Európska agentúra (EMA) pre medicínu zaviazala výrobcov antikoncepcie k pravdivému informovaniu o vedľajších účinkoch antikoncepcie. Dôvodom je možný vznik trombózy ciev (upchania ciev v dôsledku zvýšeného zrážania sa krvi). EMA pomenovala riziko, ktoré je 1-3 prípady z 10 000 užívateliek u zdravej populácuie. Ak sa užíva antikoncepcia, riziko sa zvýšuje na 4-12 / 10 000 užívateliek, podľa prípravku, ktorý sa užíva. Toto riziko je treba osadiť do kontextu rizika upchania ciev počas života. Ak žena otehotnie toto riziko je 10-30 / 10 000, teda v priemere 5 x vyššie ako pri užívaní hormonálnej antikoncepcie. Riziko upchania ciev v popôrodnom období je 50-100 na 10 000, v priemare 10x v yššie ako v zdravej populácii a 5x vyššie ako u užívateliek antikoncepcie. Ak lekár predpíše hormonálnu antikoncepciu, isto zvážil vašu rizikovosť pre upachanie vašich ciev. Dlhodobé užívanie aktikoncepcie chráni pre vznikom rakoviny vaječníkov a endometria. The post Európska agentúra (EMA) pre medicínu potvrdila svoj pozitívny postoj k hormonálnej antikoncepcii appeared first on MUDr. Denis Milly.
Občianske združenie Integrácia svieti pre všetky deti rovnako organizuje toto podujatie už po jedenástykrát, no prvýkrát má nadnárodný charakter, preto sa 12. novembra 2019 môžete tešiť na 1.ročník Európskej Integrácie V4 2019, na ktorej sa zúčastní 4000
prejsť na článokNa základe mnohých podnetov sme pre Vás pripravili workshop „Austrálske esencie pre ženy . Posvietime si na ňom na témy ženskej emocionálnej ale aj hormonálnej rovnováhy, bližšie si rozoberieme tému neplodnosti a ako si s týmto neduhom modernej doby porad
prejsť na článokPloštičník strapcovitý/ploštičník hroznatý, Cimicifuga racemosa (L.) Nutt. (syn. Acteae racemosa L.), Ranunculaceae Ploštičník strapcovitý je rastlina pochádzajúca zo severnej Ameriky, no účinky jeho podzemku pri liečbe neplodnosti sú známe najmä z indick
prejsť na článokKeď som čítal na portály The Drum o stratégií tejto kampane, spomenul som si na časy pred 10-tkami rokov, kedy som pre svoju prvú agentúru s priateľom Sveťom Šomšákom dával dokopy manifest o reklame. Jeden bod manifestu znel takto: Reklama je platforma
prejsť na článokPrieskum uskutočnila agentúra NMS Market Research Slovakia v období 01.08. 07.08.2023. Vzorku tvorilo 1416 respondentov vo veku nad 18 rokov. Odhadovaná volebná účasť je na úrovni 65,9 %. Výsledný volebný model zahŕňa rozhodnutých voličov a tých, čo
prejsť na článok