Viacjazyčné faceboook stránky efektívne: Facebook global pages

Máte medzinárodnú spoločnosť a spravujete Facebook stránky v rôznych jazykoch? Určite ste sa už stretli s viacerými problémami, ktoré z toho plynú. Existuje však aj iné riešenie budovania značky Global pages môžu byť riešením práve pre vás! Čo sú to global pages? Spravovať samostatné lokálne stránky pre každú krajinu je pomerne pracné a časovo náročné. Facebook preto zaviedol možnosť vytvárať takzvané globálne stránky. Zásadný rozdiel oproti klasickej správe je fakt, že pri vyhľadávaní vašej stránky sa používateľom už nerozbalí dlhý zoznam stránok s rovnakým názvom a logom, ale len jedna jediná stránka. Ďalším zásadným rozdielom je, že pri global pages sa selektuje obsah podľa návštevníka. Ako global pages fungujú a ako komunikovať viacjazyčne? Global page funguje na báze existencie jednej hlavnej stránky, pod ktorou fungujú ďalšie, už špecializované lokálne stránky pre dané krajiny a jazyky. Hlavná stránka Hlavná stránka je zameraná skôr na všeobecný obsah, ktorý je akýmsi súhrnom, pre všetky cieľové skupiny všetkých vašich krajín. Je v jazyku, ktorý si nastavíte ako defautný, odporúča sa angličtina ako svetový jazyk, ktorému rozumie širšie publikum. Podstránky Ostatné stránky, ktoré sú pridružené pod ňou, majú už špecializovaný obsah zameraný na konkrétnu krajinu a sú prispôsobené konkrétnym používateľom tak, aby obsah čo najviac zodpovedal ich záujmom a potrebám. V praxi to vyzerá tak, že používateľovi sa zobrazuje obsah, podľa krajiny v ktorej sa nachádza v úradnom jazyku. Ak sa daná krajina nenachádza medzi špecializovanými stránkami, návštevník uvidí hlavnú stránku a všeobecný obsah. Ak ho zaujíma obsah pre inú krajinu, dokáže sa jednoducho prepnúť na lokálnu stránku podľa ponuky, rovnako ako vidíme na obrázku: Sú globálne stránky naozaj to pravé aj pre vás? Globálne stránky sú určite veľkým objavom pri správe Facebooku, no treba si uvedomiť, že nie sú vhodné pre všetky spoločnosti. Zhrnieme si preto ich hlavné výhody a nevýhody: Výhody Budovanie značky ako celku Kým pri samostatných stránkach je spoločnosť pomerne roztrieštená, globálna stránka umožňuje držať všetky príspevky aj fanúšikov na jednom mieste. Meranie výkonu biznisu ako celku Pri samostatných stránkach je nutné ich výkonnosť merať osobitne, tie viacjazyčné vo svojich štatistikách ukazujú ich výkon ako celok. Prehľadnosť Možnosť lepšieho cielenia v rámci kampaní je možné cieliť na konkrétne krajiny a konkrétnych používateľov Nevýhody Nemožnosť duplikovať obsah Kým pri oddelených stránkach je veľa firiem zvyknutých prekladať jeden príspevok do viacerých jazykov, pri globálnych stránkach Facebook politika niečo podobné netoleruje. Súhrnné štatistiky Ak by ste chceli vyhodnotiť úspešnosť len jednotlivých lokálnych stránok, je to pomerne náročné. Vyšší rozpočet na reklamné kampane Pri reklamných kampaniach na samostatných stránkach je možné cieliť na rôzne skupiny. To znamená na slovenskej stránke môžete vytvárať kampane aj na českých používateľov a ísť tak viac do šírky. Na globálnych stránkach sa to opäť mení a je potrebné vytvárať všeobecné kampane na hlavnej stránke, ktorá bude cieliť na všetky skupiny a zároveň vytvárať samostatné kampane na podstránkach, zamerané už na konkrétne krajiny. Globálne stránky sú určite veľkým objavom v správe facebooku, no treba si uvedomiť, že nie sú vhodné pre všetky spoločnosti. Odporúčam ich skôr pre naozaj veľké spoločnosti, ktoré plánujú aspoň 4 a viac podstránok. The post Viacjazyčné faceboook stránky efektívne: Facebook global pages appeared first on Netmarketer.

prejsť na článok

Ako vygenerovať facebook button?

Ako vygenerovať Facebook button? Like, Comment, Share. Je to jednoduché  Facebook je úžasný marketingový nástroj. Neustále rastie a rozširuje svoje možnosti, čo z neho robí jedného z najväčších marketingových firiem na svete. A kždy kto podniká alebo venu

prejsť na článok

TZ: Global Money Week Zapojte se i Vy!

Týden finančního vzdělávání Global Money Week proběhne 20. až 26. března Praha, 13. února 2023 – I letos se Česko společně s více než sto dalšími zeměmi světa už posedmé zapojí do mezinárodní iniciativy Global Money Week (GMW). Cílem této tradiční celosvě

prejsť na článok

TZ: Global Money Week 2023

Česko se i v příštím roce zapojí do mezinárodního projektu podpory finanční gramotnosti Global Money Week. Ve dnech 20. až 26. března 2023 se Česko už posedmé zapojí do mezinárodní iniciativy Global Money Week (GMW). Cílem této již tradiční celosvětové

prejsť na článok

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás nie len marketérom, ale aj bežným používateľom. Na Facebooku sa vyskytol problém s funkcionalitou systému a ak človek hľadá spôsob riešenia tohto problému, väčšinou je odkázaný na diskusné fórum Facebooku, prípadne FAQ stránky

prejsť na článok

Vytvorenie firemnej stránky na facebooku

Pokiaľ vlastníte firmu/značku, pod ktorej menom chcete komunikovať na sociálnej sieti facebook, budete si potrebovať vytvoriť stránku. Tá bude oddelená od vášho osobného profilu. Vytvorenie firemnej stránky na facebooku nie je žiadna veda, v niekoľkých je

prejsť na článok