Dotazník spokojnosti zamestnancov

Online dotazník je najrýchlejší a zároveň najideálnejší spôsob získavania spätnej väzby. Dotazník môžete použiť napríklad pri pracovných pohovoroch, zisťovaní motivácie zamestnancov, prípadne iných aspektov týkajúcich sa ich pracovného prostredia. Vhodnými podnetmi na realizáciu prieskumov medzi zamestnancami sú napríklad: organizačná zmena, zmena interiéru pracoviska, zavádzanie nových benefitov, zlúčení firiem a podobne. Dôvodov pre ktoré by ste mali chcieť aby vaši zamestnanci boli spokojní je niekoľko. Zamestnanci majú výrazný vplyv na to ako je vaša spoločnosť vnímaná vašimi zákazníkmi. Nespokojní zamestnanci môžu svojím konaním práve z dôvodu nespokojnosti mať zlý vplyv na zákazníka čo môže poškodiť vaše podnikanie.Ak je zamestnanec spokojný býva často aj lojálny. Vďaka prieskumu spokojnosti zamestnancov môžete často podchytiť ich aktuálne problémy, prípadne ponúknuť im vhodné benefity práve na základe ich preferencií.Spokojnému zamestnancovi záleží na firme a jej rozvoji.Spokojní zamestnanci majú vyššiu produktivitu práce. Pri zostavovaní dotazníka je potrebné si najprv stanoviť ciele, čo chceme na základe dotazníka zistiť. Je vhodné v rámci dotazníka aj tieto ciele prezentovať zamestnancom, aby mali vyššiu motiváciu dotazník vyplniť čo najpresnejšie. Názory zamestnancov sa môžu časom a vzhľadom na rôzne faktory meniť, preto je vhodné zamestnanecké prieskumy opakovať a aktualizovať. Typy zamestnaneckých prieskumov: Prieskumy spokojnosti – identifikujú hlavné príčiny (ne)spokojnosti. Používajú sa na zvýšenie produktivity, spokojnosti s prácou a lojality.Prieskumy postojov a názorov – identifikujú hlavné príčiny postojov a názorov na pracovisku a zároveň dávajú možnosť vyjadriť sa anonymne tým zamestnancom, ktorí nemajú veľa iných príležitostí povedať svoj názor.Hodnotenia 360 – zachytávajú spätnú väzbu spolupracovníkov – podriadených, kolegov, manažérov a nadriadených z bezprostredného pracovného okolia hodnoteného. Poskytujú priestor aj na sebahodnotenie.Výstupné rozhovory – získava sa nimi cenná spätná väzba od zamestnancov, ktorí opúšťajú firmu. Údaje zároveň slúžia na znižovanie fluktuácie.

prejsť na článok

Dotazník spokojnosti zákazníkov

Získať spätnú väzbu od vašich zákazníkov vám môže priniesť nové informácie, nápady na inovácie vašich produktov a služieb. Zistíte čo majú zákazníci na vašom produkte radi, alebo čo im chýba, a tak možno aj získate konkurenčnú výhodu. Vďaka spätnej väzbe

prejsť na článok

Posielajte e-mail pozvánky na váš dotazník

Keď už máte svoj dotazník hotový, vašou nasledujúcou úlohou je rozoslať dotazník vaším respondentom. Jednou z možností je použiť priamo e-mail pozvánky v systéme dotaznicek.sk. Ďalšie rady ako získať respondentov nájdete v článku Desať rád pre získanie re

prejsť na článok

Zástupcovia zamestnancov

Zástupcovia zamestnancov Pod pojmom „zástupcovia zamestnancov“ rozumieme podľa Zákonníka práce určité osoby alebo organizácie, ktoré majú právo zastupovať zamestnancov v pracovnoprávnych vzťahoch a ktoré majú odlišný rozsah kompetencií a záujmov. Pojem zá

prejsť na článok

Sú náklady na testovanie COVID-19 u zamestnancov daňovým výdavkom ?

Zákon o BOZP ani žiadne z doterajších opatrení nariadených orgánmi štátnej správy neustanovili zamestnávateľovi povinnosť testovať zamestnancov na ochorenie COVID-19. Napriek tomu, výdavky (náklady) vynaložené na testovanie zamestnancov si môže zamestnáva

prejsť na článok

Školenie zamestnancov

8. 11. 2023 prebehlo školenie zamestnancov divízie automatizácie, merania a regulácie. Vzdelávanie zabezpečovala firma Level Instruments a školenie bolo zamerané na tému meranie hladiny radarovými hladinomermi Vega. Ďakujeme všetkým účastníkom za ich účas

prejsť na článok