Trendy v digitálnom marketingu: Ako umelá inteligencia, automatizácia a personalizácia menia hru

V ére digitálnej transformácie sa marketing neustále vyvíja a prispôsobuje novým technológiám. Zavádzanie inovácií ako umelá inteligencia (AI), automatizácia, personalizácia obsahu a virtuálna realita (VR) mení spôsob, akým značky komunikujú so svojimi zákazníkmi. Príspevok Trendy v digitálnom marketingu: Ako umelá inteligencia, automatizácia a personalizácia menia hru je zobrazený ako prvý na Neonrocket.sk.

prejsť na článok

AI a nedostatok pracovnej sily: Pomôže umelá inteligencia v zdravotníctve?

Prečítajte si rozhovor s Gabriel Galgoci (Predseda správnej rady, AIslovakIA National platform for AI development in Slovakia #AIslovakIA) a s Radovan Kavicky (AI & Data Science Evangelist, AIslovakIA National platform for AI development in Slovakia

prejsť na článok

Analýza a vyhodnocovanie dát v digitálnom marketingu: Prieskum dôležitosti dátových analýz a merania výkonu digitálnych marketingových kampaní

V digitálnej ére, kde je trh preplnený množstvom online obsahu a reklám, sa stáva analýza a vyhodnocovanie dát kľúčovou súčasťou efektívneho digitálneho marketingu. Tento článok sa zameriava na význam dátových analýz a merania výkonu v rámci digitálnych m

prejsť na článok

Ako by mohli vyzerať známe osobnosti vo vyššom veku? Umelá inteligencia pozná odpoveď

Emma Watson či Harry Styles. Ako budú tieto známe osobnosti vyzerať o 20 alebo 30 rokov? Umelá inteligencia pozná a odpoveď, a preto si v našom článku ukážeme fotografie niektorých osobností. Čo poviete? Kto podľa vás zostarol do krásy?  Cameron Diaz

prejsť na článok

Pracovný pohovor s Miou. A ozaj, je to umelá inteligencia.

Napriek tomu, že sa počas posledných mesiacov stalo súčasťou tímu OWICREATIVE viacero šikovných ľudí – Karin, Marek a Tomáš, niečo nám stále chýbalo. V tom prišla na pracovný pohovor Mia, ktorá všetkých ohúrila na prvý pohľad. Bez toho, aby sme vôbec vide

prejsť na článok

8 pracovných miest, ktoré sú ohrozené umelou inteligenciou

V poslednom období sa čoraz viac hovorí o umelej inteligencii. Mnoho ľudí v nej vidí postrach, ktorý nás postupne nahradí. Avšak, niektorí odborníci tvrdia, že umelá inteligencia nemá za úlohu znižovať počty pracovných miest, ale pomôcť vytvárať nové. Výv

prejsť na článok