Naša kampaň Srdce pre Afriku umožnila desiatkam chudobných detí v Afrike prístup k vzdelaniu

Pro bono kampaň Srdce pre Afriku realizovaná pre Nadáciu Integra oslovila až 167 potenciálnych podporovateľov vzdelania najchudobnejších detí z Kene a Etiópie. Je to o 200 % viac, než sa očakávalo. Z nich je v súčasnosti aktívnych 141 sponzorov, vďaka ktorým chodí do školy už 125 detí. Šanca na budúcnosť Nadácia Integra už viac ako 16 rokov úspešne realizuje program PODPORA DETÍ, ktorý pomáha deťom žijúcich v afrických slumoch získať vzdelanie, a tým sa vymaniť zo začarovaného kruhu hlbokej chudoby. Deje sa tak vďaka slovenským podporovateľom, ktorí prostredníctvom 25 eur mesačne zabezpečujú deťom z tých najchudobnejších sociálnych pomerov nielen vzdelanie, ale aj pravidelnú stravu, zdravotnú starostlivosť a v prípade potreby aj bývanie a bezpečný priestor na vývoj. Prečo je pomoc tak veľmi potrebná? Keďže rodičia detí žijúci v slumoch ledva zarobia na jedlo či bývanie a výdavky na vzdelanie sú vysoké, deti ostávajú doma a nechodia do školy. Sú tak odsúdené na rovnaký život v dospelosti ako ich rodičia. Niektoré z týchto detí však už rodičov nemajú a žili na ulici. Bez zaradenia do programu Podpora detí by sa tak nemuseli dožiť dospelosti. Absolventi programu si vďaka získaným vedomostiam a zručnostiam neskôr vedia nájsť prácu, postarať sa o seba a svoju rodinu a prispieť k rozvoju komunity. Cieľ kampane prekročený o viac ako 200 % Hlavným cieľom PR kampane bolo oslovenie 50 nových sponzorov. Chytila však za srdce až 167 Slovákov, ktorí prejavili záujem stať sa podporovateľmi. Cieľ bol teda prekročený o viac ako 200 %. Z nich je v súčasnosti aktívnych 141 sponzorov. Nápad na kampaň vznikol po tom, ako riaditeľka našej PR agentúry KOMUNIKA, Lucia Pekaríková, ktorá sponzoruje vzdelanie dievčatka v Keni, napísala o svojej skúsenosti blogový článok 2x väčšie srdce pre Afriku. A keďže priniesol do nadačného programu nových podporovateľov, začali sme s Nadáciou Integra spolupracovať pro bono. V edukačnej kampani Srdce pre Afriku sa vyjadrovala nielen koordinátorka programu Podpora detí Nadácie Integra, ale aj naša Lucia v úlohe skúseného podporovateľa vzdelania pre dievčatko Miriam. 125 detí už chodí do školy Na štvormesačnú PR komunikáciu bola využitá sila tradičných médií. Cez 20 efektívne cielených mediálnych výstupov prinieslo šancu na lepší život až 125 deťom zo slumov v Keni a Etiópii. Kampaň rozprávala príbehy detí, ktoré samé nevedia poprosiť o pomoc. Vysvetľovala poslanie, prepracovanosť a zmysluplnosť programu Podpora detí. Tiež spôsob, ako Nadácia Integra transparentne pracuje s peniazmi prispievateľov a čo všetko je z týchto zdrojov zabezpečované. PR komunikácia bola doplnená o autentické fotografie zo škôl a vzdelávacích centier, ktoré Nadácia Integra spolu s partnermi v Afrike postavili a tiež o šťastné príbehy študentov programu. Lucia Pagáčová z Nadácie Integra, koordinátorka projektu Podpora detí: „Vzdelanie je kľúčovým nástrojom k odstráneniu chudoby a veríme, že každé dieťa by k nemu malo mať prístup. Presvedčili sme sa, že podobne zmýšľajúcich ľudí s veľkým srdcom je na Slovensku dosť. Vďaka zmysluplnej kampani Srdce pre Afriku sme našli nových podporovateľov pre chudobné deti z Etiópie a Kene. Myslím, že zavážil aj fakt, že kampaň viedla Lucka Pekaríková z KOMUNIKY, ktorá sama podporuje dievčatko v Keni, a teda presne vedela, čo potenciálnych podporovateľov môže zaujímať. Sme vďační za každého podporovateľa, ktorý sa rozhodol darovať nádej na lepšiu budúcnosť dieťaťu.“ „Kampaň Srdce pre Afriku bola pre mňa pofesionálne aj osobne veľmi obohacujúca. Projekt Podpora detí má neuveriteľnú silu meniť svet k lepšiemu a naozaj sa teším, že sme s našou agentúrou mohli prispieť troškou v podobe úspešnej PR komunikácie. O to viac, že sa nám podarilo zabezpečiť lepší život 125 deťom, pre ktoré bolo vzdelanie dovtedy nedosiahnuteľné. Vedomosti a vzdelanie sú budúcnosť, a aj preto má táto a každá podobná iniciatíva obrovský zmysel,“ povedala Lucia Pekaríková, Managing Director KOMUNIKA. O kampani Srdce pre Afriku napísal aj marketingový magazín Stratégie: https://strategie.hnonline.sk/ /kampan-srdce-pre-afriku-umoznila-desiatkam-chudobnych-deti-pristup-k-vzdelaniu The post Naša kampaň Srdce pre Afriku umožnila desiatkam chudobných detí v Afrike prístup k vzdelaniu first appeared on Komunika Public Relations.The post Naša kampaň Srdce pre Afriku umožnila desiatkam chudobných detí v Afrike prístup k vzdelaniu appeared first on Komunika Public Relations.

prejsť na článok

Marketingové ciele úspešnej Facebook kampane pre začiatočníkov

Prečo vyhadzovať nezmyselné peniaze za klasickú reklamu, ak môžete mať efektívnu reklamnú kampaň už za pár klikov? Reklamná kampaň na sociálnych sieťach sa stáva najefektívnejšou acenovo prijateľnou variantou na trhu. Kspusteniu reklamnej kampane na Faceb

prejsť na článok

Srdce na dlani 2022 - Krajské ocenenie

Naša dobrovoľníčka pani Marta Kepeňová bolá ocenená ako dobrovoľníčka roka 2022 v Trenčianskom kraji v kategórii dobrovoľník nad 60 rokov.

prejsť na článok

Zara po emotívnej kritike stiahla kampaň, ktorá mnohým pripomínala mŕtvych v Gaze

Španielsky odevný reťazec Zara stiahol zo svojich internetových stránok a z aplikácie reklamnú kampaň s figurínami, ktorým chýbali končatiny, a so sochami zahalenými do bielych prestieradiel. Podľa kritikov, ktorí volali po bojkote firmy, reklama pripomín

prejsť na článok

Srdce na dlani 2022 - Národné ocenenie

Dostali sme ďalšie ocenenie dobrovoľník roka Srdce na dlani, tento krát na národnej úrovni v kategórii dlhodobá dobrovoľnícka pomoc.

prejsť na článok

Ceny potravín zrýchlili infláciu v britských obchodoch na historické maximum

,,Zvýšili sa aj ceny ovocia a zeleniny, za čím je horšia úroda v Európe a severnej Afrike, povedala šéfka BRC Helen Dickinsonová

prejsť na článok