Marketing nehnuteľnostíprečo je dôležitý?

Lukáš Machotka 2021 No Comments Marketing nehnuteľnostíprečo je dôležitý? Úspešný predaj a prenájom nehnuteľnosti je vec čísel. V zásade platí, že čím viac marketingových kanálov realitná kancelária využíva, tým viac sa dostavajú ňou prezentované nehnuteľnosti do povedomia trhu. Bez marketingu sa realitný trh nezaobíde. Je to jeden z dôležitých krokov, ktorý tvorí časť úspešného obchodu. Je nevyhnutné hľadať spôsoby ako osloviť čo najväčšie množstvo klientov a využiť všetky nástroje, ktoré sú na dnešnom trhu k dispozícii. Každá nehnuteľnosť si vyžaduje individuálny marketing a to na základe kompletnej analýzy trhu, konkurencie a aktuálneho stavu na realitnom trhu. „Must have“ v realitnom marketingu Pod “must have” myslíme základ, bez ktorého sa nepohne žiadna realitná kancelária. Aké sú momentálne marketingové trendy v realitách? 1. HOMESTAGING Pri predaji alebo prenájme je veľmi podstatný pozitívny prvý dojem, ktorý docielime homestagingom. Jedná sa o prípravu nehnuteľnosti na predaj s dôrazom na dizajn a efektívnu prezentáciu. V priebehu prvých 10 sekúnd si väčšina kupujúcich vytvorí predstavu a vzťah k nehnuteľnosti. Profesionálne fotografie nehnuteľnosti a jej video-obhliadka potom zanechá v kupujúcom silnú emóciu. A práve vzbudenie pozitívnej emócie u kupujúceho je základný kameň úspešného predaja nehnuteľnosti. 2. PROFESIONÁLNE FOTOGRAFIE Predaj nehnuteľnosti je možné v prvom kroku prirovnať aj k internetovému nakupovaniu. Vieme, že úvodná fotografia s pútavým textom pritiahne obrovské množstvo záujemcov, čo je v našom prípade cieľom. V rámci obrovskej konkurencie je potrebné byť viditeľný a odlišný, čo nám profesionálne fotografie dokážu zabezpečiť. 3. VIDEO-OBHLIADKA Predstavte si exkluzívne video, ktoré zachytí a vyzdvihne pozitíva vašej nehnuteľnosti. Video, ktoré dokážu realitné kancelárie zdieľať nielen na inzertných portáloch, ale aj v rámci sociálnych sietí. Je to veľmi obľúbená forma prezentácie nehnuteľnosti, pretože potencionálni klienti majú možnosť sa pozrieť na danú nehnuteľnosť bez toho, aby do nej museli vkročiť. 4. 3D VIRTUÁLNE PREHLIADKY Spojenie 3D virtuálnej obhliadky so zdieľaním cez PC, smartfón, prípadne tablet. Vďaka tejto kombinácií dokážu realitné kancelárie svojich klientov prejsť po celej nehnuteľnosti v reálnom čase za účasti realitného makléra, ktorý dokáže klientom odpovedať na všetky otázky a zároveň odprezentovať celú nehnuteľnosť. 5. WEBSTRÁNKA NEHNUTEĽNOSTI Ako je už vyššie spomenuté, nároky na prezentáciu nehnuteľností stúpajú. Vlastná webová stránka nehnuteľnosti pomáha k vzbudeniu záujmu potenciálneho klienta vďaka jej vyhľadateľnosti na Google. 6. SOCIÁLNE SIETE A INZERTNÉ PORTÁLY Spomedzi marketingových nástrojov je v dnešnej dobe dôležité vyzdvihnúť sociálne siete (Facebook, Instagram, YouTube). Vytvoriť si zaujímavé publikum fanúšikov a komunikovať s nimi na dennej báze. Aj vďaka sociálnym sieťam sa už neraz stalo, že realitná kancelária predala svoju ponúkanú nehnuteľnosť.Okrem sociálnych sietí samozrejme netreba zabúdať na najväčšie inzertné portály na Slovensku ako sú: nehnuteľnosti.sk, topreality.sk, reality.sk, zoznamrealit.sk, novostavby.sk, chaty.sk, bazar.sk, byty.sk, byt.sk, trh.sk, reality.sme.sk, x-reality.sk, bydo.sk, bazos.sk a ďalšie menšie inzertné portály. 1.BCR Realitná kancelária je jedna z mála realitných kancelárií, ktorá využíva nástroje ako 3D interaktívna obhliadka, profesionálne fotografie, homestaging, pútavé video skombinované dronovými zábermi, ale dokonca aj vlastnú webovú stránku nehnuteľnosti.  Okrem toho samozrejme disponujeme vlastnou databázou aktívnych klientov, ktorých oslovujeme hromadnými e-mailami a v neposlednom rade aj naše sociálne siete, ktoré spravujeme na dennej báze. Od platenej, až po organickú reklamu. Najväčšie inzertné portály a inzercia na nich je samozrejmosťou. Ako jedni z mála organizujeme pravidelné „OPEN-HOUSE“, prípadne „DEŇ OTVORENÝCH DVERÍ“. Share on facebook Share on whatsapp Share on linkedin Share on email The post Marketing nehnuteľnostíprečo je dôležitý? appeared first on 1.BCR REALITY.

prejsť na článok

Dôležitý mozog

Prvý suspenzor bol v hokeji použitý už v roku 1874. Ale prvá helma až v roku 1974. Trvalo to sto rokov, kým mužom došlo, že aj mozog je dôležitý.

prejsť na článok

Úspech alebo marketing v správnom kvadrante

Tento článok som napísal, keď som si uvedomil, koľko práce je potrebné vykonať na to, aby sme boli priemerní a koľko málo stačí pridať k tomu, aby sme vytvorili niečo mimoriadne. Často stačí zmena pohľadu a koncepčné usporiadanie investovanej energie. Pla

prejsť na článok

The aim of marketing and understanding the customer!

It is a long established fact that a will be distracted by the readable content page when looking at its layout. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Eenim ad minim ve

prejsť na článok

Don’t blame the marketing department.

It is a long established fact that a will be distracted by the readable content page when looking at its layout. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Eenim ad minim ve

prejsť na článok

Write when drunk. Marketing is the hangover.

It is a long established fact that a will be distracted by the readable content page when looking at its layout. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Eenim ad minim ve

prejsť na článok