The post Reklama Technov appeared first on MTR Media.
Reklama je v súčasnosti kľúčová pre úspešnosť podniku, oslovenie vybraných zákazníkov a dosahovanie stanovených cieľov. Je viacero foriem tlačená reklama, reklama
prejsť na článokPPC (pay-per-click) reklama je formou digitálneho marketingu, ktorá môže byť pre mnohé spoločnosti silným motorom rastu aj v čase krízy. Tu sú niektoré z dôvodov, prečo:
prejsť na článokPR public relations, prekladáme z angličtiny ako vzťahy s verejnosťou. Mnohí si PR zamieňajú s reklamou. V úvode teda treba podotknúť, že PR nie je reklama. Ide o rôzne techniky a nástroje, ktorými firma dlhodobo buduje a udržiava dobré vzťahy s verejnos
ROAS, skratka pre Return on Advertising Spend, je metrika, ktorá ukazuje, ako dobre sa vám vracia investícia do reklamy. Je to pomer medzi výnosmi z predaja, ktoré generuje reklama, a nákladmi na reklamu.
prejsť na článokHospic môže poskytovať pre firmy, podnikateľov tzv. „charitatívnu reklamu“. Príjem z nej je od 1. 1. 2018 (344/2017 Z.z.) pre hospic do výšky 20 000 € ročne oslobodený od dane, zatiaľ čo u podnikateľa je možné výdavok na charitatívnu reklamu v plnej výšk
prejsť na článok