Recenzia hry Monza – spoločenská hra značky Haba pre deti od 5 rokov

Nekupujte deťom hlúposti. Kupujte deťom zmysluplné hračky, s ktorými sa dobre zahrajú, utužia vzťahy a možno sa aj niečo naučia. Ja sa veľmi teším, keď mi od vás príde správa, že ste u mňa na instagrame alebo blogu našli tip na hračku, ktorú ste kúpili a mala u vás doma úspech. Jedným z týchto tipov na hračku či hru môže byť aj spoločenská hra Monza od značky Haba. My máme doma lokalizovanú verziu, ktorej súčasťou je aj návod v slovenčine. Možno ste si už všimli, že značku Haba mám rada a za kvalitou ich hier si stojím. V prípade, že sa rozhodnete deťom kúpiť nejakú spoločenskú hru, pozrite si aj eshop kidmania.sk v ktorom s kódom DANIELA10 môžete do konca roku nakúpiť s 10% zľavou nad 15 eur. Pre koho je spoločenská hra Monza určená? Mohlo by sa zdať, že hra Monza je čisto chlapčenská. Pretože autíčka, preteky, adrenalín, ale nenechajte sa oklamať! Deti veľmi nerozlišujú, či sú tam jednorožce alebo pretekárske autá. Ak sa im zapáči princíp hry, rady si hru zahrajú. Výrobca uvádza, že je to hra vhodná pre deti od 5 rokov. Ale zvládnu ju hrať aj menšie deti ak si osvoja princíp hry. Horná hranica je veľmi otvorená. Keď som ju zobrala k mojim rodičov, tak ju dokonca vytiahla moja mamina, aby sme si ju my dve spoločne zahrali, pretože sa jej veľmi páčila. Aké schopnosti si deti hrou Monza trénujú a posilňujú? Už pri prvom pohľade na hru Monza je zrejmé, že si vďaka nej deti osvojujú jednotlivé farby, ale aj niečo iné Oveľa dôležitejšie. Osvojujú si vďaka nej aj taktiku a logickú postupnosť. V spleti jednotlivých farieb na hodených kockách, je potrebné sa zorientovať a zvoliť si tú najlepšiu postupnosť, aby sa každý hráč dostal, čo možno najďalej v každom jednom kole. Čo spoločenská hra obsahuje? Hra je veľmi jednoduchá na prípravu, pretože obsahuje iba jednoduchý hrací plán, 6 rôznofarebných autíčok (tie sa deťom obzvlášť páčia :)) a 6 kociek s farbami. Jej rozloženie trvá maximálne pár minút. Skúsení hráči ju rozložia aj do pár sekúnd. Aj práve preto baví deti aj dospelých. My ju brávame aj do kaviarní, pretože jej rozloženie trvá naozaj iba chvíľku, a hrou strávime čakanie na koláč či kávu. Ako sa hrá spoločenská hra Monza? Každý jeden hráč si vyberie jedno farebné autíčko, s ktorým bude hrať. Hodí šiestimi kockami a následne sa posúva auto podľa farieb na hracej ploche. Autíčko musí ísť vždy smerom dopredu po hracej ploche. Posúva sa iba po susediacich políčkach. Odporúčam dávať si „použité“ kocky bokom, pretože na niektoré deti môže byť zo začiatku veľa vidieť 6 farieb pokope a zrazu nevedia, ktorú z nich už „zahrali“. Preto vždy na začiatku hry s novými deťmi ukážem, že ak svoje autíčko posuniem na žlté políčko, jednu kocku so žltou farbou dám bokom. Na hracej ploche sú aj šedé pneumatiky. Tie nie je šanca preskočiť. Treba ich obísť. Sú tam na to, aby hru jemne skomplikovali. Čo v prípade, ak na políčku, na ktoré sa hráč chce posunúť, stojí iné auto? V návode sa píše: „Pokiaľ ale váš ťah končí na políčku, na ktorom stojí iné auto, toto auto sa posunie späť o jedno políčko v rovnakej jazdnej dráhe. Nesmie sa však posunúť na políčko s prekážkou!“ Čo znamená, že súpera posuniete o jedno políčko dozadu. My to však takto nehráme. Máme radšej, keď jeden hráč zablokuje cestu medzi pneumatikami a ostatní musia čakať Kto je výhercom v hre? Ten kto prejde prvý cieľovou rovinkou V návode sa uvádza, že ak v jednom kole prebehnú cieľovou rovinkou viacerí hráči, vyhráva ten, kto v poslednom kole použil menej kociek. Ale týmto sa my neriadime. Sú to preteky, kto prejde prvý, je prvý. Má hra Monza viac variantov hry? Zdá sa, že toľko, koľko si vymyslíte. Veď ani my to nehrávame presne podľa pravidiel. O možnosti posunúť súpera o políčko dozadu som naozaj dlho netušila. A ani o tom, kto použil koľko kociek v závere. My niekedy hráme s viac autíčkami naraz. Lebo keď hráme hru iba dve, vie byť rýchla a my by sme ocenili o čosi dlhšiu partičku, tak hrávame s dvomi autíčkami. Verím, že už teraz viete, že lokalizovaná hra Monza stojí z vašu pozornosť. Avšak v prípade, že hľadáte ešte nejakú inšpiráciu, prečítajte si recenziu na hru Rhino Hero alebo Kayanak. Príspevok Recenzia hry Monza – spoločenská hra značky Haba pre deti od 5 rokov zobrazený najskôr Pažravo.

Recenzia hry Rhino hero spoločenská hra značky Haba pre deti od 5 rokov

Prezradím vám tajomstvo! Zo začiatku som nebola fanúšik spoločenskej hry Rhino Hero. Zrejme preto, že som nechala naštudovanie pravidiel pánovi J. On sa túto spoločenskú hru Rhino Hero s Lícnatkou aj často hrával, a tak som si to v sebe nejak uzatvorila,

Qoocam 8K recenzia

Toto bola naša prvá 360° kamera, s ktorou sme pracovali. S ňou sme sa dostali do sveta 360° videa na základe odporúčaní vysokej kvality obrazu. Používame ju už viac ako rok, a preto si vieme dovoliť napísať článok: Qoocam 8K recenzia. Porovnanie tejto kam

Insta360 One R recenzia

Či už zvažujete kúpu tejto kamery alebo si len rozširujete obzory, prinášame vám naše skoro ročné skúsenosti s použitím tejto zaujímavej a dizajnovo jedinečnej kamery. Kde sme doteraz videli modulárnu kameru? V takomto rozsahu ja osobne nikde. Poďme sa na

CA eshop

Ak ste milovníkom módnych kúskov spoločnosti C&A, tak vás iste poteší správa, že práve tieto kúsky si môžete zakúpiť aj online, a to prostredníctvom e-shopu. Tak neváhajte a pozrite si najnovšie kolekcie C&A online, a to z pohodlia svojho domova.

Zerex (recenzia) parťák pre kvalitnejší sexuálny život

Zerex je výživový doplnok na zlepšenie erekcie a na oddialenie ejakulácie, vyrábaný z extraktov z tradičných bylín, vitamínov a dôležitých aminokyselín na prírodnej báze. Ide o certifikovaný výrobok, ktorý je vhodný pre všetky vekové kategórie mužov, doko