Milí moji podporovatelia! Kampaň na podporu vydania mojej knihy sa oficiálne úspešne skončila a patrí sa napísať Vám pár slov. Ďakujem, ďakujem, ďakujem Budem sa dookola opakovať, no bez Vašej dôvery, ktorú ste mi prejavili podporou vydania mojej knihy, by to nešlo. Kniha nielen, že vyjde, ale 100 kusov výtlačkov Mysľomágov navyše poputuje do detských domovov a na detskú onkológiu. Z čoho sa veľmi teším! Na projekt Ako je na tom kniha? Deň a noc som pracovala na posledných korektúrach a na príprave knihy do tlače. Mlela som z posledného, ale vpred ma poháňala Vaša podpora. Tlačové dáta odišli do tlačiarne a ja verím, že nič nezabráni tomu, aby som Vám knihu mohla začiatkom júla rozposlať. Už sa toho okamihu úprimne neviem dočkať! Ešte raz Vám srdečne ďakujem! „Magická sila mysle je medzi nami, vždy bola a aj bude“ VSM Príspevok Kampaň na portáli Startlab bola úspešná! je zobrazený ako prvý na Mysľomágovia.
Prečo vyhadzovať nezmyselné peniaze za klasickú reklamu, ak môžete mať efektívnu reklamnú kampaň už za pár klikov? Reklamná kampaň na sociálnych sieťach sa stáva najefektívnejšou acenovo prijateľnou variantou na trhu. Kspusteniu reklamnej kampane na Faceb
prejsť na článokŠpanielsky odevný reťazec Zara stiahol zo svojich internetových stránok a z aplikácie reklamnú kampaň s figurínami, ktorým chýbali končatiny, a so sochami zahalenými do bielych prestieradiel. Podľa kritikov, ktorí volali po bojkote firmy, reklama pripomín
Tento rok sa odohral osemnásty ročník súťaže FLEMA. Ide o súťaž organizovanú v Českej a Slovenskej republike, ktorá sa zameriava na mediálne kampane a využitie jednotlivých mediatypov. Vďaka tomu umožňuje porovnanie úrovne mediálneho plánovania a inovatív
prejsť na článokPro bono kampaň Srdce pre Afriku realizovaná pre Nadáciu Integra oslovila až 167 potenciálnych podporovateľov vzdelania najchudobnejších detí z Kene a Etiópie. Je to o 200 % viac, než sa očakávalo. Z nich je v súčasnosti aktívnych 141 sponzorov, vďaka kto
prejsť na článok20. je už krásne guľaté číslo. A chceme, aby o tom vedeli aj potenciálni obchodní partneri alebo noví spolupracovnící. Preto sme sa rozhodli spustiť reklamnú kampaň propagujúcu našu spoločnosť. Samotnú reklamnú kampaň bližšie priblíži nasledovný článok. P