Poruchy učenia, správania, koncentrácie a osobnostný sebarozvoj sú príležitosťou ku zmene k lepšiemu. U nás má každý možnosť dosiahnuť svoj potenciál.
Vonku začína byť chladnejšie, tak si trošku pripomeňme, aké úžasné veci nás môžu naučiť spoločenské stolové hry. Čas strávený hraním stolových hier má vynikajúce prínosy pre naše ratolesti. Čo konkrétne spoločenské stolové hry rozvíjajú? Tak napríklad: T
Pred pár dňami som dostala správu s takouto fotografiou, ktorá ma rozosmiala, a zároveň veľmi potešila. Vznikla ako výsledok toho, ze sa dotyčná osoba (nebudem menovať) výrazne nudila na konferencii, na ktorej práve bola. Nuž, je fakt ze naše vzdelávanie
Pre niektoré deti je najpohodlnejšie sedieť s vytočenými nohami smerom von a dozadu tzv. sed v tvare písmena W“. Mnohí rodičia a učitelia počuli o W sede, ale pravdepodobne sa pýtajú, či to skutočne predstavuje problém a ak áno, prečo? Na rozdiel od iný
Druhý deň kurzu Bilaterálnej integrácie je za nami. Dnes sme sa rozprávali o ťažkostiach pri križovaní stredovej línie, o tom, na čo všetko to môže mať dopad a čo sa s tým dá robiť. Prešli sme si diagnostiku a porozprávali sa o potrebe komplexného pohľadu
Môže ísť napríklad o oneskorený vývin reči, alebo sa dieťa ťažko učí nové pojmy, ako sú napríklad názvy farieb, či písmena. Vyskytnúť sa môže aj odchylený vývin hrubej či jemnej motoriky (hádzanie lopty, narábanie s nožnicami, s lepidlom, držanie ceruzky
Prvý školský deň je tu skôr, než sa nazdáte, a vaša ratolesť vám po prvý krát zamáva spomedzi školských lavíc. Ako si s tým poradiť, čomu venovať pozornosť a ako sa na to pripraviť? Dieťa potrebuje vašu podporu a vedenie, aby získalo väčšiu sebaistotu, po
Deti majú za sebou koniec školského roka. Niektorí si vyslúžili ukážkové výsledky, iní sa trošku potrápili, aby dostali dobré známky. Teraz nastal čas pre vás, rodičov, aby ste ich odmenili hlavne za snahu, ktorú prejavovali počas školského roka. Najlepšo
JIAS sluchová stimulácia je sluchový program zameraný na stimuláciu sluchového spracovania t.j. sluchvoých dráh vedúcich od sluchového orgánu do tzv. audiotívneho kortexu, čiže sluchovej kôry. Mnohé deti, alebo dopelí, ktorí k nám prichádzajú nemajú probl
Program bilaterálnej integrácie (tzv. BI program) je pohybový program vychádzajúci z vývinových cvičení. Autorkou programu je Shiela Dobie, OBE. Program ďalej podporili Kristy Brown a dr. Andrew Dalziell, ktorý ho naďalej aktívne rozvíja a veľmi úspešne a
[vc_row type=in_container full_screen_row_position=middle scene_position=center text_color=dark text_align=left overlay_strength=0.3 shape_divider_position=bottom bg_image_animation=none shape_type=][vc_column column_padding=padding-4-percent column_paddi