Reklamačný poriadok internetového obchodu [NÁZOV]

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode [NÁZOV] je [FIRMA] s.r.o. / [KONTAKTNÁ OSOBA], [ULICA a Č.], [MESTO] [PSČ]. 2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb). 3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom. 4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy. Postup vybavovania reklamácií. 1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo elektronickou poštou. 2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä: • kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu), • predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha, • komu je reklamácia adresovaná, • dátum podania reklamácie, • podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom. 3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie. 4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú. 5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad. 6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje: • pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa) • pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie • pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa. 7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí. 8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od XX.YY.2011 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

prejsť na článok

Reklamačný poriadok internetového obchodu Ciciban

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode Ciciban je Cipele, s.r.o. / Peter Grófik, Seberíniho 1, Br

prejsť na článok

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok Reklamačný poriadok upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúci

prejsť na článok

Publikovaný nový národný poriadok pre dostihy a coursing

Na stránke DCK SKJ je publikovaný nový národný poriadok pre dostihy a coursing. https://webkone.wixsite.com/dck-skj/predpisy Vo vlastnom záujme si naštudujte body, ktoré sa Vás týkajú! Veľká zmena je napríklad pri plnení licenčných skúšok! Odteraz s

prejsť na článok

Prevádzkovateľ internetového obchodu

Prevádzkovateľ internetového obchodu https://www.moe.sk/ (ďalej len „Prevádzkovateľ. “) MOE Kids s.r.o.Laurotová 3831 02 Bratislava - mestská časť Nové MestoIČO: 48 174 319 Jana Otrísalová+421 (0) 907 130 152 Prevádzkovateľ v súlade s nari

prejsť na článok

Kontakt

Prevádzkovateľ internetového obchodu je spoločnosť EMMAP s.r.o.Fakturačná adresa (adresa sídla spoločnosti):EMMAP s.r.o.Bavlnárska 320/1991105 TrenčínSlovenská republikatel.: +421 940 510 000email: [email protected](pondelok - piatok: 09:00 - 18:00 hod.)Ban

prejsť na článok