SMS, telefonické hovory a e-maily v stomatologickom softvéri Dent21

SMS, telefonické hovory, e-maily a ich využitie v stomatologickom softvéri Dent21 Moderný ordinačný systém neznamená iba vykazovanie na poisťovne a kalendár s farbami a poznámkou.Komplexné riešenie umožňuje prepojenie stomatologického softvéru s telefónmi na recepcii, posielanie a prijímanie SMSa emailov od klientov a pacientov.V tomto článku sa zameriame na to, ako sú tieto komunikačné kanály riešené v Dent21.  Moderná ordinácia v 21.storočí neznamená iba liečbu pacientov a vykazovanie kódov na poisťovne. Vedúci lekári a majitelia musia v dnešnej dobe riešiť záležitosti spojené s prevádzkou bežnej firmy či je to malá ordinácie, alebo veľká klinika s niekoľkými pobočkami. Z lekárov sa stávajú podnikatelia a manažéri, z pacientov klienti a z liečenia boľavých zubov sa stali služby.V súvislosti s touto premenou tak lekári manažéri riešia business plány a stratégie, marketing, cash flow, ľudské zdroje, sklady, čakáreň, recepciu a softvér. To všetko s cieľom uspokojiť potreby klienta a vykázať dostatočný zisk na chod a rozvoj ordinácie spoločnosti. Zároveň ale tá istá osoba často rieši aj každodenné záležitosti prevádzkového charakteru.   Softvér pre ordinácie 21. storočia je komplexný informačný systém Pre svoju prácu teda majiteľ potrebuje efektívny a kvalitný softvérový nástroj, ktorý by mu pomohol uľahčiť nielen procesy spojené s úlohou lekára, ale aj s jeho úlohou manažéra. Nástroj, ktorý zároveň bude spĺňať požiadavky recepcie, sestričiek, účtovníčok a v neposlednom rade aj ich klientov. Nástroj, ktorý zefektívni každodenné činnosti všetkých zúčastnených šetrí tak čas a peniaze. Preto už dnešným potrebám nevyhovuje jednoduchý program zaznamenať objednanie klienta cez telefón, do textu vypíše čo sa v ten deň liečilo, vykáže kód na poisťovňu, vytvorí prehľad nákladov, atď., k tomu niekoľko excel tabuliek, samostatný program pre recepciu, iný pre čakáreň a pár ďalších drobných programov.Moderný softvér pre ordinácie sa tak stáva komplexným informačným systémom firmy, ktorý rieši vykazovanie liečby, no zároveň aj interné procesy v ordinácii, požiadavky recepcie, čakáreň, financie a štatistiky, riadi vzťahy so zákazníkmi, riadi tiež zdroje a sklady. Dokáže zautomatizovať bežné procesy, prepojiť sa s bankou, účtovným programom, kartami pacientov. Dobrý stomatologický softvér pre 21. storočie preto musí byť komplexný informačný systém firmy (ERP), a nielen nástroj na vykazovanie liečby. SMS, hovory a emaily v Dent21 Softvér sa vie prispôsobiť požiadavkám, rastie s ordináciou Pokiaľ je ordinácia zároveň aj firma, má teda svoju víziu a stratégiu či už formálnu, alebo intuitívne definovanú. Niektorá ordinácia sa špecializuje na služby s pridanou hodnotou, t.j. nie je zapojená do systému poisťovní. Má luxusné interiéry, na strope v ordinácii plávajú digitálne rybičky. Cieli na zámožnejšiu klientelu. Iná ordinácia je zapojená do systému poisťovní a sústredí sa na základnú starostlivosť. Kladie však dôraz na plánovanie liečby, vstupné vyšetrenie. Obe spomínané ordinácie majú iné strategické ciele, produkty, klientov a tým aj očakávania od softvéru. Jeden unifikovaný systém preto nemôže pokryť všetky potreby rôznych zákazníkov. Preto je žiaduce, aby sa softvér dokázal prispôsobiť požiadavkám ordinácií a mal možnosť úprav na mieru. Z malej ordinácie sa časom môže stať veľká klinika. Dobrý moderný softvér bude rásť spoločne s ordináciou. Jednoduchá prepojiteľnosť s ďalšími nástrojmi  V úvode článku sa spomínalo, že moderný softvér musí byť komplexný. Čo to v praxi znamená? Napríklad to, že softvér je možné rozšíriť do čakárne a prepojiť ho s čítačkou kariet poisťovne. Do systému možno prepojiť telefón, aby sa priamo v softvéri zobrazilo, kto volá a na kedy bol objednaný. Prípadne mať vlastné riešenie SMS pomocou vlastnej brány. Softvér by mal vedieť automaticky si stiahnuť fotky a snímky zo zobrazovacieho softvéru bez nutnosti nahrať snímky ručne. Mal by vedieť prepojiť sa s bankou, kartovou bránou a ďalšími modernými technológiami. Až vtedy sa stáva naozaj komplexný. Mám dáta naozaj pod kontrolou? Alebo dáta ako rukojemníci Až dáta dokážu vdýchnuť informačnému systému funkčnosť a zmysel. V dnešnej dobe sú dáta kľúčové. Ide nielen o zabezpečenie daného softvéru proti odcudzeniu dát, ale aj o umiestnenie a dostupnosť dát. Ak ordinácia príde o dáta o pacientoch, financiách, plánoch, kalendároch, bude to veľký zásah do jej chodu. Preto si treba položiť pár otázok. Má vlastník ordinácie dáta skutočne pod kontrolou? Vie majiteľ, kde presne sú dáta umiestnené, kto všetko má k nim prístup a či je prevádzkovateľ súčasného softvéru schopný majiteľovi kedykoľvek poskytnúť jeho dáta okamžite a v strojovo čitateľnej forme? Zálohuje ich? Kde? Ako? Ako často? Čo sa stane, keď bude chcieť klient odísť? Dostane sa klient k dátam alebo budú dáta ako rukojemníci? Moderný softvér by mal klientom umožniť vytvorenie zálohy dát na ním vybranom mieste. Malo by byť jasné, kde sú dáta umiestnené, kto k nim má prístup a ako sa s nimi zaobchádza. Záleží na tom, kde je softvér umiestnený? Rovnako dôležitým faktorom je umiestnenie softvéru. Pokiaľ je softvér umiestnený na bežnom počítači, kde je bežný operačný systém, program a aj samotná databáza, je treba všetko neustále aktualizovať a dúfať, že nasledujúca aktualizácia nezhodí celý ekosystém a to nie je žiaduce. Takisto program, ktorý pre svoju aktualizáciu potrebuje neustále zásahy užívateľa, spustené programy tretích strán alebo dokonca zásah technika v ordinácii, už v dnešnej dobe nemôže niesť označenie moderný. Ak potrebujem mať na prácu z domu zapnutý počítač a pripojiť sa cez VPN alebo iné technológie, ktoré väčšinou nefungujú, keď to potrebujeme, tak to tiež patrí do riešení minulého storočia. Moderný informačný systém pre zubársku ordináciu je dostupný cez prehliadač online, beží na samostatnom serveri alebo cloude a aktualizuje sa bez zásahu užívateľa. Zároveň ale dovolí majiteľovi obmedziť prístup na rôzne umiestnenie alebo pre špecifické zariadenia. Spoľahlivá technická podpora ako základ spokojnej spolupráce V neposlednom rade je veľmi dôležitá podpora softvéru. Aj dokonalý softvér potrebuje ľudskú podporu. Potrebuje niekoho, komu môžete položiť otázku, zadať požiadavku alebo oznámiť pripomienku a ten ju s Vami okamžite rieši. Ideálne je neprihlasovať sa do špeciálnych support programov, písať emaily na rôzne oddelenia, ale mať priamo v softvéru nástroj na komunikáciu s technickou podporou.Zdá sa Vám, že nároky načrtnuté v tomto článku sú prehnané a existujúci softvér ich nedokáže splniť? Skúste sa pozrieť na Dent21. P.S.: To „21“ znamená pre 21. storočie. O DENT21 FUNKCIE DENT21 The post SMS, telefonické hovory a e-maily v stomatologickom softvéri Dent21 appeared first on Dent21.

prejsť na článok

Stomatologický softvér Dent21 alebo Ako to začalo

Stomatologický softvér Dent21 alebo Ako to začalo Dent21 - Stomatologický software

prejsť na článok

Reklamy na volanie

Reklamná kampaň na volania Ak chcete podporiť telefonické hovory do svojej firmy, nastavte kampaň na volanie s cieľom povzbudzovať zákazníkov, aby vám zavolali kliknutím alebo klepnutím na vašu reklamu. Reklamy môžete nastaviť tak, aby sa zobrazovali l

prejsť na článok

Problém s iPhonom …. bol odmietnutý serverom, pretože nepovoľuje prekladanie

Tento článok, je určený pre majiteľov iPhonov. Riešil som podobný problém dva roky, počas ktorých som používal svoj iphone. Po kúpe nového telefónu som si nastavil mailové konta na všetkých mojich emailových účtoch. Pred tým som používal HTC s androido

prejsť na článok

Čo je to Whatsapp?

Aplikáciu WhatsApp vytvorili v roku 2009 dvaja bývalí zamestnanci americkej spoločnosti Yahoo. Prvotná verzia aplikácie neobsahovala veľa funkcií.V roku 2014 ju kúpila spoločnosť Meta za 16 miliárd dolárov. Táto sociálna sieť slúži na posielanie správ, fo

prejsť na článok

Čo by mal dobrý stomatologický softvér vedieť?

Čo by mal dobrý stomatologický softvér vedieť? Nároky a požiadavky na moderný softvér sa časom stupňujú. V tomto článku sa bližšie pozrieme na to, ako by mal vyzerať komplexný softvér pre zubnú ordináciu v 21. storočí.

prejsť na článok