Yves Saint Laurent ako symbol kreativity a luxusu

Kde sa začína písať príbeh slávnej svetovej módnej ikony? Poďme pekne po poriadku. Saint Laurent  nemal šťastné detstvo, pretože deti v škole ho často šikanovali kvôli jeho krehkosti a homosexualite. Ako 17-ročný odišiel do Francúzska, do Paríža a začína spoluprácu svojho života s Christianom Diorom. Možno povedať, že šlo o najkreatívnejšie a najúspešnejšie spojenie v histórii módy. Kreatívny, veľmi mladý a nesmierne nadaný Saint Laurent patril k tým najlepším návrhárom v Diorovom módnom dome. V roku 1957, keď mal iba 21 rokov, mu bolo zverené vedenie domu počas Diorovej dovolenky, z ktorej sa žiaľ už nikdy nevrátil, a preto sa Saint Laurent stal umeleckým riaditeľom Diorovho módneho domu, šlo o najmladšieho módneho návrhára. Yves Saint Laurent okamžite začal vytvárať svoj nezameniteľný ikonický štýl tým, že kombinoval tradičné prvky Diora s realistickým štýlom.  Ligne Trapèze Názov jeho prvej kolekcie, ktorá pobláznila svet a stala sa horúcim hitom, pretože predaj vzrástol o 35 %. Jeho posledná kolekcia pred odchodom od Diora vyvolala vlnu kritiky stálej klientely, pretože na predvádzacie móla sa dostala móda ulice a beatnikov: čierne roláky, kožené bundy, nohavice aj čižmy. Yves Saint Laurent v spolupráci so svojím partnerom menom Pierre Bergé, vytvorili svoj vlastný Couture House.  Keď v roku 1961 vytvoril svoju prvú kolekciu, ktorú prezentoval v Paríži, volil cestu unisex oblečenia, pretože mužské prvky rád komponoval do oblečenia pre ženy. Vynašiel dámsky nohavicový kostým, tiež vytvoril ženskú verziu smokingu pre kolekciu z roku 1965 Le Smoking. V ére hippies vymenil svoju povestnú geometriu a futurizmus za romantiku. V roku 1968 vytvoril kolekciu v štýle Safari, kde po prvý raz použil priesvitné materiály. Inšpiráciu čerpal z Afriky, Ruska či Ázie a miloval zamat. YSL BEAUTÉ Predstavil ju v roku 1971 a tentokrát šlo o kolekciu nie oblečenia, ale parfumov a dekoratívnej kozmetiky. Predstavil 1. pánsky parfum YSL, no jeho reklamná kampaň spôsobila obrovský škandál na fotografiách pózoval on sám, nahý, kde flakón zakrýval jeho prirodzenie. Samozrejme predstavil aj vôňu pre ženy, no parfum s názvom Opium v tých rokoch spôsobil opäť iba pohoršenie. YSL jednoducho predbehol svoju dobu Pozrite sa, aký úspech má jeho značka aj v tomto sektore úspech dnes. Nedá sa ho nemilovať Ikonické kabelky YSL VICKY Debut na W18 módnej prehliadke. Vicky kabelka je najnovší dizajn inšpirovaný prešívaním obľúbeným v rokoch osemdesiatych. Taška je zdobený kovovým YSL je k dispozícii v normálnej, ale i lakovanej koži pre milovníčky lesklého štýlu. 3 veľkosti a rôzne farby vyberie si veru každá. KATE Jeden z najikonickejších kúskov z dielne YSL, klasika na retiazke a popruhovom remienku. Ideálna na večerné udalosti, ak si odopnete remienok, využijete ju aj ako listovú kabelku. Mnoho prevedení a farebných variácií zaručuje, že si vyberiete tú svoju do zbierky. LOULOU V koži alebo zamate, zapínanie na spôsob obálky vás očarí. Kabelka má rúčku na nosenie, ale i retiazku na plece, takže si môžete vybrať, aký štýl chcete k svojmu outfitu zvoliť. Kvalita a luxus. NIKI Jedna z najviac rozpoznateľných kabeliek YSL s jeho podpisom. Estetika jemnej štruktúry s robustným retiazkovým popruhom je ideálnou voľbou na nosenie počas dňa. SAC DE JOUR Klasická silueta kabelky na denné nosenie z dielne YSL patrí medzi najpopulárnejšie. Má maximálny úložný priestor, čo ocení každá dáma. Kabelka je na svete od roku 2013. SUNSET Môže niesť kabelka krajšie meno ako Západ slnka? Úhľadná a kompaktná. Leštená a estetická. Zdobená monogramom s klasickou retiazkou i remienkom. Ideálne na špeciálne príležitosti. BOOK BAG Navrhol ju Anthony Vaccarello, ide o nový, svieži štýl kabeliek. Zvieracie motívy sa stále môžu tešiť obľube. Prebuďte v sebe šelmu! The post Yves Saint Laurent ako symbol kreativity a luxusu appeared first on LUXUSNÉ VECIČKY.

prejsť na článok

Oslavujeme deň kreativity

21. apríla si každoročne pripomíname Svetový deň kreativity a inovácií. V MyMachine žijeme kreativitou nielen v tento deň, ale po celý školský rok. Vedia o tom svoje deti zo základných škôl, ktorých fantázia stojí na začiatku celého procesu MyMachine, ale

prejsť na článok

Čo je variabilný symbol a prečo je dôležitý

Variabilný symbol je nástroj používaný v bankovníctve a finančnej sfére na identifikáciu a kategorizáciu platieb. Ide o sériu čísel, ktoré sa pridávajú k transakcii, aby sa určilo, kto platbu poslal a na čo je určená.Takže vo všeobecnosti, variabilný symb

prejsť na článok

APPONIO

Design značky pre rezervačný a prezentačný nástroj APPONIO, ktorý užitočne pomáha podnikaniu a službám s rezerváciou zákazníkov a prezentáciou svojich služieb na jednom mieste.Idea transformácie offline rezervácie na digitálny booking bola inšpirácia pre

prejsť na článok

maroŠesták

Visual Identity 4 Visual Artist.Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity vznikla z mena a práce umelca. Spojením opakujúceho sa písmena Š, ktoré je na konci mena a zači

prejsť na článok

DARGAJ WOOD

Pod značkou DARGAJ WOOD vzniká nábytok vysokej kvality materiálom a spracovaním. Pri tvorbe symbolu značky som čerpal inšpiráciu v stodole plnej dreva vyššieho ako som ja sám.Letokruhy sa stali ideou symbolu, ktoré som doplnil o inciálu (písmeno) D ako re

prejsť na článok