POZOR na dezinformácie

Vážení klienti, zaznamenali sme niekoľko otázok na rôzne poplašné správy týkajúce sa bánk patriacich do skupiny Raiffeisen Bank International (RBI). Radi by sme Vás touto cestou uistili, že sa jedná o dezinformácie a nepravdivé správy. AKCENTA CZ patrí už takmer rok do tejto veľmi silnej finančnej skupiny, napriek tomu, ako daľšie dcérinné spoločnosti skupiny, pôsobí úplne nezávisle. Akékoľvek finančné toky medzi AKCENTOU CZ a materskou skupinou Raiffeisen Bank International sú striktne kontrolované zo strany Českej národnej banky. AKCENTA CZ vždy bola Vaším silným a stabilným finančním partnerom a nie je tomu inak, ani v tejto úplne bezprecedentnej dobe nespravodlivej vojny na Ukrajine. Môžete sa na nás spoľahnúť! Vaša AKCENTA CZ

prejsť na článok

Na čo si dať pozor pri prechode na nový web

Postupom času stratia staré weby svoj šmrnc a príde čas na novú prezentáciu. Okrem vizuálnej zmeny sa štandardne očakáva zlepšenie výkonu webu, vyššia návštevnosť a posun vo vyhľadávačoch. Aká je realita prechodu na nový web a na čo všetko si treba dať po

prejsť na článok

Pozor od mája 2018 prichádza GDPR!

Od mája 2018 nastanú veľké zmeny v oblasti ochrany osobných údajov, ktoré nám prináša európske nariadenie známe pod názvom GDPR. Správna ochrana osobných údajov prispieva aj k dobrej reputácii vašej značky, a preto sme sa dňa 14.03.2018 stretli na WordPre

prejsť na článok

Pozor na podvodné emaily

V poslednom čase sme zaznamenali zvýšený výskyt falošných emailov. Ak máte pochybnosti, či sa nejedná o SPAM, na email neklikajte, prípadne kontaktujte našu infolinku.

prejsť na článok

Čo je to vishing a na čo je potrebné si dať pozor?

Vishing vznikol spojením dvoch anglických slov voice a phishing. Je to podvodná praktika, pri ktorej sa páchateľ pomocou telefonického rozhovoru snaží získať cenné dáta. Kriminálnici sa zvyčajne snažia získať citlivé osobné údaje, prihlasovacie heslá, čí

prejsť na článok

Nová metrika Share of Search ako náhrada za Share of Voice?

V poslednom roku sa metrika Share of Search skloňuje čoraz častejšie. Ak chcete vyhodnotiť tržný podiel vášho brandu v porovnaní s konkurenciou, ide o jeden z presnejších ukazovateľov. A na čo si dať pozor pri získavaní a vyhodnoc

prejsť na článok