Recenzia na fotoknihu

Som fotograf, ktorý sa venuje najmä rodinnej fotografii. Som toho názoru, že fotografie by nemali ostať len uložené v počítači, ale mali by sa dostať „na svetlo sveta“, či už vo forme obrazov na stenu, fotografií v albume alebo kvalitnej fotoknihy. Má to viacero výhod. Môžete ich ukázať alebo venovať aj niekomu, kto nevlastní počítač napr. starým rodičom. Takáto spomienka vám vydrží desiatky rokov, zatiaľ čo v elektronickej forme sa môže ľahko vymazať, zničiť, zastarať. U mňa v rodine majú takéto produkty veľký úspech. Moju 85 ročnú babku najviac potešia rodinné fotky vnúčat a pravnúčat. Má z nich už celkom hrubý album a počas dlhých zimných večerov si v ňom zvykne listovať a spomínať. Trojročný syn si s radosťou pozerá fotky vo fotoknihe a teší sa z toho, ako spoznáva jednotlivých členov rodiny. Preto som sa rozhodol využiť ponuku firmy Saal-digital.cz. Vyhotovili mi fotoknihu a na oplátku som mal napísať úprimnú recenziu na tento produkt. Tu je: V prvom rade si treba nainštalovať program, pomocou ktorého si navrhnete knihu. Inštalácia prebehla bez najmenších problémov. Následne si vyberiete o aký produkt máte záujem. Ja som si vybral fotoknihu na šírku s pevnou väzbou a matnými stránkami. Jedná sa o klasicky vyvolané fotky, nie o tlačené fotografie. Následne do knihy nahráte fotografie a prípadne doplníte text. Je to celkom intuitívne, takže to zvládne každý. U mňa nastal problém pri nahrávaní fotiek na ich server. Stále mi vypisovalo chybovú hlášku. Využil som ich asistenčnú službu. Naozaj sa snažili mi pomôcť, slušne a donekonečna sa mi snažili všemocne pomôcť. Takže ak máte nejaký problém, kľudne im napíšte. Napokon som však musel knihu odznova prerobiť. Potom už objednávka prešla bez problémov. O pár dní mi kuriér domov priniesol balíček. Kvalita knihy bola ako vždy prvotriedna. Farby zodpovedali presne tomu, čo som videl na monitore, boli živé, sýte. Ak požadujete prvotriednu kvalitu, rýchle dodanie, tak jednoznačne odporúčam Saal-digital.cz. V porovnaní s konkurenciou sú o niečo drahší, ale cena je zodpovedajúca kvalite. Zároveň si cenu viete rôzne nakonfigurovať podľa toho, aký typ knihy a v akej kvalite si vyberiete. Ak máte krásne fotky z dovolenky, zo svadobného dňa, prípadne chcete knihu darovať, tak určite choďte do toho. Je príjemnejšie listovať si knihu s fotkami, ako klikať myšou :) The post Recenzia na fotoknihu appeared first on Peter Norulák - fotograf Košice.

Happy Foto už na cloude

Až premýšľate o výrobte fotoknihy a neviete sa rozhodnúť u ktorej spoločnosti ju vytvoriť, možno vás trochu usmerníme. Spoločnosť Happy Foto vyvinula rovnomennú aplikáciu Happy Foto, pomocou ktorej môžte zdieľať fotoknihu medzi jednotlivým zariadenia. To

Soundcore Liberty 4. TOP Hi-Res slúchadlá (Recenzia)

Veľmi vydarené Hi-Res slúchadlá s meračom tepu a stresu dostali brutálnu cenovku Článek Soundcore Liberty 4. TOP Hi-Res slúchadlá (Recenzia) se nejdříve objevil na Kúp to z Číny- Zľavové kupóny AliExpress a Banggood.

Recenzia Huawei P30 Pro na DxOMark

Stránka DxOmark priniesla podrobnú recenziu fotoaparátov Huawei P30 Pro. Môžete si na nej prezrieť aj porovnanie fotografií s inými smartfónmi pri rovnakých scénach. Recenziu nájdete na stránke: Huawei P30 Pro camera review The post Recenzia Huawei P30 Pr

Podstata Patrik Bodnár (recenzia)

Quisque justo augue ut urna eu eros. Sed id elit tincidunt et, fermentum vel, wisi. In vitae erat eget arcu nunc venenatis placerat, molestie tristique commodo. Cras turpis vitae ante. Praesent magna. The post Podstata Patrik Bodnár (recenzia) appeared f

HiBREW H11. Pákový, až 19 barový slim kávovar. (Recenzia)

Mega cena v európskom sklade. Celokovový kávovar H11 ktorý pripravý kávu s bohatou penou. Článek HiBREW H11. Pákový, až 19 barový slim kávovar. (Recenzia) se nejdříve objevil na Kúp to z Číny- Zľavové kupóny AliExpress a Banggood.