Dobrá komunikácia - Viac efektivity a menej stresu prostredníctvom lepšej komunikácie

Viac efektivity a menej stresu prostredníctvom lepšej komunikácie

prejsť na web

Prečo s vami ľudia ostanú „na palube“?

Začnem malým príbehom. Mala som klienta s veľkou firmou. Prevádzka si vyžadovala rozsiahly priestor a tak administratíva sídlila v útulných kanceláriách v centre Bratislavy a prevádzka mimo mesto. Majiteľ bol Slovák – volajme ho pán Gudy dlhodobo žijúci

prejsť na článok

Mlčať je zlato

“Mlčať, je zlato” je natoľko známe, že sa mnohí ani nezamýšľajú nad jeho skutočným posolstvom. Na jednej strane sa mlčanie prirovnáva k zlatu, na strane druhej sú mnohí presvedčení, že tichí ľudia v podstate nemajú vlastný názor, nie sú priebojní a to zla

prejsť na článok

(Ne)máte problém v komunikácii?

Keď sa na stretnutiach rozprávam s ľuďmi o komunikácii,  mnohí mi povedia, že vedia komunikovať. Hovoria: „ Jasne, že viem komunikovať, “, Predsa viem povedať,  čo chcem“, „Bez problémov poviem, čo sa mi nepáči, “ a podobne. Áno, všetci vieme rozprávať. N

prejsť na článok

Skutočne komunikovať znamená byť „v spojení“

 V článku „Umenie komunikovať“ ste sa dočítali, že „spojenie“ s ľuďmi je základný predpoklad pri napĺňaní cieľov. Ako ale viete, že ste pri komunikácií s ľuďmi v „spojení“. Čo všetko vám naznačí, že vás čistý a silný záujem, že vaše „nitky“, vaše „spojeni

prejsť na článok

Umenie komunikovať

„Umenie“ je v širšom ponímaní činnosť založená na vnímaní, predstavivosti, vedomostiach, ale aj intuícii. Ide o schopnosť kreatívne a pôsobivo zaujať druhú stranu. „Komunikácia“ je základný spôsob kontaktu zo svetom vo všetkých oblastiach života. Z hľadis

prejsť na článok

Asertivita – moderný „všeliek“ na problémy v komunikácii

Asertivita moderná definícia Asertivita sa už nejakú dobu skloňuje vo všetkých pádoch ako dôležitá komunikačná schopnosť a pre tých, čo ju majú (alebo sa ju naučia), je vraj úspech v komunikácii takmer zaručený. Ale je to skutočne tak? Vysvetlenie tohto

prejsť na článok

3 najväčšie mýty o komunikácii s podriadenými

U manažérov a šéfov sa často stretávam s názorom, že od podriadených si treba držať odstup, zachovávať autoritu, „inak vám ľudia začnú skákať po hlave“. A stretávam sa s niekoľkými prístupmi alebo spôsobmi, ktorými to dosahujú. Nemôžem povedať, že sú to ú

prejsť na článok

Ako hovoriť s nevýkonným zamestnancom

V mojom článku Ako hovoriť s nespokojným zamestnancom som spomínala, že existuje rozdiel v komunikácii s nespokojným zamestnancom, ktorý je výkonný a v podstate konštruktívny a nespokojným zamestnancom, ktorý je navyše nevýkonný a jeho prítomnosť v tíme j

prejsť na článok

Ako hovoriť s nespokojným zamestnancom

Asi budete súhlasiť, keď poviem, že vytvorenie „ideálnych“ podmienok na prácu vôbec nezaručuje, že sa nebudete musieť potýkať s nespokojnými pohľadmi či rečami zo strany zamestnancov.  Avšak reči sú vždy lepšie než „len“ pohľady. Keď za vami totiž zamestn

prejsť na článok

4 komunikačné schopnosti úspešných šéfov

4 komunikačné schopnosti šéfov Komunikačné schopnosti na dobrej úrovni sú kľúčom pri šéfovaní, pretože šéfovanie je najmä o komunikácii. Názov tohto článku naznačuje, že tentokrát budeme hovoriť o tom, čo v „šéfovskej komunikácii“ funguje. Vedieť, čo člov

prejsť na článok