Reklama Technov

The post Reklama Technov appeared first on MTR Media.

prejsť na článok

Zásady tvorby reklamy a reklamných materiálov takto sa to robí správne!

Reklama je v súčasnosti kľúčová pre úspešnosť podniku, oslovenie vybraných zákazníkov a dosahovanie stanovených cieľov. Je viacero foriem tlačená reklama, reklama

prejsť na článok

Prečo je PPC reklama silným motorom rastu aj v čase krízy?

PPC (pay-per-click) reklama je formou digitálneho marketingu, ktorá môže byť pre mnohé spoločnosti silným motorom rastu aj v čase krízy. Tu sú niektoré z dôvodov, prečo:

prejsť na článok

Čo je public relations?

PR public relations, prekladáme z angličtiny ako vzťahy s verejnosťou. Mnohí si PR zamieňajú s reklamou. V úvode teda treba podotknúť, že PR nie je reklama. Ide o rôzne techniky a nástroje, ktorými firma dlhodobo buduje a udržiava dobré vzťahy s verejnos

prejsť na článok

Čo je ROAS (Return of Ad Spend)?

ROAS, skratka pre Return on Advertising Spend, je metrika, ktorá ukazuje, ako dobre sa vám vracia investícia do reklamy. Je to pomer medzi výnosmi z predaja, ktoré generuje reklama, a nákladmi na reklamu.

prejsť na článok

Charitatívna reklama - forma pomoci hospicu

Hospic môže poskytovať pre firmy, podnikateľov tzv. „charitatívnu reklamu“. Príjem z nej je od 1. 1. 2018 (344/2017 Z.z.) pre hospic do výšky 20 000 € ročne oslobodený od dane, zatiaľ čo u podnikateľa je možné výdavok na charitatívnu reklamu v plnej výšk

prejsť na článok