Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok internetového obchodu www.klima1.sk upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode www.klima1.sk je ECO 3 ENERGY s.r.o. / Kristián Szabó, Dvojrížna 49, Bratislava , 821 06. 2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb). 3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom. 4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy. Postup vybavovania reklamácií. 1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo elektronickou poštou. 2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä: • kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu), • predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha, • komu je reklamácia adresovaná, • dátum podania reklamácie, • podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom. 3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie. 4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú. 5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad. 6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje: • pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa) • pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie • pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa. 7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí. 8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.05.2015 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

prejsť na článok

Reklamačný poriadok :

Obchodná divízia Národného súdneho registra pod číslom záručného tovaru, ktorý predáva, za podmienok opísaných nižšie: 1.Spoločnosť sa zaväzuje uznať uplatnenie záruky do 14 dní a písomne ​​oznámiť kupujúcemu prijatie alebo neakceptovanie žiadosti o

prejsť na článok

Čo je prevádzkový poriadok a ktoré prevádzky ho musia mať?

Vyznať sa v spleti zákonných ustanovení a paragrafov je niekedy skutočnou výzvou, ktorá stojí pre nejedným podnikateľom. Keďže však platí pravidlo, že neznalosť zákona nikoho neospravedlňuje, každý podnikateľ je povinný oboznámiť sa so zákonnými povinnosť

prejsť na článok

Budete mať u nás v HRADNEJ svadobnú hostinu?

Nesmierne sa tomu tešíme Všetko pre vás dokonalo pripravíme. Aby bol pokoj v rodine, pripravte si vopred zasadací poriadok. Nie je to povinné, no v zhone svadobného dňa určite oceníte, ak ho predsa len budete mať. Samá výhoda Usadenie vašich hostí pred

prejsť na článok

Naše tipy a inšpirácie na tento mesiac

Nová sezóna jeseň zima 2020 Leto je síce ešte stále v plnom prúde, no zároveň nastal ten ideálny čas, spraviť si poriadok vo svojom šatníku a doplniť ho novými kúskami. Obleky, kabáty či športové saká L´Art de Rado z novej kolekcie materiálov Dormeuil sú

prejsť na článok

Reklamačný poriadok

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) 1. Úvodné ustanovania 1.1.Spoločnosť RENOST - kolieska castors,s.r.o. (ďalej len „predávajúci“) týmto reklamačným poriadko

prejsť na článok