RECENZIA: Facelift BMW radu 3 má nový interiér a svetlá. Potom sa vylepšenia zasekli

Asi kad d za pravdu, e BMW urobilo v posledn ch rokoch extr mny pokrok z hadiska interi rov. Kokpit Bavor kov spred 10 rokov bol aleko za konkurenciou, no posledn roky hraj najm interi ry vy ch r d BMW pr m.Dizajnov jazyk a technol gie si v ak ininieri ne etria len pre sedmikov i p kov Bavor k. Nov kokpit sa dostal aj do trojkovej rady, ktor navy e neprich dza v novej gener cii, ale iba vo facelifte. Interi r vynovenej trojkovej rady je v ak prakticky to jedin , o pre lo z sadnej m vylep en m a na tak veci ako pohon, bat ria i nab janie sa akosi zabudlo.V recenzii sa dozvie : o v etko vylep ilo BMW pri facelifte 330e Kde naopak vylep enia nepri li, no auto si ich #382;alostne p talo Ako jazd plug-in hybridn zadokolka Ak s spotreby a dojazd Ak je nov kokpit BMW iDrive 8. gener cie a o v etko prin a Najv ou novinkou je bez pochyby virtu lny kokpit novej gener cie. Operan syst m iDrive smej gener cie s takzvan m BMW Curved Display sa rozprestiera nad pr strojovou doskou a integruje v sebe a dvojicu obrazoviek, ktor sa nach dzaj v jednom zahnutom paneli.Filip imovi/FonTechDisplej pred vodiom m vekos 12,3 a zobrazuje z kladn jazdn d ta, ako aj inform cie o spotrebe, asistentoch a d sa sem tie zobrazi mapa navig cie. Vaka nad tandardnej integr cii Apple CarPlay si dokonca vodi pred seba m e premietnu aj mapu z navig cie smartf nu. Ak teda preferuje Waze alebo Apple Mapy pred vstavanou navig ciou v aute, m e ich plnohodnotne vyu va a zobrazi si ich aj pred seba. Kadop dne ide o vemi v tan funkciu, ktor rozhodne nem kad automobilka. V inou si toti vodi na displeji pred sebou m e zobrazi iba mapu zo vstavanej navig cie.Filip imovi/FonTechInfotainment sa d okrem klasick ho dotyku na obrazovku ovl da aj popul rnym oton m voliom, ktor je umiestnen na stredovej konzole, hne vea radiacej p ky . Aj tu pri iel na rad minimalizmus a z vek ho volia, ktor si musel uchopi celou rukou, sa stal nen padn prep na, ktor m reim jazdy prepne dvomi prstami.Filip imovi/FonTechMenu infotainmentu m dva reimy zobrazenia. Prv , z kladn , zobrazuje na irokouhlej 14,9 obrazovke karty s inform ciami, ktor si vie vodi ubovone prisp sobi. M e si sem zobrazi daje o spotrebe, navig ciu i inform cie o poas . V etko sa zobrazuje prehadne veda seba a ak m na obrazovke vytiahnutyacute;ch viac kariet, m e pos va medzi nimi potiahnut m po displeji i pomocou oton ho ovl daa v stredovej konzole.Filip imovi/FonTechDruh reim zobrazenia otvor menu, ktor sk r pripom na smartf n. Mnostvo ikoniek naskladan ch do mrieky m e p sobi chaoticky a neprehadne, no opak je pravdou. Po otvoren tohto menu som vdy na iel aplik ciu i nastavenia, ktor som hadal. Skvelou vlastnosou je aj to, e po sp rovan smartf nu a auta sa do menu vozidla pridaj aj aplik cie kompatibiln z Apple CarPlay. Priamo zo syst mu auta sa vie preklikn napr klad do navig cie Waze i streamovacej sluby Spotify. Pri in ch aut ch je nutn najprv otvori CarPlay a a n sledne sa vie vodi dosta k vybran m aplik ci m.Filip imovi/FonTecho ale rozhodne BMW pri novom syst me iDrive smej gener cie rozhodne nevy lo, je ovl danie klimatiz cie. To sa rie i v hradne skrz dotykov displej. Na jednoduch zvy ovanie a zniovanie teploty sta klikn na ikonku plus alebo m nus v dolnej asti displeja, priom toto nastavenie je viditen vdy, nech m na displeji otvoren ak kovek aplik ciu.Filip imovi/FonTechPre pokroilej ie nastavovanie klimatiz cie, pr padne ventil cie a vyhrievania sedadiel, ak to auto m , mus vst pi do samostatn ho menu, ktor je ale tak zloit , a je neprehadn . Menu klimatiz cie sk r pripom na ekvaliz r na nastavovanie hudobn ho v stupu a som si ist , e by to i lo urobi aj jednoduch ie.Filip imovi/FonTechNa zovaj ku BMW pri facelifte takmer ni nemenilo. Zmenili sa len svetl , priom laserov technol giou nahradili LEDky, ktor s u ie a s ktor mi vie automobilka do buduacute;cna ovea lep ie pracova. Nov svetl s u ie, o sa podp salo na mierne agres vnej om pohade faceliftovan ho BMW 330e.Filip imovi/FonTechPo motorickej str nke sa v ak nezmenilo ale v bec ni. Testovan model bol osaden t m ist m benz nov m 2-litrov m tvorvalcom, ktor mu sekunduje elektromotor. Kombinovan v kon 292 kon a toiv moment 420 Nm, ktor sa posiela v hradne na zadok, je v ak z rukou z bavy. Z bavn ale bol aj predfacelift, ktor som testoval s pohonom xDrive. Pri benej jazde v ak rozdiel prakticky nepoc ti .Filip imovi/FonTech tvorkolka v ak mala navrch pri dynamickej ej jazde aj jazde bokom, kedy bola pochopitene lep ie ovl daten . Vzhadom na to, e 330e nos v kufri vy e 100 kg bat riu, je rozloenie hmotnosti plug-in hybridu takmer 50:50, ie aj verzia s pohonom zadn ch kolies sa v tomto pr pade of rovala naozaj dobre. #siu-chcem-inzerovat-button-container { display: inline-block; width: 100%; height: auto; text-align: center; margin: .25rem 0 1.25rem 0; } #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper { width: auto; max-width: 100%; display: inline-block; background: #fff; color: #ff2121; padding: .65rem 5rem .5rem 5rem; font-size: 2rem; line-height: 2rem; font-family: 'radnikamedium', 'montserrat', sans-serif; -webkit-font-smoothing: antialiased; -moz-osx-font-smoothing: grayscale; text-transform: uppercase; box-shadow: 0 0 3px rgba(0,0,0,0.3); border: 2px solid #ff2121; border-radius: 2rem; transition: background-color .3s ease-in-out; } #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper:hover, #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper a:hover { background-color: #ff2121; color: #fff!important; } #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper::after { box-shadow: 0 0 8px rgba(0,0,0,0.6); opacity: 0; transition: opacity 0.3s ease-in-out; } #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper:hover::after { opacity: 1; } #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper span::after { content: '\f054'; font-family: FontAwesome; padding-left: 2rem; padding-right: 1rem; transition: padding .2s ease-in-out; } #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper:hover span::after { padding-left: 3rem; padding-right: 0rem; } @media (max-width: 768px) { #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper { max-width: 325px; } #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper, #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper span, #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper span::after { display: flex; margin: 0 auto; padding: .5rem 2rem; } #siu-chcem-inzerovat-button-container #siu-chcem-inzerovat-button-wrapper span::after { align-items: center; } } Detailn recenzia BMW 330e xDrive pred faceliftomAko som u povedal, BMW po motorickej str nke nevylep ilo ni, a preto je facelift z hadiska spotrieb prakticky identick ako 330e, ktor sme testovali pred vy e rokom.Filip imovi/FonTechBat ria m chab ch 12 kWh, no zadokolka mala v meste o nieo lep iu spotrebu a dojazdom by som pri pokojnej jazde zrejme prekonal 50 km isto na elektrinu. Pri jazde na dianici v hybridnom reime si BMW etrilo bat riu a jazdilo takmer v hradne na spaovac motor, priom spotreba dosiahla 6,1 l/100 km.Na 150 km dianinom seku si auto elektromotorom iba pom halo, priom elektrick spotreba dosiahla 2,1 kWh/100 km. Re lne mi v ak z bat rie takmer ni neubudlo, v etku energiu, o auto pri jazde na dianici spotrebovalo, z rove zrekuperovalo brzden m. Hybridn reim sa teda spr va vemi rozumne a akumul tor etr na jazdu do mesta i okresky. Nab janie BMW 330e je ale aj naalej tragick . Kritizovali sme ho u pri predfacelifte, nakoko nab jaka m v kon len 3,7 kW a rovnak v kon m aj nab jaka po facelifte. Pln nabitie teda zaberie viac ako 4 hodiny, ak by si samozrejme nab jal z wallboxu. Z dom cej 230 V z suvky by si auto nab jal zhruba 8 hod n. BMW t mto inak dobr plug-in hybrid tot lne odp salo a nejak nab janie poas n kupov i obedu ani nem zmysel. Ak ale m monos nab ja doma poas noci, alebo v pr ci, kde str vi aj 8 hod n, BMW 330e pre teba rozhodne m e daacute;va zmysel.ZhodnotenieNao meni nieo, o funguje? BMW rady tri bol u pred faceliftom kus kr sneho sedanu s nadasov m dizajnom, a preto nebolo absol tne potrebn nieo dramaticky meni na zovaj ku auta. Tam, kde BMW za konkurenciou zaost valo, teda v interi ri, nezostal kame na kameni, a to je dobr .Facelift BMW 330e s nov m kokpitom konene vyzer ako pr miov sedan z roku 2023. koda len, e automobilka nezapracovala aj na pohone. Minim lne nab janie by si zasl ilo vylep i, 3,7 kW nab jaka bola sklaman m u aj v roku 2021. Koniec koncov, auto za takmer 75 000 by malo pon ka minim lne nadpriemern technol gie. akujeme, e ta Fontech. V pr pade, e m postreh alebo si na iel v l nku chybu, nap n m na [email protected]. The post RECENZIA: Facelift BMW radu 3 má nový interiér a svetlá. Potom sa vylepšenia zasekli appeared first on FonTech.sk.

prejsť na článok

Qoocam 8K recenzia

Toto bola naša prvá 360° kamera, s ktorou sme pracovali. S ňou sme sa dostali do sveta 360° videa na základe odporúčaní vysokej kvality obrazu. Používame ju už viac ako rok, a preto si vieme dovoliť napísať článok: Qoocam 8K recenzia. Porovnanie tejto kam

prejsť na článok

Projekt Svetlá

Jednoduchá nehorľavá záclona s prírodnou štruktúrou Adelle farba 97/sivá, príjemne dotvorila moderný interiér.

prejsť na článok

Insta360 One R recenzia

Či už zvažujete kúpu tejto kamery alebo si len rozširujete obzory, prinášame vám naše skoro ročné skúsenosti s použitím tejto zaujímavej a dizajnovo jedinečnej kamery. Kde sme doteraz videli modulárnu kameru? V takomto rozsahu ja osobne nikde. Poďme sa na

prejsť na článok

Rodinný dom L interiér

Rodinný dom L interiér autor: Ing. arch. Oto Häusler, Ing. arch. Martina Demková miesto: Mníchova Lehota návrh: apríl 2015 realizácia: september 2015 december 2016 fotograf: Kristína Botlová Dutková podlahová plocha interiér: 197,38 m² podlahová plocha

prejsť na článok

Februárová aktualizácia radu FORMULER Z11 2023

S nadšením oznamujeme najnovšiu aktualizáciu softvéru pre sériu Z11, ktorá prináša niekoľko úžasných nových funkcií a vylepšení do vášho zážitku zo streamovania. Vďaka tejto aktualizácii si teraz môžete vybrať, ktoré zdroje obsahu chcete povoliť alebo za

prejsť na článok