Ako začať s Youtube - 1. časť

Prinášame vám sériu troch článkov plných rád a užitočných typov, ako začať vlastný Youtube kanál. Dnes veľmi populárny Youtube sa teší stále čoraz väčšej návštevnosti, a teda je aj zaujímavým zdrojom nových klientov pre firmy. Niektoré značky ho využívajú priamo na reklamu, na získavanie nových kontaktov alebo len na budovanie svojho mena. Ak ale chcete zvyšovať počet svojich odberateľov alebo zverejňovať kvalitný obsah, ktorý ma vysoký počet zobrazení, musíte urobiť viac ako robí bežný užívateľ. Preto sme pre vás pripravili niekoľko tipov, ktoré vám na začiatku zaručene pomôžu. Plánujte Pred tým ako začnete je dôležité všetko dobre naplánovať. Keď viete s akým cieľom na Youtube idete, začnite vopred plánovať, čo bude obsahom vašich videí. Obsah musí byť zaujímavý, pútavý a pridávaný pravidelne. Preto si najprv svoje videá, obsah a termíny zverejnenia naplánujte. Pri príprave obsahu pre svoje videá sa držte jednej témy. Teda pridávajte len obsah, ktorý súvisí s vašou značkou, s vašim kanálom. Kvalitné vybavenie Dnes už diváci kladú vysoké požiadavky na kvalitu vašich videí. Ak máte najnovší iPhone a nahrávate typ videí, pre ktoré je toto zariadenie postačujúce, dokúpite si už len mikrofón a môžete sa pustiť do práce. Ak vaše videá ale nebudú jednoduché, odporúčame pripraviť sa na investíciu. Väčšina Youtuberov používa digitálne zrkadlovky a samozrejme netreba zabúdať na dôležité príslušenstvo, ako sú statívy, objektívy, či osvetlenie. Čo všetko budete potrebovať samozrejme záleží od toho, aké videá plánujete nahrávať. Dobrý fotoaparát ešte nie je všetko. Ak zanedbáte napríklad kvalitný zvuk alebo správne osvetlenie, môžete očakávať, že mnohí sledovatelia po pár sekundách video vypnú. Najčastejšie sa používajú mikrofóny, ktoré sa dajú jednoducho pripevniť na kameru. Podľa typu videa môže byť pre vás tiež vhodný bezdrôtový klopový mikrofón, ktorý sa pripne na tričko. Inšpirujte sa Určite nie je jednoduché vymyslieť kvalitný a pútavý obsah na pravidelnej báze. Preto hľadajte inšpiráciu všade. Aj na Youtube, pokojne aj u svojej konkurencie. Pozrite si, aké videá robia a aké majú na ne ohlasy. Nikdy ale nekopírujte. Snažte sa vždy do videa vložiť svoj vlastný štýl, diváci to totiž rozpoznajú. Veríme, že prvé tri tipy pre vás budú užitočné a o týždeň sa dozviete ďalšie v pokračovaní tohto článku. Radi by ste využili Youtube naplno, ale nemáte na čo čas alebo chuť? Nechajte to na nás. Viac informácií ,,nájdete tu alebo nás ,,kontaktujte tu.

prejsť na článok

Ako začať s Youtube - 2. časť

Prinášame vám sériu troch článkov plných rád a užitočných typov, ako začať vlastný Youtube kanál. Zverejňujte len najlepšie zábery Pri úprave a editácii videa je dôležité vybrať len skutočne kvalitné a podarené zábery. Všetko ostatné, čo diváka nemusí za

prejsť na článok

Ako začať s Youtube - 3. časť

Prinášame vám sériu troch článkov plných rád a užitočných typov, ako začať vlastný Youtube kanál. Tretia časť. Budujte svoju sieť Aj keď Youtube nie je zrovna sociálna sieť, nemá od toho ďaleko. Všetci úspešný Youtuberi si vybudovali svoju sieť odberateľ

prejsť na článok

YouTube ako lacný a efektívny nástroj na udržanie kontaktu so zákazníkmi

Ako docielim za málo peňazí veľa muziky? Alebo za malú investíciu čo možno najefektívnejšie dosah? A ako nestratiť kontakt so zákazníkom? Ako si nenechať konkurenciou prevziať zákazníkov? Hlavné je predovšetkým udržať si kontakt! Vyskúšajte inzerciu v You

prejsť na článok

Tipy na Instagram - 2. časť

Ako dobiť populárny Instagram? Prinášame vám skvelé tipy a triky, ktoré vám pomôžu vylepšiť váš Instagram a priniesť želané výsledky. Funnel Hacking Workshop je síce najmä o funneloch, no jeho účastníci v Prahe (november 2019) požiadali aj o prednášku na

prejsť na článok

Ako začať podnikať: 10 jednoduchých biznis nápadov pre váš rozbeh

Chceli by ste rozbehnúť niečo vlastné a neviete v čom a ako začať podnikať? Ste presvedčený, že zarábať sám na seba je to, čo skutočne chcete? Dôležitý je predovšetkým nápad, ktorý vás nakopne. Podnikať na slovensku môžete v najrozličnejších oblastiach a 

prejsť na článok