Ako sme zvýšili tržby TM Sound o 69%

Čo sa nám podarilo dosiahnuť Pred 3 rokmi nás oslovil významný hráč na trhu s hudobnými nástrojmi TM Sound. Online marketing sme u nich preberali po väčšej slovenskej marketingovej agentúre. Už po úvodných stretnutiach sme však videli obrovský priestor na efektívnejšie využitie prostriedkov, ktoré boli určené na online marketing. Vďaka optimalizácii sa nám podarilo dosiahnuť zaujímavé výsledky a klienta to nestálo žiadne dodatočné náklady nad rámec už stanoveného budgetu. Dnes môžeme hrdo povedať, že vďaka proaktívnemu prístupu zameranému na profit klienta sa nám podarilo navýšiť obrat TM Sound-u z online obchodu o 69 % a zisk o krásnych 76 % pri podobných nákladoch! 4 kroky, ako sa nám to podarilo Revízia skutočných príjmov a výdavkovVäčšina marketingových agentúr si overuje príjmy kampaní cez nástroje Google Ads alebo Google Analytics, čo nie je práve najšťastnejšie riešenie, ak ich nemáte správne nastavené. Tento systém zlyháva v evidovaní stornovaných objednávok. A teda ak vám klient vráti tovar z akéhokoľvek legitímneho dôvodu (odstúpenie od zmluvy, reklamácia, ), táto zmena väčšinou nie je zohľadnená v rámci reportu agentúry. Ten sa tak stáva skresleným a neplní pôvodný účel. Treba správne vyhodnocovať ktorý komunikačný nástroj mi koľko reálne priniesol objednávok.Zaznamenáva si vaša agentúra stornované objednávky? Použitie správnych komunikačných nástrojovPre každý typ tovaru, ktorý ponúkate svojím zákazníkom, je vhodný iný druh komunikačného nástroja. Iným spôsobom sa predávajú stavebniny, beauty produkty, hudobniny, elektronika, výživové produkty, produkty realitných kancelárií alebo B2B produkty. Pokiaľ vám však marketingová agentúra navrhuje iba Google Ads, vyberá si tým najľahší spôsob, ktorý však bohužiaľ pre vás nemusí byť tým najlepším a najvhodnejším riešením.Používa vaša agentúra rôzne komunikačné nástroje vzhľadom na vaše potreby? Použitie noviniek v oblasti online marketinguVo svete online marketingu sa stále niečo nové deje. Vyvíja sa množstvo nástrojov a vylepšení, ktoré majú za úlohu efektívnejšie využívanie financií, ktoré používate na online marketing. Je esenciálne skúšať nové veci, a ak fungujú, tak ich aj nasadiť. Pekným príkladom použitia nových formátov zo života našej marketingovej agentúry je používanie Facebook-ových leadov. Práve tie sme začali používať v obrovskom predstihu pred konkurenciou a aj vďaka nim sa nám podarilo pri TM sounde (a aj iných klientoch) prinášať optimálne výsledky.Komunikuje s vami marketingová agentúra ohľadom noviniek v oblasti online marketingu? Aktualizácie používaných techníkVšetko potrebné už máme a všetko funguje tak ako má. Končí tu odvedená práca? Popravde ani nie. Pri kampaniach je nutné časom obmieňať reklamné texty a vizuály. To čo funguje po určitú dobu, nebude fungovať večne. Preto je dôležité, aby sa agentúra vracala k odvedenej práci, analyzovala a vyhodnocovala ju a následne ju modifikovala tak, aby vám stále prinášala požadovaný efekt. Pri TM sounde sme pravidelne menili vizuály aj texty, vytvárali sme nové a nové experimenty, ktoré nám mali ukázať, čo najlepšie funguje. Menili a prehadzovali sme rozpočty medzi kampaňami a komunikačnými nástrojmi podľa výkonností a predikcií.Ukazuje vám agentúra na pravidelnej mesačnej báze to, čo funguje, čo nefunguje a ako sa to dá vylepšiť? Nie ste si istý, či sa vaša marketingová agentúra drží týchto krokov? Kontaktuje nás a my sa bezplatne pozrieme na vašu marketingovú stratégiu. Príspevok Ako sme zvýšili tržby TM Sound o 69% zobrazený najskôr Kapastudio.

prejsť na článok

Inspiration

Sometimes Ill have sections that Im not quite sure how they fit in the puzzle of a tune, theyll get moved around; what I think was originally a verse ends up becoming the chorus, or whats an intro gets dropped as a hook, things get shifted around a lot. F

prejsť na článok

Vibrations

Sometimes Ill have sections that Im not quite sure how they fit in the puzzle of a tune, theyll get moved around; what I think was originally a verse ends up becoming the chorus, or whats an intro gets dropped as a hook, things get shifted around a lot. F

prejsť na článok

Design Trends

Sometimes Ill have sections that Im not quite sure how they fit in the puzzle of a tune, theyll get moved around; what I think was originally a verse ends up becoming the chorus, or whats an intro gets dropped as a hook, things get shifted around a lot. F

prejsť na článok

Zdieľa Google pri nakupovaní cez Peňaženku alebo Google Pay naše údaje z platobnej karty s obchodmi? Toto by ste mali vedieť!

V súčasnosti čoraz viac platíme pomocou smartfónu a to nielen v online obchodoch, ale aj v kamenných prevádzkach. Umožňujú nám to rôzne funkcie na weboch stránkach či technológia NFC. V posledných rokoch sa ale zvýšili útoky na používateľov, ktorých cieľo

prejsť na článok

Rekordný rok ale aj rekordné ceny.

Ceny leteniek sa zvýšili oproti predpandemickému obdobiu, ale záujem o cestovanie stúpa. Letná sezóna v Európe, tradične najvyťaženejšia, prináša medziročné zdraženie až o 25 %. Rast cien je dôsledkom viacerých faktorov, vrátane vysokých cien paliva, ktor

prejsť na článok