V ére digitálnej transformácie sa marketing neustále vyvíja a prispôsobuje novým technológiám. Zavádzanie inovácií ako umelá inteligencia (AI), automatizácia, personalizácia obsahu a virtuálna realita (VR) mení spôsob, akým značky komunikujú so svojimi zákazníkmi. Príspevok Trendy v digitálnom marketingu: Ako umelá inteligencia, automatizácia a personalizácia menia hru je zobrazený ako prvý na Neonrocket.sk.
Prečítajte si rozhovor s Gabriel Galgoci (Predseda správnej rady, AIslovakIA National platform for AI development in Slovakia #AIslovakIA) a s Radovan Kavicky (AI & Data Science Evangelist, AIslovakIA National platform for AI development in Slovakia
prejsť na článokV digitálnej ére, kde je trh preplnený množstvom online obsahu a reklám, sa stáva analýza a vyhodnocovanie dát kľúčovou súčasťou efektívneho digitálneho marketingu. Tento článok sa zameriava na význam dátových analýz a merania výkonu v rámci digitálnych m
prejsť na článokEmma Watson či Harry Styles. Ako budú tieto známe osobnosti vyzerať o 20 alebo 30 rokov? Umelá inteligencia pozná a odpoveď, a preto si v našom článku ukážeme fotografie niektorých osobností. Čo poviete? Kto podľa vás zostarol do krásy? Cameron Diaz
prejsť na článokNapriek tomu, že sa počas posledných mesiacov stalo súčasťou tímu OWICREATIVE viacero šikovných ľudí – Karin, Marek a Tomáš, niečo nám stále chýbalo. V tom prišla na pracovný pohovor Mia, ktorá všetkých ohúrila na prvý pohľad. Bez toho, aby sme vôbec vide
prejsť na článokV poslednom období sa čoraz viac hovorí o umelej inteligencii. Mnoho ľudí v nej vidí postrach, ktorý nás postupne nahradí. Avšak, niektorí odborníci tvrdia, že umelá inteligencia nemá za úlohu znižovať počty pracovných miest, ale pomôcť vytvárať nové. Výv
prejsť na článok