2023 prebehlo školenie zamestnancov divízie automatizácie, merania a regulácie. Vzdelávanie zabezpečovala firma Level Instruments a školenie bolo zamerané na tému meranie hladiny radarovými hladinomermi Vega. Ďakujeme všetkým účastníkom za ich účas

prejsť na článok

Ako firmy hľadajú nových zamestnancov

Krátka fotoreportáž z prednášky externej doktorandky  PhDr. Petry Kováčovej (Ikea) na tému Ako firmy hľadajú nových zamestnancov. The post Ako firmy hľadajú nových zamestnancov appeared first on doktorand.sk.

prejsť na článok