Recenzia na PuraVida BIO

Autor : www.cisarovenovesaty.sk V poslednej dobe sa pomaly ale iste začínam prikláňať k takej tej zdravšej a ekologickejšej kozmetike. Cesta a proces je to dlhý a nenásilný ALE! keď ma oslovili na recenziu PuraVida BIO ani sekundu som neváhala a veeeeľmi som sa potešila. Táto prírodná kozmetika s biologickým pôvodom neobsahuje parabény ani umelé konzervačné látky. Nie je testovaná na zvieratách. Obaly sú 100% recyklovateľnéA! Krásne voní! Vybrala som si tieto produkty a moj názor na ne nájdete pod každým obrázkom jednotlivo. Tekuté mydlo na ruky a telo Mydlo na ruky už nie je. Minulo sa ako prvé! Krásne voní a Leo ho miluje. Jeho prvé mydlo. Krém na ruky Krém na ruky je asi Josov (manželov) favorit. Má večne suché ruky a neznáša také tie hutné mastné krémy ale ani tie \gelové\ čo zmiznú kým uschnú. Efekt a pocit z tohoto krému zostáva. A opäťnádherne voní! Maska na ochranu proti znečisteniu Pleťová maska je môj TOP. Nie som schopná sa donútiť používať masky. Asi len tak kvôli času. Na tejto sa mi páči, že ju nemusím krvopotne odstraňovať z mojej tváre po uplynutí času pôsobenia. Proste sa vpije. A keď zabudnem, že som si masku dala nič sa nedeje. A tvár po nej úplne žiari. A hneď. Napatlala som ju aj na kamošky. Tiež boli spokojné. Takže za mňa ODPORÚČAM. Detský sprchový gél Čo sa týka krémov a sprcháčov pre detisom dosť skeptická. A vyhýbam sa im oblúkom. Leo ich ešte neporebuje. Ale uznávam, že tento banánikový krémový bublinkovač (hehe) sa nám celkom zapáčil. Čistiaca pena na tvár Posledným zo sady je táto čistiaca pena. Pri nej som zistila, že ja osobne som skôr asi na gély. Ale čistí veľmi jemne a vôbec nevysušuje. Takže odporúčam aj na citlivejšiu pleť. The post Recenzia na PuraVida BIO appeared first on PuraVida BIO.

Fotili sme pre Vás nové produktové fotky

Fotili sme nové produktové fotky s fotografkou Gabrielou Mendelovou. A kedže kozmetika PuraVida Bio je netestovaná na zvieratách, robil nám spoločnosť malý maltezáčik :-). The post Fotili sme pre Vás nové produktové fotky appeared first on P

Ako to, že produkty PuraVido Bio sú na NIKEL (kovy) TESTOVANÉ, napriek prítomnosti paradajok

V PuraVida Bio veľmi oceňujem tých, ktorí sa pred kúpou kozmetického produktu, snažia viac dozvediet o zložkách, ktoré boli použité na jeho výrobu. Dnes vysvetlíme ako je možné že výrobok, v ktorom sú prítomné paradajky obsahujúce nikel, je certifikovaný

Ako odstrániť make-up s (alebo bez) PuraVida Bio

Dnes na stránky PuraVida Bio pribudne nová téma! Povieme aký je najlepší spôsob na odstránenie make-upu z očí, tak aby zmyzli všetky stopy. Pohyby na odstránenie make-upu musia byť jemnejšie ako si dokážete predstaviť. Musíte dávať pozor na výrobky, ktoré

Recenzia na Rytierovu česť /Koki napísala...

Rytierova česť - recenzia Najnovší román z pera Janky Pronskej ponúka jeden z nezabudnuteľných príbehov. Mne ho ponúkol určite. Ukázal ľudskú zlobu, pomstychtivosť, túžbu po moci a nakoniec aj to, k akej záhube vedie hon za mamonou. Príbeh je aj

Recenzia - portál knižné maniačky

RECENZIA: Jana Pronská - Krvavý erb Žáner: Historický ľúbostný román Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ Počet strán: 216 strán Väzba: pevná väzba Dátum vydania: 29.4.2014 Anotácia: Najnovší, ôsmy román našej úspešnej auto