recenzia Svadobná kaplnka

Rachel Hauck – Svadobná kaplnka „Osamelá svadobná kaplnka postavená ako pocta stratenej láske nesie v sebe dlhoročné tajomstvo a nádej na zmierenie (prebal knihy).“ Jimmy Westbrook pred mnohými rokmi postavil svadobnú kaplnku pre svoju lásku Colette, ktorá však od neho odišla. Kaplnka v sebe skrýva lásku, pekné spomienky, no i utrpenie. Napriek tomu, že Colette zlomila Jimmymu srdce, ona tam stále stojí vo svojej kráse. Nemusí to však tak zostať. Jimmy sa rozhoduje, či predať pozemok, na ktorom stojí, čo by znamenalo jej možný zánik. Taylor začína svoj vysnívaný život v New Yorku. Uteká pred minulosťou, pred rodinnou históriou V New Yorku stretáva Jacka Forestera, ktorého pozná síce už od mladosti, no teraz sa do neho opäť zamiluje, čo vyústi do svadby. Idylický život však mladú dvojicu nečaká. Zažívajú búrlivé obdobie, hádky i tichú domácnosť a obaja majú zranené srdcia. Jack bojuje so svojimi démonmi, ktorí mu znemožňujú ukázať manželke to, ako veľmi ju miluje. Všetci štyria hrdinovia sa vydajú na cestu, na ktorej musia začať počúvať tlkot svojho vlastného srdca, musia si opäť začať plniť sny a nájsť potešenie života, ktoré im predtým unikalo. Svadobná kaplnka ma zaujala na prvý pohľad. Zaujala ma jej jemnosť, jednoduchosť obálky a lákavý príbeh, ktorý ponúkla anotácia. Taktiež ma zaujímal autorkin štýl, keďže som už dlhšie reflektovala jej vydané tituly na Slovensku. Svadobná kaplnka otvorila príbeh štyroch zranených sŕdc, sŕdc, ktoré hľadajú pokoj, lásku a odpustenie. Nachádzajú sa na ceste, ktorá im to môže poskytnúť, no môžu to tiež opäť stratiť. Je to dojímavé čítanie, plné nádeje a vnútorného rastu. „Colette stískala v dlani svoju bielu vreckovku. Nechcela plakať ani byť sentimentálna. Ale koniec etapy? Dobre, čo sa asi očakávalo od starej sirény známej telenovely? Čo by teraz mala urobiť so svojím životom? V živote už prežila niekoľko koncov, mnohé boli bolestivé a postretli ju skôr, než mala dvadsaťjeden rokov. Z Londýna ju poslali na vidiek, keď sa začalo bombardovanie. Aj keď sa to stalo pred sedemdesiatimi piatimi rokmi, niekedy mala pocit, že to bolo len včera (s. 31).“ Na knihe sa mi najviac páčila jej intimita. Vnútro postáv sa otvára pred čitateľom bez nejakej cenzúry. Recipient vidí bolesť a trápenie postáv, no aj ich stratenie sa a hľadanie v tomto svete. Príbeh je rozdelený do štyroch pohľadov, pri striedaní času. Minulosť a súčasnosť sa strieda, no život postáv sa v mnohom podobá. Sú to takí istí ľudia s rovnakými problémami, bolesťami i radosťami. Samotný záver rozmotáva poprepletané rodinné tragédie do šťastného konca k spokojnosti čitateľa. Svadobná kaplnka je kniha, ktorej záver si viete domyslieť. Predstavuje pokojné čítanie bez väčšieho napätia či dynamiky. Je to kniha, do ktorej keď sa pustíte, viete čo od nej očakávať. Čo mňa na nej sklamalo, alebo mi úplne nesadlo, bolo veľmi veľa pohľadov. Tým, že sa to striedalo ešte časovo, tak sa vytvoril istý „mišung“, ktorý mi síce nekazil samotné čítanie, no ani ho veľmi nevylepšoval. Niektoré pasáže mi tam prišli zbytočné. Niektoré problémy, ktoré autorka vložila do svojho príbehu boli postavené na problémoch komunikácie párov. Reálne si neviem predstaviť, že by niekto spolu takto ne/komunikoval, a preto mi správanie postáv nie vždy bolo sympatické. V jednoduchosti, mnohé veci by sa nestali, keby sa normálne ako dvaja dospelí ľudia porozprávajú. Rešpektujem však, že niekto s tým môže mať problém a úplne inak by tento aspekt knihy vnímal, možno ho aj ocenil. , „Rozmýšľal som nad tým takmer pätnásť rokov. Ty si náš syn. Nahnevaný, smutný, šialený alebo šťastný, tak ťa vidíme a cítime s tebou.“ „Tak potom podvádzaš. Som hrozný syn.“ „Nikdy nie je neskoro to zmeniť, Jack. Otázka je len, či chceš starých rodičov pre svoje deti. A chceš vôbec rodičov? Problém je práve tu. Si pripravený vzdať sa svojho hnevu? Pretože kedykoľvek by si sa chcel stať Gillinghamom, Jack, vezmeme sa o pôjdeme na matriku a urobíme to legálne.“ „Sam, mám tridsať rokov.“ „ Je mi jedno, koľko máš rokov. Môžeš mať aj sto. Hovorím ti len, že ja by som chcel, aby si bol mojím synom.. (s. 304)´ Celkovo knihu vnímam ako príjemné oddychové čítanie. Je pre vás vhodná, ak hľadáte titul s určitou sondou do vzťahov a ich problémov. Nájdete v nej však aj štipku romantiky a vlastného vnútorného rastu. Moje hodnotenie 4/5 Autor: RachelHauck Názov:Svadobná kaplnka Foto a text: dusazeny.sk Úryvky sú citované z knihy Svadobná kaplnka, strany: 31, 304 a prebal knihy. The post recenzia Svadobná kaplnka appeared first on Duša Ženy.

Svadobná hostina: Slávnostné zhromaždenie a gastronomický zážitok

Svadobná hostina je jedným z najvýznamnejších momentov svadobného dňa. Je to čas, keď sa novomanželia a ich hostia stretnú, aby oslávili ich lásku a zažili nezabudnuteľné chvíle spolu. Okrem toho je svadobná hostina aj gastronomickým zážitkom, kde sa ponú

Svadobná hostina vonku: nezabudnuteľná oslava v prírode

Svadba je jednou z najdôležitejších udalostí v živote páru, a preto si mnohí novomanželia želajú, aby bola ich svadobná hostina niečím výnimočná a nezabudnuteľná. Jednou z atraktívnych možností je usporiadanie svadobnej hostiny vonku, čo umožňuje sláviť d

Recenzia: Apartmány Panagiotis I a II na Zakynthose

Veľmi príjemné ubytovanie v ešte zaujímavejšom stredisku Tsilivi.

Recenzia: Aký je objektív Sony FE 28 mm F2 na APS-C?