Reklamné články - Reklamné články - PR články sú najlepšie na zlepšenie pozície vo vyhľadávani

Reklamné články - PR články sú najlepšie na zlepšenie pozície vo vyhľadávani

prejsť na web

Podmienky, ktoré musí spĺňať kvalitný reklamný článok

Čo očakávate od reklamného článku? Ide vám len o to, aby naň užívatelia „klikli“? To zrejme nie. Iste chcete, aby bol článok aj čítaný. Reklamný článok má zaujať, vzbudiť dôveru a v najlepšom prípade aj vyvolať akciu. Ako by mal teda reklamný článok vyzer

prejsť na článok

5 hlavných dôvodov, prečo sú natívne reklamné články úspešné

Natívne reklamné články verzus klasické PR články. Aký je v nich rozdiel? Zásadný. Kým PR článok čitateľ spravidla okamžite „odhalí“ a zistí, že ide o reklamu, natívne články sú omnoho „nenápadnejšie“. Sú prirodzené, dobre sa čítajú, zapadajú do konceptu

prejsť na článok

Natívna reklama je dnes „in“. O čo ide?

V čase, keď na ľudí klasická reklama útočí doslova z každého kúta, sa do popredia čoraz viac dostáva natívna reklama. Je nenásilná, prirodzená a hlavne, funguje! Čo je natívna reklama a prečo sa oplatí ju využívať? Čo je natívna reklama Obsahový marketing

prejsť na článok

Ako písať natívne články?

Ak chcete písať dobré natívne články, musíte poznať ich charakteristiku. Natívne reklamné články sú v prvom rade prirodzené. Čitateľa neobťažujú a nevníma ich ako platenú reklamu. Dokonale zapadajú do konceptu webu a pre čitateľa sú zaujímavé. Ako takéto

prejsť na článok

Reklamné články a ich význam

V dnešnej dobe platí jednoduché pravidlo: „ak nie si na webe, akoby si ani neexistoval“. Pokiaľ ide o podnikanie, toto pravidlo platí azda aj stonásobne. Obrovské množstvo produktov a služieb sa dnes totiž predáva online. A tí, čo nenakupujú online, určit

prejsť na článok