Reklamačný poriadok internetového obchodu KNIFESTORE

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia.1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode KNIFESTORE je spoločnosť Magnum Slovakia s.r.o., Krátka 1134/14, 900 46 Most pri Bratislave, Slovenská republika, IČO:52 232 9302. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy. Postup vybavovania reklamácií.1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo elektronickou poštou.2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,• komu je reklamácia adresovaná,• dátum podania reklamácie,• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa)• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 1.11.2020. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

prejsť na článok

TVORBA INTERNETOVÉHO OBCHODU

Sme úspešná firma, ktorá pomáha rozvíjať podnikanie na internete stovkám spoločností. Naše riešenie pre tvorbu eshopu sme dlho vyvíjali na základe 6-ročných skúseností s tvorbou eshopov. Vyvinuli sme vlastný admin systém, ktorý je veľmi moderný a intuitív

prejsť na článok

Poriadok a systém

Na slovenskom trhu podnikáme od roku 1997 a máme bohaté skúsenosti s návrhmi a realizáciou skladov na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Vieme, že od nás očakávate poriadok a systém v sklade. Poznáme tiež technologické a legislatívne úskalia, preto montáž

prejsť na článok

Kupóny do obľúbeného obchodu

Čínsky predajný portál DHgate je známy a obľúbený na celom svete. Každý z nás najradšej nakupuje v dobrých, lepších cenách a preto je mieste používať Článek Kupóny do obľúbeného obchodu se nejdříve objevil na Kúp to z Číny- Zľavové kupóny AliExpress a Ban

prejsť na článok

Zmena platnosti cestovného poriadku od 1.9.2023

Oznamujeme občanom, že od 1.9.2023 je v platnosti upravený cestovný poriadok linky č. 12: https://imhd.sk/nr/linka/12/bd84807c7f7f7f7f80817c808175b3817f81827c7f887c7f80 Na základe požiadaviek bol upravený prvý ranný spoj, ktorý ide o 3 minúty skôr ako dop

prejsť na článok

Reklamné aktivity

V rámci reklamných aktivít a zviditeľnenia nášho obchodu Nebex na Dolnočermánskej ulici sme si zaobstarali novú figurínu, ktorú sme obliekli do pracovného odevu a reflexnej vesty, aby nás zákazník už neminul.  

prejsť na článok