Outsourcing

Outsourcing Firmy tradične vlastnia a riadia väčšinu svojich zdrojov. V súčasnosti však už tradičný spôsob podnikania nemusí vždy predstavovať ten najlepší spôsob tvorby hodnôt a udržania si konkurencieschopnosti. Jednou z významných podmienok úspešného podnikania je dokázať dlhodobo sústrediť svoje aktivity na prioritné činnosti firmy. To znamená nestrácať čas aktivitami, ktoré nesúvisia priamo s hlavným smerovaním firmy, aj keď sú pre chod firmy nevyhnutné. Preto budujú progresívne spoločnosti dlhodobé partnerstvá s externými poskytovateľmi špecializovaných služieb ako je podpora a prevádzka IT, ľudské zdroje alebo účtovníctvo. Sú založené na zmluvách, ktoré presne definujú dodávané služby a prispôsobujú sa potrebám klientov. Poskytovatelia služieb sa stávajú partnermi, ktorí rozumejú podnikaniu klienta a sú zodpovední za riadenie procesu, akým sú služby dodávané. Outsourcing sa tak stáva jedným z najvýznamnejších trendov zvyšovania efektivity práce posledných desaťročí. Pojem outsourcing (z anglických slov out – von a source – zdroj) sa prvýkrát objavil koncom 80. rokov, keď spoločnosti General Motors a Kodak uzatvorili veľké outsourcingové zmluvy v oblasti IT. Niektoré oblasti neboli skôr považované za vhodné pre outsoursing, napríklad HR, marketing, obchod, podpora vedenia či preprava, ale realita skoro presvedčila klientov o tom, že i tu má outsourcing svoje miesto. V súčasnosti outsourcing využívajú firmy od najmenších až po najväčšie. Voľba outsourcingu by mala byť vždy o strategickej výhode pre spoločnosť. Pri tomto rozhodovaní treba komplexne zvážiť všetky výhody ako aj riziká. Výhody: • Úspora a kontrola prevádzkových nákladov. • Zlepšenie orientácie, zamerania spoločnosti na hlavný predmet podnikania. • Špičková profesionálna úroveň – odborná firma disponuje vysokokvalifikovanými pracovníkmi s veľkými skúsenosťami získanými u rôznych zákazníkov. • Presun zodpovednosti a súlad s legislatívou – špecializovaná firma berie na seba plnú záruku za kvalitu služby. •Prispôsobivosť meniacim sa podmienkam – v prípade zmeny potrieb zákazníka vie profesionálna firma veľmi pružne reagovať a poskytovať služby zodpovedajúce okamžitým potrebám. • Úspora finančných zdrojov na investície do majetku. • Úspora investícií do vzdelávania špecialistov. • Nasadenie najnovších technológií. • Žiadna starosť o ľudské zdroje. • Zvýšenie produktivity či kvality služieb. Riziká: • Definovanie presných pravidiel a podmienok spolupráce. • Vymedzenie kompetencií a zodpovednosti zmluvných strán. • Štandardizovanie služby dodávky na kľúč. • Pravidlá komunikácie so subdodávateľom. • Možnosť kontroly odvedenej práce. • Porovnanie s konkurenčných finančnými ponukami. • Analýzy interných možností Pokiaľ veríte, že potreby vašej spoločnosti neostanú rovnaké po 1, 3 alebo 5 rokoch, mali by ste začať vážne uvažovať o adaptovaní modelu outsourcingu. Neváhajte preto a s dôverou sa na nás obráťte s vašimi požiadavkami. Sme kedykoľvek pripravení poskytnúť vám naše služby. The post Outsourcing first appeared on ACCREDO s.r.o..

prejsť na článok

Čo je to outsourcing a čo všetko sa dá outsourcovať?

Slovenčina je už naozaj plná zahraničných výrazov a skratiek. Okrem každodenného osobného života ovplyvňujú tieto výrazy čoraz viac aj prácu. Výrazov je čoraz viac a niekedy je naozaj ťažké zorientovať sa v spletitej džungli slov, ktoré pre mnoho ľudí ked

prejsť na článok

Outsourcing IT služieb

OutsourcingIT služieb Najlepší recept pre bezchybné fungovanie vašich zariadení. V dnešnej digitálnej dobe už nie je ľahké nájsť firmu, ktorá by sa zaobišla bez akýchkoľvek informačných a komunikačných te

prejsť na článok

Pre koho je outsourcing

OutsourcingIT služieb Čo v praxi znamená?Prečo sa oň zaujíma čoraz viac úspešných firiem? Vy sa venujete svojej práci, my sa staráme o IT. Pod pojmom „outsourcing“ vo všeobecnosti rozumie

prejsť na článok

Outsourcing v praxi

Ako zaviesťoutsourcing? Kde začať pri zavádzaní a čo od outsourcingu môžete očakávať? Kľúčová je analýza vašich potrieb. Pokiaľ zvažujete využitie outsourcingu IT služieb, v prvom rade je

prejsť na článok

Aké sú výhody telemarketingu pre vaše podnikanie?

Pri výbere marketingovej stratégie pre svoju firmu máte dve možnosti. Buď si zvolíte priamy, alebo nepriamy marketing. V prípade prvej možnosti sa k obľúbeným alternatívam radí najmä telemarketing, ktorý sa využíva už dlhé roky. Na rozdiel od iných spôsob

prejsť na článok