Umelá inteligencia v marketingu áno, alebo nie?

Moderné trendy sa nevyhýbajú ani podnikaniu. Je to tak hlavne preto, lebo trendy upravujú aj správanie zákazníkov. Rátať s tým musia nielen firmy, ale aj podnikatelia, ktorí vymýšľajú nové stratégie v oblasti reklamy. Môže v tom umelá inteligencia pomôcť, alebo Celý článok

prejsť na článok

E-mail vygenerovaný umelou inteligenciou – vedeli by ste ho rozpoznať?

Umelá inteligencia sa v súčasnosti využíva už všade. V marketingu môžeme využiť množstvo nástrojov umelej inteligencie a dokonca aj na rozposielanie a písanie e-mailov. Vedeli by ste však rozpoznať, či ide o e-mail vygenerovaný AI alebo e-mail napísaný pr

prejsť na článok

5 zaujímavostí o umelej inteligencii

O umelej inteligencii toho vieme v súčasnosti už veľa.  Je však pár zaujímavostí, ktoré ste o AI možno ešte nepočuli. Kde sa využíva a ako funguje? Toto je 5 zaujímavostí o umelej inteligencii. Čo o umelej inteligencii vieme? Začneme „krátkou“ poučkou. Um

prejsť na článok

Google Workspace pre vedenie škol

Google Workspace vám pomôže vybudovať školu založenú na online práci a spolupráci a ušetrí váš čas. Prihláste sa na školenie ešte dnes! Dlžka školenia: 6 x 60 minútForma školenia: nahrávaný webinárCena za účastníka: 99 EURTermín: na dotazRegistráci

prejsť na článok

Slavomíra Kollárová

Slavomíra Kollárová má 18 ročné skúsenosti s podnikaním na Slovensku s medzinárodným pôsobením a je spoluzakladateľkou firmy INSPIO. Za posledné roky firma expandovala do 26 krajín v Európe. Slávka sa primárne venuje marketingu, stratégii a tvorbe produkt

prejsť na článok

Predpovede nových hrozieb v oblasti kybernetickej bezpečnosti na rok 2021

Kvôli pandémii COVID-19 musí veľa pracovníkov pracovať formou home-office. Na základe týchto zmien nastal aj rozvoj v oblasti kybernetických hrozieb. Hackeri sú si vedomí, že spoločnosti čelia veľkému množstvu rýchlych zmien, na ktoré nemusia byť najlepši

prejsť na článok