Reklamačný poriadok internetového obchodu [NÁZOV]

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode [NÁZOV] je [FIRMA] s.r.o. / [KONTAKTNÁ OSOBA], [ULICA a Č.], [MESTO] [PSČ]. 2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb). 3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom. 4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy. Postup vybavovania reklamácií. 1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo elektronickou poštou. 2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä: • kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu), • predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha, • komu je reklamácia adresovaná, • dátum podania reklamácie, • podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom. 3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie. 4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú. 5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad. 6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje: • pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa) • pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie • pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa. 7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí. 8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od XX.YY.2011 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

prejsť na článok

Reklamačný poriadok

Vážený zákazník/zákazníčka. Od 1. novembra 2023 je prevádzkovateľom e-shopu pismenka-dekoracie.sk spoločnosť VMV service, s.r.o.. Pred uvedeným dátumom bola prevádzkovateľom spoločnosť Pakrisz Idea The post Reklamačný poriadok first appeared on PAKRISZ -

prejsť na článok

Spustenie internetového obchodu

Spustenie internetového obchodu od 1.7.2021 spúšťame pieskovacky.sk . Ktorý postupne nahrádza náš starší internetový obchod 99.inshop.sk .Prehľadnejší,modernejší,viac popisu,kvalitnejšie obrázky.Našim cieľom je vytvorenie a spustenie prehľadného interneto

prejsť na článok

Reklamačný protokol

Reklamačný protokol Stiahnite si a vyplňte tu: Reklamacny-protokol Kupujúci: Meno a priezvisko: _________________________ Ulica a číslo: _________________________ Mesto: _________________________ PSČ: _________________________ Telefón: ___________________

prejsť na článok

Obchodné podmienky

Prevádzkovateľ internetového portálu Názov spoločnosti: VMV service, s.r.o. Ulica a číslo: Krížna 32 Mesto a PSČ: Šurany, 942 01 Štát: The post Obchodné podmienky first appeared on PAKRISZ - Dekorácie a darčeky. The post Obchodné podmienky appeared first

prejsť na článok

Reklamačný poriadok

REKLAMÁCIE ZÁRUČNÁ DOBA, REKLAMÁCIA TOVARU ZAKÚPENÉHO NA INTERNETE Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb - nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zá

prejsť na článok