Sales force CRM

Požiadavky zákaznika na CRMGenerálny riaditeľ Firma Evaglass sa rozhodol pomocou nami vytvoreného softvérového nástroja SFMS CRMTM  skvalitniť riadenie obchodu a obchodných zástupcov. Po zavedení nástroja SFMS CRMTM  do firmy môžeme spoločne konštatovať, že proces obchodu je pre všetkých zrozumiteľnejší. Je aj prehľadnejší, predpovedateľnejší a spravodlivejší ako bol predtým. Firma zavedením systému dokáže ušetriť finančné prostriedky a zvýšiť tým efektivitu obchodu.Firma Evaglass je v dnešnej dobe spoločnosť zaoberajúca sa predajom a distribúciou produktov stavebného skla a špeciálnych fólií aplikovaných na sklo. Firma je v dynamickom raste. Ako oficiálny zástupca Brigestone Corporation pre EVASAFETM na Slovesnku, Českej republike a Poľsku vyžaduje výborné  procesné riadenie a správu.            Obchodný zástupcovia firmy pôsobiaci v troch spomínaných krajinách. Majú na starosti stovky zákazníkov, u ktorých musia včas prísť so svojou ponukou, novinkami prípadnými zmenami a predviesť ich. Pre manažérov firmy bolo veľmi obtiažne týchto ľudí riadiť a sledovať náklady, ktoré sú s ich činnosťou spojené. Obchodníci sa často sťažovali, že sú nespravodlivo podozrievaní s nehospodárnosti a taktiež by veľmi radi vedeli v prípade úspechu aká odmena im prináleží.Požadovali preto nástroj na sledovanie, kde v obchodnom cykle sa jednotlivý obchodný prípad nachádza. Či je obchodník na začiatku (prospekting) alebo na konci (rokovanie o zmluve) a taktiež v akom vzťahu je s potenciálnym zákazníkom. Manažéri firmy chceli sledovať náklady na jeden obchodný prípad. Taktiež chceli spravodlivo odmeňovať jednotlivých obchodníkov aby vedeli udržať a odmeniť tých najlepších.Obchodníci zas potrebovali evidovať svoju každodennú prácu, alokovať náklady na jednotlivé obchodné prípady aby ich ďalej vedeli obhájiť ako potrebné pre získanie obchodu.CRM riešenieNáš systém SFMSTM túto problematiku rieši. Pomocou prehľadných reportov má manažment prehľad o všetkých aktivitách obchodníkov a nestáva sa tak, že náklady na obchod by neúmerne rástli oproti predpokladaným výnosom. Taktiež sa dá jednoznačne povedať kto z obchodníkov dosiahol v ktorom období najlepšie výsledky. Na základe presne dopredu stanovených kritérií je možné odmeniť jednotlivých obchodníkov.Obchodníci zas vedia presne zdokumentovať na akom obchodnom prípade pracovali a aké náklady boli s týmto obchodným prípadom vynaložené.Po zavedení nášho softvérového vybavenia SFMS CRM TM , radikálne klesli náklady na obstaranie jednotlivých zákaziek. Taktiež sa zvýšila prehľadnosť jednotlivých obchodných prípadov a v súčasnosti je možné predvídať obchodný rok v predstihu pre účtovnými výkazmi s presnosťou na +-5%.  Ak máte otázku, radi odpovieme! Stačí ak nám necháte správu. Meno Email Správa Odoslať The post Sales force CRM appeared first on Partner Soft - firma na vývoj software.

prejsť na článok

Redesign your website without losing your business sales

Lorem ipsum dolor sito amet, conse ctetuer adipiscing elit sed diam nonum nibhie euisod. Facilisis at vero eros et cumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber empori cum

prejsť na článok

Master Lead Management with Pipeliner CRM!

Lead generation is critical for any business. But generating leads is only half the battle. Turning those leads into paying customers requires effective lead management. This article dives into the importance of lead management and how utilizing the right

prejsť na článok

Útok hrubou silou 7 tipov pre WordPress ako mu predchádzať

Netušíš či aj tebe hrozí útok hrubou silou? Ak máš webovú stránku postavenú na CMS WordPress tak odpoveď je jednoznačná ÁNO, hrozí. Útoky hrubou silou sú reálnym nebezpečenstvo pre každého majiteľa WordPress stránky. Útok hrubou silou (Brute force) je na

prejsť na článok

The Crucial Reasons for Pipeliner-Salesforce Integration

An exciting feature has just been created at Pipeliner, due for release in February: a seamless integration between Salesforce and Pipeliner CRM. Why have we done this? Because often we encounter midsize and larger companies that have already taken the su

prejsť na článok

New Pipeliner CRM Tagline: “Open to Close”

New Pipeliner CRM Tagline:“Open to Close”„Open to Close… Want to close the deal? Open the app.“ Nikolaus Kimla • Founder & CEO • Pipeliner CRM We have just created, for Pipeliner CRM and for the company itself, a new tagline: Open to Close. Why have w

prejsť na článok