Double B - Business | Webový dizajn | Grafika | Korporátna identita a ďalšie

Sme moderná firma Double B Busniess, ktorá robí IT riešenia, weby, korporátnu identitu a omnoho viac...

prejsť na web

Prečo platiť za návštevnosť?

Existuje mnoho úspešných príbehov, ktoré budete počuť o firmách, ktorým sa dnes darí na internete. Znepokojujúca vec je, že existujú desiatky alebo dokonca stovky príbehov firiem, ktorým sa takýto úspech nepodaril. Mnohé z nich mali zaujímavý podnikateľsk

prejsť na článok

Treba Vám vôbec logo?

Logo predstavuje identitu spoločnosti. Prvý dojem vytvára logo, ale vytvára dojem aj to, ak logo nemáte. Ak chcete zistiť aký je význam loga, musíte si položiť jednu otázku: Koľko veľkých, úspešných a známych spoločností nemá logo? Ak spoločnosť nemá svoj

prejsť na článok

6 tipov ako predať lepšie produkt

Sila odporúčaní nemôže byť nikdy podceňovaná. Ľudia, najmä dnes, budú nakupovať výrobky alebo využívať služby, ktoré im boli odporúčané osobami, ktoré poznajú. Ale väčšinu času to nie je možnosť, ktorá je v rukách majiteľa firmy. On ako ďalšiu vec, musí z

prejsť na článok

Značka-5 tipov ako ju prezentovať

Existuje veľmi veľa materiálov o firemných značkách a vecí s nimi spojenými, ale čo presne je Vaša značka a ako ju používate na to, aby ste dokázali osloviť viac ľudí a propagovali svoje produkty alebo služby efektívnejšie? Vaša značka je jadrom Vášho mar

prejsť na článok

„Dobrý obchod je vtedy, kde sú spokojní všetci zúčastnení.“

Prinášame Vám citát Tomáša Baťu, ktorého sa snažíme držať počas celej našej existencie. Tomáš Baťa zdroj: Wikipédia The post „Dobrý obchod je vtedy, kde sú spokojní všetci zúčastnení.“ appeared first on www.doublebb.sk.

prejsť na článok

Reklama a ako na ňu?

Takže Reklama a jej výskum sa uskutočňuje s cieľom vytvoriť lepšie reklamy, ktoré účinnejšie motivujú zákazníkov k nákupu produktu alebo služby. Výskum môže byť založený na konkrétnej reklamnej kampani alebo môže byť všeobecnejší a založený na tom, ako re

prejsť na článok

Top 10 tipov pre efektívny marketing

Základom všetkého je marketing. Bez ohľadu na to, aký je produkt alebo služba Vašej spoločnosti, ak neinvestujete do reklamy, nikto o ňom nebude vedieť. Cieľom akejkoľvek reklamy by malo byť za čo najnižšiu cenu osloviť čo najväčšie publikum a prilákať no

prejsť na článok

35 najčastejších otázok, ktoré dostanete na pohovore

Pracovné rozhovory môžu byť stresujúce. Najlepší spôsob, ako byť pripravený na pracovnom pohovore je predvídať a pripraviť sa na otázky, s ktorými sa pravdepodobne stretnete. Takže namiesto toho, aby ste sa na pracovnom pohovore pokúšali odpovedať na otáz

prejsť na článok